Goede ontvangst met aftersale service; Wat achteraf gezien een tevreden aankoop is geworden.

De "goedbetaalde" deal werd relatief snel gesloten met een aanvullend wensenpakket. Maar de distributie moest nog wel "uit voorzorg" worden vervangen en die rekening kwam er nog bij!! M.a.w. de auto was eigenlijk nog niet klaar voor de verkoop!! De auto werd afgeleverd, maar er had wel wat meer uitleg bij mogen wezen. M.a.w. hier zijn de sleutels en red er maar mee. Dus (sorry Nils) iets meer aandacht bij de levering kan geen kwaad. Helaas kon de klacht niet direct worden verholpen en ben daarvoor een aantal keren (eigenlijk te vaak) terug geweest. De diagnose bleek niet eenvoudig te zijn. Melchior en team hebben goed werk geleverd, maar tijdens het lage wachten zijn updaten welkom. Gelukkig; Uiteindelijk naar tevredenheid opgelost. Conclusie; Een auto kopen is niet mijn dagelijkse bezigheid, maar met deze ervaring wel een gruwelijk leer moment. Met Vriendelijke Groet, Jelmer uut Oploo PS. Jullie koffie is TOP.

Prima geholpen

Beleefd en correct geholpen

Prettig en persoonlijk

Prettig zaken gedaan met mijn cabrio Mazda MX-5

Een vakgarage!

Wij hebben een groot bedrijf in de installatietechniek, door de drukte binnen ons bedrijf moesten we snel een specifieke bus hebben met een inrichting achterin. Op internet kwamen we al snel bij dit bedrijf terecht waar ze genoeg aanbod bestelauto’s en bussen op voorraad hebben. Na een proefrit kwam de grote vraag, hoe snel kunnen we rijden? En dat kon een uur later, met een nieuwe APK. Top geregeld!

Fijne autogarage

Hier onlangs een Fiat 500 Elektrisch gekocht. Na een leuk eerste gesprek hebben wij een wat langere proefrit met voor ons de eerste elektrische auto kunnen maken, een witte Fiat 500. Nils van Auto Theunissen denkt goed met de klant mee, en is niet opdringerig. Ook de snelheid van het afleveren was voor ons een groot pluspunt. Mochten wij weer een auto zoeken gaan we zeker bij Auto Theunissen kijken.

Leuke zaak met bijzonder assortiment mooie auto's

Prettig zaken gedaan, keurige service toen bleek dat de winterbanden er nog op zaten. Diezelfde week nog keurig verwisseld.

Zeeeeer positief

Wij hebben een erg goed gevoel over de koop van onze auto bij auto tennissen. We zijn zeer vriendelijk ontvangen en keurig geholpen. De onderhandeling gaf ons een goed gevoel, Op het moment van het ophalen van de nieuwe auto was het er erg druk maar ook toen was er weer alle aandacht en tijd om de auto af te leveren. We zijn erg blij met onze auto, mede omdat deze auto i.v.m het vervoeren van een scootmobiel ons weer veel vrijheid geeft. Een erg fijne ervaring, zeker een aanrader ook voor auto's voor een lager budget.

Prettig geholpen bij aankoop eerste auto

Vriendelijk en kundig personeel. Heb veel plezier van de auto.

Hele goede ervaring, goed bedrijf!

Vorige week een auto online gezien, meteen de volgende dag gaan kijken en een testrit gemaakt. Was super, uit voorzorg toch een expert er nog naar laten kijken. Daar kwam ie helemaal goed doorheen! Precies zoals ie ook echt online stond. Erg vriendelijke ontvangst gehad, sowieso een vriendelijke man die goed met je meedenkt en graag wil helpen als dat nodig is. Al met al: een erg goed, vriendelijk bedrijf met mooie auto's!

Vriendelijk bedrijf wat meedenkt!

Een mooie Ford Transit gekocht om te gaan ombouwen tot camperbus. Groot aanbod, vriendelijke medewerkers en warm ontvangst. Niet opdringerig en denken met je mee over de mogelijkheden. Voorlopig gaan we genieten van onze bus maar we komen zeker terug als we weer een auto of bus zoeken! Nils en Melchior bedankt voor de goede zorgen nogmaals.

Afspraak gemaakt op dinsdagavond om mijn bij hun gekochte opel vivaro op te halen. Helaas waren er problemen bij de RDW en kon de opel niet op mijn naam gezet worden. De volgende dag werd de opel vivaro keurig bij mij afgeleverd in ,s Hertogenbosch door autobedrijf Theunissen . Bedankt voor deze prima service. mvg Ad Graaumans

Zeer fijn bedrijf met een eerlijke prijs!

Zeer tevreden over dit bedrijf. Martijn neemt de tijd voor je en onder het genot van een lekker bakkie koffie krijg je de tijd om over je aankoop na te denken. Hij denkt met je mee en is zeker niet opdringerig. We hebben mijn geliefde Kia ingeruild en een mooie Kia ProCeed gekocht. Een zeer redelijke inruil prijs gekregen. Voor mijn volgende occasion ga ik zeker naar Theunissen auto traditie. Aanrader!!

Dit is waarom ik mijn auto hier in onderhoud heb en ook mijn nieuwe auto hier weer gekocht heb

Zeer goede ervaring.

Mooi bedrijf met mooie auto's. Erg goede service en aardige medewerkers

goede service en lekkere koffie !

Goede en vooral duidelijk service, geen onzin verhalen en met een leuke deal en een goede prijs voor mijn huidige auto was ik zo verkocht!

Uitstekende service

Laatst een auto gekocht. Goede service, vriendelijk personeel die weet waar ze het over hebben. Dik tevreden

Alles Top geregeld.

Net bedrijf!!

Service!

Wat een service hier, zaterdag 12:15, lekke band met mijn auto. Bij het bedrijf aangekomen loopt de monteur net richting zijn auto om naar huis te gaan. Ik krijg te horen dat de werkplaats maar tot 12:00 open is op zaterdag. Balen! Maar de monteur draait om, en heeft de band gerepareerd zodat we door naar huis konden, super fijn.

Top bedrijf.

het bedrijf is erg klant gericht en denkt erg goed mee met de klant. service staat hoog in het vaandel.

Erg vriendelijk geholpen

BMW 218D Active tourer aangeschaft. Erg vriendelijk geholpen! Auto exact geleverd zoals afgesproken! Zou hier zeker nog een keer een auto kopen! Voelt erg vertrouwd!

Fijn bedrijf weten waar ze over praten

Voor het eerst een auto gekocht bij jullie, Erg goed geholpen. Denken mee,professioneel. Zeer tevreden!!

verstand van zaken en klant gericht

Mijn ervaring met Autobedrijf Theunissen te Otterlo is bijzonder goed. Afspraken worden nagekomen en de reparaties worden altijd goed doorgesproken. Komt er tijdens een onderhoud beurt een aparte reparatie bij dan wordt eerst contact met de eigenaar gezocht om een en ander duidelijk toe te lichten, zodat er nooit onverwachte kosten zijn. Nog een pluspunt: de eind factuur is bijzonder goed gespecificeerd en valt 9 van de 10 keer qua kosten mee

Kwalitatieve auto voor mooie nette prijs

Goed personeel, goede service en daarnaast gewoon een mooie auto gekocht. Aanrader :-)

Slecht

Ik zal als ik u was een ander bedrijf op zoeken. Ze helpen in het begin goed alleen de fout is er bij mij nooit uit gehaald. Ze doen of ze alles doen maar het probleem is in 6 maanden niet opgelost. Ben ik 6 maanden meer als de helft van de waarde kwijt geraakt en komen niet te gemoed. Alleen kon daar inruilen maar hebben niks. De auto staat nu ergens anders kan er zelf in deze tijd niet met me gezin weg. Word gezegd van het begin af kan er mee rijden maak niks uit. Nu kan ik niet meer sturen met de auto. Zeggen dat je veel naar hun stuur of bel. Maar krijg geen antw steeds dus je moet wel. Je word alleen goed behandeld als je een dure auto koop heb ik zelf met me eigen ogen gezien. Over de werkplaatschef heb ik alleen maar complimenten over die wil je helpen. De rest niet

Zeer goede service

Begin 2019 een Hyundai Santa Fe gekocht. Helaas had die nogal wat problemen. Dit was gewoon pech hebben. Toch heeft Auto Theunissen ons keer op keer uit de brand geholpen en telkens weer de auto opgehaald om hem na te kijken. Wij willen dan ook met name Erwin, Niels, Melchior en alle anderen hierbij hartelijk danken voor hun veelvuldige inzet om onze auto weer tiptop te krijgen. We hopen dat nu alle problemen eruit zijn en dat we nu alleen nog langs komen voor de gezelligheid en de lekkere koffie. Nogmaals hartelijk dank voor jullie geduld en vriendelijkheid. Fam. Oudshoorn Westzaan