Kwalitatieve auto voor mooie nette prijs

Goed personeel, goede service en daarnaast gewoon een mooie auto gekocht. Aanrader :-)

Slecht

Ik zal als ik u was een ander bedrijf op zoeken. Ze helpen in het begin goed alleen de fout is er bij mij nooit uit gehaald. Ze doen of ze alles doen maar het probleem is in 6 maanden niet opgelost. Ben ik 6 maanden meer als de helft van de waarde kwijt geraakt en komen niet te gemoed. Alleen kon daar inruilen maar hebben niks. De auto staat nu ergens anders kan er zelf in deze tijd niet met me gezin weg. Word gezegd van het begin af kan er mee rijden maak niks uit. Nu kan ik niet meer sturen met de auto. Zeggen dat je veel naar hun stuur of bel. Maar krijg geen antw steeds dus je moet wel. Je word alleen goed behandeld als je een dure auto koop heb ik zelf met me eigen ogen gezien. Over de werkplaatschef heb ik alleen maar complimenten over die wil je helpen. De rest niet

Zeer goede service

Begin 2019 een Hyundai Santa Fe gekocht. Helaas had die nogal wat problemen. Dit was gewoon pech hebben. Toch heeft Auto Theunissen ons keer op keer uit de brand geholpen en telkens weer de auto opgehaald om hem na te kijken. Wij willen dan ook met name Erwin, Niels, Melchior en alle anderen hierbij hartelijk danken voor hun veelvuldige inzet om onze auto weer tiptop te krijgen. We hopen dat nu alle problemen eruit zijn en dat we nu alleen nog langs komen voor de gezelligheid en de lekkere koffie. Nogmaals hartelijk dank voor jullie geduld en vriendelijkheid. Fam. Oudshoorn Westzaan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf kwamen helemaal van Otterloo naar Baarle Nassau om een hummer te laten zien helaas we kwamen er niet uit maar toch een goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier mijn auto ingeruild en ik had een mooie audi op het oog\r\nIk heb hun alles laten regelen ivm de financial lease aanvraag\r\nAlles perfect geregeld \r\nJe wordt altijd hartelijk ontvangen met een kopje koffie

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht !! We hebben er 2 maanden geleden een Porsche Cayenne gekocht, auto zou in zeer goede staat zijn. Nu moet hij voor een grote beurt en hebben we voor € 3500 aan reparaties, contact gezocht maar men wilde op geen enkele manier meedenken. Er zit nog BOVAG garantie op dus deze ga ik maar eens bellen om te kijken of ik in mijn recht sta.

Beste heer Verhaegen, Bedankt voor uw review, spijtig om te horen dat we onvoldoende scoren. Toch hebben wij vooraf duidelijk afgesproken toen u de auto kocht dat u de onderhoudsbeurt zelf bij de Porsche dealer wilde uit laten voeren. De genoemde € 3.500,- betreft dan ook geen reparaties maar dat is de prijs voor de grote onderhoudsbeurt. Wij voeren deze onderhoudsbeurt ook graag voor u uit in onze werkplaats om hiermee de onkosten te reduceren, mochten er gebreken zijn valt dit onder de BOVAG-garantie. Met vriendelijke groet, Erwin Auto Theunissen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vertrouwen is van wezenlijk belang. Autobedrijf Theunissen geeft dat gevoel. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Ook na het aflopen van de garantietermijn is er de welwillendheid om een probleempje uit de periode daarvoor nog keurig onder de loep te nemen. Wat vermoedelijk nog kan worden verbeterd, is de centrale ordening en toegankelijkheid van klantgegevens en de overdracht van die gegevens bij vertrek van medewerkers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier aantal jaar geleden een Ford Focus stationwagon gekocht. Heb hier met veel plezier in gereden. Nooit problemen mee gehad. Auto werd ook netjes afgeleverd met de punten die ik ze mee gaf. Ik had er Bovag garantie bij gekocht, wat wel een vrij dure optie was. Heb daar echter gebruik van gemaakt, daar de centrale vergrendeling het opeens niet meer deed. Ze hebben de auto uiteindelijk bij Ford moeten afleveren, omdat het probleem diep in het systeem zat. Werd uiteindelijk wel opgelost. Na mijn garantieperiode echter nooit meer problemen gehad met de auto. Ook mijn inruil, een VW Golf, kreeg ik een prima prijs voor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een Hyundai Santa Fe gekocht uit 2008. Vriendelijke verkoper. Bij het ophalen bleek er echter steeds een lampje te gaan branden als de richtingaanwijzer aan ging of bij het claxoneren. Auto bleef achter om het probleem op te sporen wat nog niet eenvoudig bleek te zijn. Dynamo vervangen maar helaas zat het probleem er nog steeds in. Na veel zoeken bleek het uiteindelijk een massa probleem te zijn wat verholpen is. Ik ben zeer tevreden over hoe ze met het probleem zijn omgegaan en het hebben opgelost. Top bedrijf en zeer vriendelijke medewerkers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na de aankoop van de auto bleken de banden behoorlijk te trillen op de snelweg vanwege een onbalans maar ze waren ook gecupd.\r\nNa het melden zijn er 2 nieuwe achterbanden gemonteerd en stond er een leenauto klaar. Goede service dus! \r\nToen ik de auto weer ben gaan ophalen bleken de nieuwe achterbanden toch nog behoorlijk te trillen. Na controle bij een lokale garage bleek dat de banden na montage niet opnieuw waren gebalanceerd. Vervolgens gelijk laten balanceren en nu rijdt de auto uitstekend.\r\nIk ben tevreden maar een nacontrole in de werkplaats is toch een verbeterpuntje.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, duidelijk in de communicatie en verder prettig personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bijna 1 jaar geleden na een prettig zakelijk gesprek met een jonge verkoper BMW X1 aangeschaft prima auto toch kwam er in het voorjaar een probleem met de trekhaak wat na overleg keurig is opgelost

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ruim voldoende

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn autobedrijf! Goed van vertrouwen en eerlijk. Erg prettig ook dat er geen glibberige autoverkopers werken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze Theunissen goed, maar let goed op in Apeldoorn is nog een autobedrijf theunissen en dat is aflegger. Verkoopt kapotte auto,s en reageert nergens meer op. LET OP WElke Theunissen u bekijkt.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peugeot rcz uit 2010 gekocht en heb 2650 euro boven de bovag advies verkoop betaald ivm lage kilometer stand dacht ik wel een goede deal te hebben [ dacht ] 15.750 euro betaald en 450 kilometer verder ging de auto in de noodloop ! Conclusie van Peugeot ; vervuilde motor en distributie ketting moet er af ! Theunissen wil het herstellen voor 1000 euro [ non conformiteits wet hebben ze niet van gehoord ] Ik laat het nu bij Peugeot doen voor 1400 euro en hou de eer aan mijzelf ! Ik heb gewoon pech gehad ! Overigens wel aardige verkopers en hele mooie auto,s .

Beste heer Hakkert, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat u dit zo hebt ervaren. Helaas hebben wij niet de kans van u gekregen om zelf diagnose te stellen aan de Peugeot. Wij hebben u aangeboden de auto bij u op te halen in Almere, het probleem te constateren, vervolgens op te lossen en de auto weer terug te brengen. Via de telefoon kunnen wij het niet beoordelen. Dat u vervolgens de keuze maakt hier geen gebruik van de maken vinden wij jammer, wij hadden het graag opgelost. Wij wensen u toch nog fijne kilometers met de RCZ en u bent natuurlijk van harte welkom om uw ongenoegen eens te komen bespreken. Met vriendelijke groet, Erwin Auto Theunissen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief. Geen poeha, gewoon vriendelijk zakelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf! goede service en een zeer fijn contact!\r\ndoor een defect aan de auto heb ik toch wat kosten gehad aan de auto en hierin is het bedrijf tegemoet gekomen.\r\n\r\nik zou dit bedrijf zeker aan raden, en mocht ik weer opzoek zijn naar een andere auto dan bel ik zeker eerst meneer Theunissen op!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraak gemaakt voor APK keuring, snel klaar en snel weer op de weg

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect, heel goed geholpen, ook achteraf, na aankoop.