Geen capsones, gewoon zoals het hoort

Bij Sypersma werken mensen om te helpen en ze doen dat tegen een faire prijs met uitdijende kwaliteit

Prima garage niks op aan te merken... vriendelijk behulpzaam

Prima garage met vakkundig en vriendelijk personeel

Fantastisch bedrijf!

Wordt er altijd vriendelijk geholpen en ze hebben verstand van zaken!

We worden altijd vriendelijk geholpen.

ALS W,E JULLIE NODIG HEBBEN STAAN JULLIE ALTIJD VOOR ONS KLAAR

Prima, zoals gebruikelijk.

Deskundig en klantvriendelijk. Goede prijs- kwaliteit verhouding.

Altijd goed

Altijd prima service! Je kunt er altijd snel terecht, wordt vriendelijk te woord gestaan, alles wordt keurig uitgelegd en de auto wordt naar tevredenheid onderhouden of gerepareerd! Dus top!

Ik kom al een aantal jaar bij Sypersma voor onderhoud. Altijd vriendelijk en behulpzaam, ook als de symptomen lastig te duiden zijn zoals laatst bij wateroverlast in de cabine.

Alles zoals verwacht

Zeer vriendelijk

Alles goed afgehandeld

Snelle actie na lekke uitlaat

Een aantal weken na de APK keuring bleek de uitlaat lek. De reparatie werd onmiddellijk gecombineerd met de plaatsing van een onderdeel van de airco die toen niet voorradig was. dezelfde middag was alles klaar. Autobedrijf Sypersma is zeer klantvriendelijk en erg 'eigen'.

Positief

Probleem correct opgelost. Ik had wel verwacht dat ik vooral geïnformeerd zou zijn dat er 2 nieuwe banden gemonteerd zouden worden

Klant is koning

Je wordt goed en serieus geholpen Er wordt goed geluisterd en mee gedacht naar een oplossing

Online een afspraak maken en prettige communicatie via mail

Bij Sypersma hebben ze mijn Volvo V40 een kleine beurt conform Volvo specs gegeven en de APK uitgevoerd. Tussentijds even overleg over een paar aandachtspunten, zonder daar dwingend in te adviseren. Auto kon ook op verzoek thuis afgeleverd worden, zonder extra kosten. Echt Super!

Is zeer goed

Mijn ervaring is zeer goed behulpzaam en mee denken ga zo lekker door Wij zijn al jaren klant en zo het nu is zal dat ook blijven.

Geweldige service

Ik word altijd pico bello geholpen

kwaliteit, klantvriendelijk en soepel geholpen worden voor een redelijke prijs.

kwaliteit, klantvriendelijk en soepel geholpen worden voor een redelijke prijs.

Tige korrekt holpen, sa as altyd. It motorke rint as in naaimasyntsje.

is een goede garage

prettig

zeer tevreden

Snelle service

Er wordt meegedacht en geadviseerd

Goede behandeling

snel en goed geholpen

had problemen met airco werd snel en goed geholpen

Staat altijd voor je klaar.

Prettig duidelijk en zeer klantvriendelijk.

Snelle service

Klantvriendelijkheid, goede service en vakkennis!

Altijd vriendelijk Correkte afhandeling. Bij grote mankementen aan de auto, even een belletje, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Groeten: Ymke,Boazum

Dilledyk 1 9021CV Easterwierrum