Fantastische service duidelijk en vriendelijk

Zeer vakkundig en heel erg netjes

geweldige eerlijke monteur

staat voor iedereen klaar

Goede service en denken mee

Heb onlangs een paar keer problemen gehad, maar werd prima geholpen om oorzaak op te sporen #leenauto #acculader

Super vriendelijk. Denkt mee. Klant georiënteerd Ik voel me heel welkom ! Bedankt

Betrouwbare kwaliteit

Afspraken worden nagekomen. Extra dingen word eerst overlegd via de telefoon. Kapotte onderdelen kunnen worden gezien en gedemonstreerd wat er aan kapot was. Kortom super netjes en no nonsens

Goed geholpen met aandacht voor auto en eigenaar.

Auto vakkundig gerepareerd. Oude, versleten onderdelen werden bij langs gelopen met daarbij duidelijke uitleg. Meegedacht over toekomstig onderhoud en tips gegeven om zo veilig en zuinig mogelijk te blijven rijden.

service door, vakkennis van en contact met Rense de Wind zijn uitstekend!!

Na een jaar zijn we weer terug bij Rense de Wind. En niet voor niets, de service en het prettige contact zijn, als van ouds, super. En de vakkkennis van Rense overtuigt ons om vaste klant te blijven. Wat rijdt de Peugeot nu pas lekker, goed en comfortabel!

Zaterdagmorgen gebeld, achterveren besteld door de garage, komen maandag om 13.00uur binnen en ik ging om 11.45 uit Den Helder naar de garage in Beilen en daar kwamen we aan om 14.00uur en we moesten eerst koffie drinken daarna kregen ze de sleutel van de auto en je wilt het niet weten maar een half uur later zaten de veren er onder. In een garage (kwik Fit) in Den Helder moesten we €445,-- betalen en in Auto Bellen € 225,-- en daar werd meteen de hele auto nagekeken en we hadden betaalt en Zijn weggereden. Zeer goede service krijg je.

Top geregeld

Gisteren aan mijn auto een kleine beurt laten uitvoeren en hij is weer spik en span. Gert ten Klooster

Prima service weer!!!

10 uur een afspraak, kreeg de vraag of ik nog éven geduld had. Onder het genot van een kop koffie meegekeken bij de werkzaamheden en ondanks dat Rense bezig is met een andere klant, neemt hij alle tijd voor het bespreken en zoeken naar oplossingen😀👍 na meerdere kopjes koffie en wat geouwehoer en (positief) gezeur en gezelligheid, kreeg mijn auto zijn winterbanden en reed ik weer veilig richting huis😎😊😀 toen was t ook krap aan half 1😂😀 Nogmaals: PRIMA bedrijf met écht SUPER service en deskundig personeel

weer eens super geholpen

gevraagd om 4 nieuwe banden te monteren, maar de eigenaar controleerd dan ook direct even de staat van de auto. Hieruit bleek dan de voorste remmerij moest worden vervangen... veiligheid voorop en dit stel ik zeer op prijs. De banden zijn gemonteerd en de afspraak voor de remmen is gemaakt. Wat ik op prijs stel is dat je te zien krijgt wat er moet worden vervangen dus niet alleen op het woord moet worden geloofd. En een pluspunt van de eigenaar is dat hij altijd met jou meedenkt om een gepaste oplossing te zoeken.

Super.

Vakkennis.

Eerlijke prijs voor een goede service

Klein e beurt, APK en nog wat kleine reparaties uitgevoerd. Alles volgens afspraak.

Zeer goed geholpen na een pechgeval. Er wordt echt met je meegedacht wat de best passende en voordeligste oplossing voor jou als klant is. Ik ben zeer tevreden over de service van Auto Beilen.

Goede service en correcte uitleg over de reparatie

Eerlijk , correct en betrouwbaar .

Vriendelijke mensen, en goede service

Van te voren wordt een goede schatting van de kosten gemaakt.

Bedrijf die staat voor kwaliteit en persoonlijke aandacht.

Autobeilen is een zeer professioneel en kwalitatief bedrijf. Waarbij persoonlijke aandacht eerder normaal is dan een uitzondering. Iets waar hedendaagse bedrijven veel van kunnen leren. Met de eigenaar is goed te overleggen en deze houdt je ook op hoogte van de stappen die worden ondernomen en waarom. Waarbij vooral gekeken wordt naar wat nodig is en niet wat standaard is. Wel met een gedegen advies en overleg.

Ze kennen hun auto's denken mee met de klant. Ze maken altijd tijd voor je

Goeie service. Ik kreeg een keurige vervang auto mee. Prettig dat overleg word voor er iets gedaan word. Fijn dat er tijd en aandacht word besteed aan uitleg van wat gedaan is. Uitleg sluit aan op de kennis van de klant. In dit geval ontbrekende kennis van de klant die het na de uitleg toch begrijpt. Kortom erg tevreden.

Top bedrijf, vakmensen, zeer goede uitleg wat er aan de auto is gebeurd. Zeker een 5 sterren.

goede service, klantvriendelijk, behulpzaam.

een goede service, klantvriendelijk, behulpzaam

Prima bedrijf !

Vriedelijk en vakkundig geholpen. Goede prijs/kwaliteit verhouding Ben zeer tevreden.

geweldig

Een erg goed gevoel bij,en mijn auto rijd weer als een zonnetje!!!

zeer goede service

Goede diagnose . Snelle service

Zeer snelle en juiste hulp en diagnose

Ik kon gelijk langskomen. Word tijd gemaakt. Gevoel dat ik goed gehoord en geholpen word. Betrouwbaar en laten zien wat stuk is. Ben super tevreden

De Zuidmaten 9

9411PT Beilen