Gewoon een goed bedrijf!

Prettig laagdrempelig bedrijf met mensen die er kennis van hebben.

Na zoekopdracht heeft Sypersma een perfecte auto voor ons gevonden

Op vakantie begaf de koppeling van ons auto het en deze was niet direct te repareren. Door de ANWB de auto af laten leveren bij ons vertrouwde garagebedrijf Sypersma. Helaas was de auto het niet meer waard om te repareren. Zoekopdracht geplaatst bij Sypersma. Uiteraard met de gewenste eisen en kenmerken. Mede om ook geen omkijken meer te hebben naar de oude niet meer rijdende oude auto. Het duurde even, gelukkig hebben we een tweede auto, maar toen kreeg ik een appje met een foto van een mogelijke auto. Deze stond al klaar voor een proefrit. Proefrit gemaakt en gekocht. Paste precies binnen onze wensen. Niet te oud en niet te veel kilometers op de teller. Perfect. Nog een controle, paar puntjes aangepakt en 1/2 jaar BOVAG-garantie. Snelle en eenvoudige afhandeling van de paperassen aan de balie en instructie in de auto. Prima.

Klantvriendelijk en deskundig werk.

Goede service en snelle levering.

Weer helemaal top!

Altijd snel en heel goed meedenken, maar vooral goed werk afleveren.

Altijd volgens afspraak en goede vakmensen.Een goed voorbeeld voor andere bedrijven.

Prettig, persoonlijk en professioneel geholpen, en de rekening viel reuze mee!

Ze staan altijd klaar om te helpen en waar mogelijk ook gelijk. Ben super blij met de service bij Sypersma. Luisteren naar je en denken mee.

Klantgericht en staan je altijd vriendelijk te woord!

Vertrouwd adres !!

Persoonlijke aandacht, kundig en vertrouwd.

Verrassend goed bedrijf

Auto bij siepersma gekocht, via autoscout. Je moet afwachten wat voor autobedrijf de auto wil verkopen. Nu siepersma is een zeer prettig bedrijf. Doet wat ze beloven en meer. Wij kwamen uit het westen van het land en dit was de moeite waard. Uitstekende service, zeer fijne verkoper. Bij iedereen zeer aanbevolen.

Super, behulpzaam en meedenkend

We hebben onze auto's hier in onderhoud. Vinden het klantcontact plezierig. Enkele jaren geleden hadden we pech met de auto op vakantie. Sjoerd regelde dat onze auto werd opgehaald en we daar een leenauto kregen. Top geregeld, zodat wij onze vakantie konden voortzetten. Goede garantie bij aankoop andere auto.

vakkundig/klantvriendelijk/betrouwbaar

Een prima garage / medewerkers zijn vakkundig / klantvriendelijk en behulpzaam.

Klantvriendelijk

Ik ben al jaren trouwe klant en zou autobedrijf Sypersma zeker aanbevelen.

Goede service van reparaties en kosten

Praktisch, niet moeilijk doen oplossend meedenkend.

Snelle service.

Is goed Oké

Zeer vriendelijk en vakkundig. Vlotte service.

Prima garage. Doet zijn reparaties goed. Vriendelijk personeel.

Duidelijk waar de auto aan toe is. Goede service, altijd vriendelijk.

snel goed vriendelijk

ze werken snel en goed en prima service

is prima voor elkaar

wordt altijd keurig geregeld, communicatie zou iets ruimer kunnen

Zeer goede en persoonlijke service.

Altijd vriendelijke en snelle service. Komt afspraken na. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Super service

Na een belletje met de garage. En je probleem te hebben verteld, kan je bijna altijd meteen langs komen. Wordt goed naar je geluisterd, en probleem snel opgelost. En als het probleem na een reparatie nog niet klaar is kan je gewoon weer langs komen. En kijken ze nogmaals naar je auto. Top service! Blij met de vakmannen van sypersma!

De beste update voor mijn auto

Best kan meer maar niet beter

Geen capsones, gewoon zoals het hoort

Bij Sypersma werken mensen om te helpen en ze doen dat tegen een faire prijs met uitdijende kwaliteit