Geweldig, zeer tevreden.

Zeer tevreden, voor herhaling vatbaar.

Alles was binnen de afgesproken tijd klaar en verholpen.

Prima service en gezellige mensen

Zeer netjes geholpen. Top bedrijf

Goede service en duidelijke uitleg wat er aan de auto wordt gedaan. Tevens de auto weer glanzend schoon kunnen ophalen. Dat kan ik erg waarderen.

Alles goed.

Prettig geholpen.

Auto voor onderhoud gebracht, was op tijd klaar, door vriendelijk personeel geholpen.

Vriendelijk Luisteren naar de je als er enige problemen zijn met de auto

Als altijd, top geholpen.

X

snelheid en vriendelijkheid

Snel, deskundig en vriendelijk.

Goede en snelle service

De afspraak was snel telefonisch gemaakt. Toen ik een paar dagen van tevoren het tijdstip wilde veranderen en toch een leenauto wilde was dit geen probleem. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de gebreken/kosten en de auto werd dezelfde dag nog gerepareerd.

Prima garage

Prima ervaring

Erg prettig contact en super vakmensen

Het contact is prettig. De medewerkers zijn erg vriendelijk en altijd enthousiast. De vakmensen zijn TOP. Bij Strijbosch Venray voel ik mij als klant erg gewaardeerd.

Snelle en goede service, fijn contact met het bedrijf!

geweldig

komen afspraken na, goede service

Enthousiast, kundig, meedenkend en vriendelijke team.

Enthousiast, kundig, meedenkend en vriendelijke team.

Uitstekende behandeling en serviceverlening door de medewerkers

Deskundig, betrouwbaar en professioneel, top bedrijf, altijd klantvriendelijk en tegemoetkomend.

Persoonlijk, duidelijk

Persoonlijk contact, duidelijke uitleg en omschrijving van werkzaamheden. Vooraf kosten vermeld en overleg wat te doen. Kortom tevreden!!

Klantvriendelijk

Zonder afspraak direct worden geholpen!

Vriendelijk personeel Snelle afhandeling

Klant is hier nog echt koning!

Prettig én snel geholpen, zonder afspraak probleem meteen opgelost! Da’s service. Dank hiervoor!

Prettige ervaring

Vriendelijke medewerkers met kennis van zaken. Duidelijke communicatie over prijs en werkzaamheden. Komen afspraken na

Goeie service

Goeie service