prima service en werk

waar de auto door welke oorzaak dan ook deskundige hulp nodig heeft: Autobedrijf Strijbosch levert die op vriendelijke wijze.

Zoals altijd: perfecte service!

Ik merkte aan tegenliggers dat ik "groot licht - signalen kreeg" en kwam er zo achter dat mijn linker voorlicht kapot was. Onaangekondigd naar Garage Strijbosch gegaan en meteen geholpen. Omdat het druk was werd gezegd "betaal de volgende keer maar, het gaat nu te lang duren....". Top!

Wordt altijd netjes en vriendelijk geholpen

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Fijne ,professionele garage met vriendelijk personeel!

Al meer dan vijftig jaar, tevreden. klant van garage Strijbosch

Vriendelijk personeel en levert kwaliteit

Wij zijn al jaren tevreden klant dat wil genoeg zeggen

Top zoals gewoonlijk

Onderhoudsbeurt geruisloos en naar wens uitgevoerd. De auto weer keurig schoon terug.

Klantgericht en vertrouwensvol

Goed geholpen met perfecte service bij de (4e onverwachte) uitval van het voertuig

Via telefoon netjes geholpen

Nette afhandeling

Heel prettig

Goed!

Al jaren Renault rijder en Strijbosch is een vak garage puur sang.. Zeer persoonlijke ontvangst en altijd goed advies

Duur advies

Langs gegaan om een storing te laten beoordelen, de monteur deed er alles aan om mij zo lang mogelijk aan de praat te houden. Vervolgens Kreeg ik voor het gesprek een rekening van € 40 gepresenteerd. Van tevoren is daar echter niets van gezegd. Ik ga er niet meer naartoe voor een reparatie, alleen nog maar voor onderdelen. Ook de intake en de afhandeling was een heleboel gedoe. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.

Vakkundig, meedenkend, snel, goede communicatie ...

Vakkundig, meedenkend, snel, goede communicatie ...

Super snelle service

We werden geholpen zoals af gesproken

Goede snelle en duidelijke service

Goede snelle en duidelijke service

Vraag krijgt een antwoord

Ik ging naar de Renault zaak met een aantal vragen, en ik werd met alles goed geholpen.

Snel en vriendelijk

Het was een snelle vriendelijke uitstekende service

Auto gebracht, thuis gebracht ! Geïnformeerd bij extra kosten, helemaal prima ! Auto spic en span weer opgehaald !!

Zeer klantvriendelijk

Prima.

Goed voor bereid op de kosten die er aan de auto waren.

deskundige en vriendelijke service en probleemoplossing. Ook prima koffie

rond een probleem rond de airco heb ik het bovengemelde ervaren!

Helemaal goed.

Contact verloopt altijd goed. Ik kan alleen maar tevreden zijn.

Alles volgens afspraak.

Goede terugkoppeling / overleg tijdens de reparatie .

Goede service.