Snelle service en gemotiveerd personeel

Had technische storing, kon snel geholpen worden met perfecte uitleg.

ALS GEBRUIKELIJK: PRETTIGE ONTVANGST, GOEDE KOFFIE EN WIFI EN PRIMA WERK

ZIE HIER BOVEN

Gewoon de beste garage.

Vriendelijk en proffecioneel personeel. Duidelijk. Altijd bereid tot uitleg en hulp. Betrouwbaar.

Prima service geleverd

Auto door omstandigheden 5 weken stil gestaan. Wilde auto gebruiken en deed helemaal niets. Nav tel contact met Renault route service, monteur n mum van tijd accu weer aan de praat, maar u moet nu meteen naar uw garage, acccu laten doormeten ! Aldus geschiede, mijn verhaal verteld en auto werd al snel werkplaats ingereden en accu doorgemeten en helaas er moest n nieuwe accu in ! Nadat ze dit hadden gecommuniceerd met mij, is er meteen nieuwe accu ingezet! Ben dus uiterst tevreden, dat eea zsm werd opgelost !

Mijn verwachting overtroffen

Vriendelijke ontvangst, duidelijke info, nakomen afspraken en……..geen onverwachte kosten.

geweldig

goede service

correct en volgens afspraak uitgevoerd

Wij zijn al heel lang een super tevreden klant van Autobedrijf Strijbosch. Persoonlijke benadering, aandacht voor kwaliteit en het nakomen van afspraken.

goede service en correcte afhandeling

ze werken hard en goed ik ben tevreden

gewoon Toppie.

Hier is alles mogelijk m.b.t. de service ook al is er niets gepland i.v.m. een acuut probleem. Altijd even vriendelijk en 100% voor de klant gaan.

Prettig en kundig

Fijne garage waar ze je altijd eerst bellen voor overleg wat er evt nog aan gedaan moet worden of mankeert ook goede prijsopgave Fijn en kundig personeel en zeer vriendelijk!

Goed en snel feholpen

Goed en snel geholpen

Nette en goede garage

Fijne garage, keurige uitleg van de gedane werkzaamheden bij de factuur.

geweldig

goed behandeld apk keuring nieuwe band gewoon gewacht

Geweldige service!

Goed geholpen, vriendelijke mensen!

goed adres voor een auto

ervaren en vriendelijk personeel, goede service, goed adres voor een auto, zowel nieuw als gebruikt

Gewoon goed!

Enkele storingsmeldingen zorgden voor problemen. Deze werden direct snel en adequaat verholpen. Kan dit bedrijf iedereen aanraden als men vriendelijk en deskundig geholpen wil worden

Voor onderhoud is mijn auto bij garage Strijbosch in goede handen

Dit keer moest er tijdens de Apk keuring meerdere onderdelen vervangen worden. Onder andere de distributieriem plus waterpomp . Auto heeft bij garage Strijbosch altijd goed onderhoud gehad en loopt daardoor als een zonnetje. Goede communicatie , en komen afspraak altijd na. Bedankt hiervoor.

Zeer service gericht onderneming. Klantvriendelijk ervaren medewerkers

Zie bovenstaand. Niets meer aan toe te voegen.

Wat weer een geweldige service, TOP!

Ik merkte dat ik in een heel snel tempo "ijzer op ijzer" had tijdens het remmen. Nooit eerder heb ik ervaren hoe snel dit kan gaan en vooral hoe gevaarlijk het is als je niet op je remmen kunt vertrouwen. Dus zonder afspraak op donderdagmiddag naar Autobedrijf Strijbosch in Venray gegaan, mijn probleem uitgelegd, een auto meegekregen - hoewel er eigenlijk geen auto voor dit doel meer was - en op vrijdagmiddag gebeld met de mededeling dat de auto gerepareerd was. Omdat mijn auto toevallig ook deze maand gekeurd moest worden had ik gevraagd of dat tegelijk met de reparatie zou kunnen gebeuren. Ondanks de drukte heeft men bij "Strijbosch" kans gezien dit voor mij te doen. Wat mij betreft een "dikke duim omhoog"!

Ik ben altijd zeer tevreden hoe de auto bij een beurt wordt nagekeken.

We hebben bijna elf jaar geleden onze Twingo bij jullie gekocht. Ieder jaar krijgt de auto een beurt plus keuren. We zijn er zeer tevreden over.

snel even tussendoor geholpen

na terugkeer van vakantie gaf de auto een storing, deze uitgelezen en probleem verholpen.

heel goede service

goed kontakt ook fijn (indien nodig)haal en thuisbrengservice!