Top garage

Was op zoek naar een peugeot 208, en kwam op internet deze garage tegen. Moest er wel 45 minuten voor rijden, maar ben blij dat ik het gedaan heb. Werd vriendelijk door Nils ontvangen met een lekkere koffie en was niet opdringerig. De peugeot sprak mij aan en vroeg wat ik voor mijn fiesta terug kreeg. Tot mijn verbazing kreeg ik een GOEDE prijs terug en ben ermee accoord gegaan. Het is altijd afwachten of je een goede auto gekocht hebt, dit was een goede koop. Heb hem al een maand en ben ermee naar zuid frankrijk geweest. Niks geen problemen gehad. Mocht ik over aantal jaren weer wat anders wil ga ik eerst hier weer kijken. Echt een garage die eerlijk en betrouwbaar is.

Zeer vriendelijk geholpen.

Het eerste kontakt was al goed. Goed te woord gestaan. Goede afspraak gemaakt om naar de auto te gaan kijken. Rij ondertussen al ruim een week rond met mijn nieuwe auto helemaal goed.

Vriendelijk, behulpzaam en tevreden

Afgelopen januari, dus bijna een jaar terug een Nissan Micra gekocht bij Peter. Aangezien ik totaal geen verstand van auto's hebt is het dus altijd maar weer afwachten of je niet wordt belazerd. Ben nu een jaar verder en tot mijn volle tevredenheid heb ik geen enkele mankement aan de auto gehad. Afgelopen zomer deed de airco het niet (heb je in de winter ook niet nodig) en ben terug gegaan en werd verholpen. Ik moet zeggen dat de airco het weer niet doet maar zelf ben ik te laks geweest en daar moet ik nog een keer mee terug. Het zijn vriendelijke mensen, je voelt je op je gemak en ik leverde mijn oude autootje in en die maakte een raar geluid. Zou vlgs de garage een onschuldig geluidje in de knalpijp zijn. Bleek achteraf dat het een groter probleem was (ik weet niet meer hoe het heet) maar Peter deed niet moeilijk. Dat noem ik service. Ik ben een zeer tevreden klant en ga een volgende keer weer naar Peter toe.

Prima geholpen

Auto gekocht in oktober hier, hebben echt ruime keuze uit verschillende occasions. Mocht ik weer wat zoeken ga ik eerst hier een kijkje nemen.

Netjes afgehandeld.

Hadt een probleem met me auto. Wat netjes afgehandeld is door dit bedrijf.

Een bedrijf die ze afspraken niet na komt.

Een bedrijf die ze afspraken niet na komt. Geen aanrader om met dit bedrijf zaken te doen.

Heel positief

Een bus gekocht om te laten ombouwen tot camper. Op een gegeven moment tegen wat motorproblemen aangelopen en deze zijn steeds tot grote tevredenheid opgelost. Zeer nette service!! Wat ons betreft een bedrijf om aan te raden.

Fantastich

Een geimporteerde Peugot 206CC gekocht bij Peter. Heel warm welkom, gastvrij en vriendelijke mensen. Betrouwbaar en eerlijk. Hele fijne ervaring. Al met al zeer tevreden met de zeer goede service. Een aanrader. Een tevreden klant

Goede en eerlijke mannen met verstand van hum vak

Goede ervaring gehad en eerlijke prijs gekregen voor onze huidige auto als inruilauto. Nu genieten van een prachtige ford focus compleet met historie en vop met opties!

Verrast door de service en het nakomen van afspraken

Ik heb daar twee weken geleden een fiat 500 cabrio gekocht. Na proefrit en deal. Achteraf bleken er een paar gebreken te zijn. Gelijk contact opgenomen, had mijn bedenkingen maar, alles werd tot in de puntjes opgelost. Kortom ben zeer tevreden over de aftersales service. Fijn dat het ook daadwerkelijk allemaal in orde is nu. Binnen 1 dag alleen nog maar meer rijplezier. En daar gaat het om. Peter snapt hoe dit werkt en doet er alles aan om de klant tevreden te maken en te houden. Een echte aanrader voor wie nog twijfelt. Zoek je nog een auto ga er naartoe en laat je verrassen. Ik ben een meer dan tevreden klant.

uitstekend geholpen

Leuke mensen en relaxed, niet opdringerig en alles netjes afgehandeld. Een goede inruil prijs gehad en een uitstekende auto gekocht. Ze staan je netjes te woord en luisteren naar wat je te zeggen hebt en proberen alles correct uit te voeren. dik tevreden dus !!!

Hartelijk, accuraat en klantvriendelijk

Zeer positief

Goede ontvangst met aftersale service; Wat achteraf gezien een tevreden aankoop is geworden.

De "goedbetaalde" deal werd relatief snel gesloten met een aanvullend wensenpakket. Maar de distributie moest nog wel "uit voorzorg" worden vervangen en die rekening kwam er nog bij!! M.a.w. de auto was eigenlijk nog niet klaar voor de verkoop!! De auto werd afgeleverd, maar er had wel wat meer uitleg bij mogen wezen. M.a.w. hier zijn de sleutels en red er maar mee. Dus (sorry Nils) iets meer aandacht bij de levering kan geen kwaad. Helaas kon de klacht niet direct worden verholpen en ben daarvoor een aantal keren (eigenlijk te vaak) terug geweest. De diagnose bleek niet eenvoudig te zijn. Melchior en team hebben goed werk geleverd, maar tijdens het lage wachten zijn updaten welkom. Gelukkig; Uiteindelijk naar tevredenheid opgelost. Conclusie; Een auto kopen is niet mijn dagelijkse bezigheid, maar met deze ervaring wel een gruwelijk leer moment. Met Vriendelijke Groet, Jelmer uut Oploo PS. Jullie koffie is TOP.

Prima geholpen

Beleefd en correct geholpen

Prettig en persoonlijk

Prettig zaken gedaan met mijn cabrio Mazda MX-5

Een vakgarage!

Wij hebben een groot bedrijf in de installatietechniek, door de drukte binnen ons bedrijf moesten we snel een specifieke bus hebben met een inrichting achterin. Op internet kwamen we al snel bij dit bedrijf terecht waar ze genoeg aanbod bestelauto’s en bussen op voorraad hebben. Na een proefrit kwam de grote vraag, hoe snel kunnen we rijden? En dat kon een uur later, met een nieuwe APK. Top geregeld!

Fijne autogarage

Hier onlangs een Fiat 500 Elektrisch gekocht. Na een leuk eerste gesprek hebben wij een wat langere proefrit met voor ons de eerste elektrische auto kunnen maken, een witte Fiat 500. Nils van Auto Theunissen denkt goed met de klant mee, en is niet opdringerig. Ook de snelheid van het afleveren was voor ons een groot pluspunt. Mochten wij weer een auto zoeken gaan we zeker bij Auto Theunissen kijken.

Leuke zaak met bijzonder assortiment mooie auto's

Prettig zaken gedaan, keurige service toen bleek dat de winterbanden er nog op zaten. Diezelfde week nog keurig verwisseld.

Zeeeeer positief

Wij hebben een erg goed gevoel over de koop van onze auto bij auto tennissen. We zijn zeer vriendelijk ontvangen en keurig geholpen. De onderhandeling gaf ons een goed gevoel, Op het moment van het ophalen van de nieuwe auto was het er erg druk maar ook toen was er weer alle aandacht en tijd om de auto af te leveren. We zijn erg blij met onze auto, mede omdat deze auto i.v.m het vervoeren van een scootmobiel ons weer veel vrijheid geeft. Een erg fijne ervaring, zeker een aanrader ook voor auto's voor een lager budget.

Prettig geholpen bij aankoop eerste auto

Vriendelijk en kundig personeel. Heb veel plezier van de auto.

Hele goede ervaring, goed bedrijf!

Vorige week een auto online gezien, meteen de volgende dag gaan kijken en een testrit gemaakt. Was super, uit voorzorg toch een expert er nog naar laten kijken. Daar kwam ie helemaal goed doorheen! Precies zoals ie ook echt online stond. Erg vriendelijke ontvangst gehad, sowieso een vriendelijke man die goed met je meedenkt en graag wil helpen als dat nodig is. Al met al: een erg goed, vriendelijk bedrijf met mooie auto's!

Vriendelijk bedrijf wat meedenkt!

Een mooie Ford Transit gekocht om te gaan ombouwen tot camperbus. Groot aanbod, vriendelijke medewerkers en warm ontvangst. Niet opdringerig en denken met je mee over de mogelijkheden. Voorlopig gaan we genieten van onze bus maar we komen zeker terug als we weer een auto of bus zoeken! Nils en Melchior bedankt voor de goede zorgen nogmaals.

Afspraak gemaakt op dinsdagavond om mijn bij hun gekochte opel vivaro op te halen. Helaas waren er problemen bij de RDW en kon de opel niet op mijn naam gezet worden. De volgende dag werd de opel vivaro keurig bij mij afgeleverd in ,s Hertogenbosch door autobedrijf Theunissen . Bedankt voor deze prima service. mvg Ad Graaumans

Zeer fijn bedrijf met een eerlijke prijs!

Zeer tevreden over dit bedrijf. Martijn neemt de tijd voor je en onder het genot van een lekker bakkie koffie krijg je de tijd om over je aankoop na te denken. Hij denkt met je mee en is zeker niet opdringerig. We hebben mijn geliefde Kia ingeruild en een mooie Kia ProCeed gekocht. Een zeer redelijke inruil prijs gekregen. Voor mijn volgende occasion ga ik zeker naar Theunissen auto traditie. Aanrader!!

Dit is waarom ik mijn auto hier in onderhoud heb en ook mijn nieuwe auto hier weer gekocht heb