Altijd zeer tevreden!!

Personeel is erg professioneel en denken altijd met je mee! Altijd super tevreden en zeker aan te bevelen.

Altijd goede kwaliteit en service

Blijft van een hoog niveau

Tja hoe ga je dit vertalen in tekst. Dit familie bedrijf met deze mensen . Dat draait gewoon zeer goed, plezier in het werk en met omgang klant. Zeer kundig zeer oplossings gericht . Meer dan tevreden met onze auto's. Kortom plezierige mensen met passie voor hun garage activiteiten. Staan altijd voor je klaar ook met oplossingen.

Deskundig en accuraat

Wordt altijd prettig en goed geholpen. Al jaren een tevreden klant

Kan altijd binnen lopen en wordt goed geholpen

Ik heb het volste vertrouwen in het bedrijf. Men is altijd vriendelijk en behulpzaam en de problemen worden snel opgelost.

Altijd super service

Vaste garage, nooit gedoe, redelijke prijs. Wel wordt het steeds drukker en voor vaste klanten lastiger om op korte termijn een afspraak te plannen. En helaas ook soms geen fietsen, is best een eind lopen naar huidvet weer terug.

Topbedrijf

Aardige en deskundige medewerkers, eerlijke prijzen en prima service.

Bij garage Tinselboer worden wij altijd vlot en correct geholpen!

Goed vakmanschap en de juiste prijs- kwaliteit verhouding zijn bij garage Tinselboer waar respectvol mee wordt omgegaan! Gewoon een prima garage welke wij regelmatig aanbevelen!

Gewoon goed

Vriendelijke mannen, en goede service.

Prima geregeld allemaal

gewoon goed

Betrouwbaar

Perfecte service en kwaliteit!

Ik ben nu al zo'n 20 jaar vaste en zeer tevreden klant bij Garage Tinselboer. Echt een degelijk en betrouwbaar Borns familiebedrijf waar ze de klanten bij naam kennen en waar kwaliteit en service vanzelfsprekend zijn!

Prima service, goed advies en alle reparaties volgens afspraak.

Makkelijk om online een afspraak te maken. Uitstekend advies over het onderhoud van de auto. De reparaties worden volgens afspraak uitgevoerd.

Een fijne garage!

Je wordt altijd goed en vakkundig geholpen.

Top garage!

Eerlijk en betrouwbaar. Persoonlijk en goed advies. Geen verrassingen maar duidelijke communicatie. Geen onnodige reparaties, maar doen wat echt noodzakelijk is.

Uitstekend geholpen

Staan altijd voor je klaar en denken met je mee

Prima service en klantvriendelijk!

Uitstekende service en kwaliteit

Zeer tevreden!!

Betrouwbaar

Ben vast klant bij Autobedrijf Tinselboer. Onlangs hebben zij een reparatie aan mijn auto uitgevoerd. Keurig volgens afspraak afgehandeld. Betrouwbaar en redelijke tarieven.

Altijd zeer tevreden!

Geen verrassingen

Altijd even overleg wat moet en wat er daarnaast nog aankomt aan reparaties. Duidelijkheid over de kosten

Altijd klantgericht

Onze familie komt al sinds jaar en dag bij Auto Tinselboer in Borne. Dat is niet voor niets. Je voelt je een oprecht gewaardeerde klant en je wordt met full service behandeld. Zij weten waar ze over praten en zullen altijd klantgericht meedenken.

Betrouwbaar

Al jaren breng ik mijn auto’s naar garage Tinselboer. Altijd wordt er snelle en betrouwbare service en advies geleverd. Top bedrijf!

Uitstekend bedrijf!

Leveren goed werk, denken mee met de klant en communiceren ook erg goed.

Altijd een gepaste oplossing, in al die 45 jaren dat ik al klant was!

Vanaf mijn eerste tweedehandsje tot aan een nieuwe auto; altijd wordt eerst gekeken of iets gerepareerd kan worden, kan dat echt niet, dan pas wordt er vervangen! Prachtige instelling. En altijd een duidelijk beeld over de te verwachten kosten. Fantastisch familiebedrijf waar ik ook mijn laatste auto zal kopen en laten onderhouden! Laus Steenbeeke