Heel goed

Alles gaat altijd helemaal zoals afgesproken! Prima!

Super service

Uitstekend geholpen

Ook in deze Corona tijd super service

Onze autos weg gebracht voor apk en de andere voor banden en remmen. Netjes ontvangen op afstand, sleutels in een sprciaal hoesje en een leen auto voor weer thuis te komen. Super service en bedankt hiervoor.

prima service!

ik word netjes geholpen door vakmensen.

Zoals verwacht, gewoon goed

Gewoon goed, zoals altijd!

Prima service, prima kwaliteit

Prima service, prima kwaliteit

Met Strijbosch kunnen we lezen en schrijven.

Zie hierboven

Super goed en snel geholpen

Prettige ervaring, goed en snel geholpen. Even buiten op het bankje wachten, geen probleem.

zeer goed

is goed

Snel en efficiënt

Snel en efficiënte service helaas zonder lang contact, maar dat moet nu eenmaal Het corona beleid werd perfect uitgevoerd !!!

Dik tevreden

snelle, goede service

Ik kwam onaangekondigd binnen en er werd meteen tijd gemaakt om mijn probleem te onderzoeken. Na overleg met de leasemaatschappij kon ik al snel een afspraak krijgen om het probleem te verhelpen. Het is snel en goed verholpen. Ik rijd weer met veel plezier!

!

!

Alles netjes opgelost

👍

goede service

kon zelf het voertuig niet brengen. Bovenarm gebroken. Strijbosch heeft voertuig opgehaald en terug gebracht top!!!

Uitstekend geholpen

Ik ben op een veilige manier geholpen

Prima geholpen

Goede service en overleg met ons

Goed uitleg en service

zeer tevreden

goede communicatie en service. Betrouwbaar professioneel en deskundig bedrijf. met vriendelijke groeten, Annelies Cortenraad

Fijn en snel geholpen.

snelle service en een goed advies

Al na een week stilstaan was de accu van mijn auto leeg. Binnen een uur stond de monteur al voor mijn deur en werd het probleem snel verholpen. Met meteen een aanbod om de accu door te meten bij de afspraak om de winterbanden te verwisselen.

Bedankt voor het brengen van de auto

Goede services en redelijke prijs

Apk gedaan, kleine puntjes meteen opgepakt na telefonisch overleg.

ik vond dat ik heel goed geholpen ben

ik was heel te vreden en ik raad het ook anderen mensen aan