Goed werk geleverd

Gewoon goed

-Moest op korte termijn onverwacht 2 nieuwe banden. Auto Beilen zocht het direct uit, overlegde keurig, gaf uitstekende uitleg zodat ik een goede keuze kon maken, 2 dagen later was het klaar, kreeg ook nog gratis leenauto mee. Super. -Enige tijd daarvoor storing in de boordcomputer ofzo, kon opeens nog maar 80 rijden, even auto Beilen bellen, kon snel langs komen, computer uitgelezen, kap open, en er bleek een leiding los te zitten (marter?), binnen 15 minuten reed ik weer geheel normaal. -Ook eerdere ervaringen en ook met huur van verhuisbus - altijd super, snel, veel uitleg, uitermate vriendelijk, volgens mij zeer deskundig en niet te duur. Beste garage waar ik ooit klant ben geweest! Van harte aanbevolen!

Goede service en klant vriendelijk.

Kan niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn.

Bedankt voor de service!

Auto heeft weer grote beurt gehad bij auto Beilen. Goede service en duidelijke communicatie over de werkzaamheden en kosten.

APK keuring

Net als altijd prima verlopen.

ik ben heel erg tevreden, ik wordt altijd snel en heel vriendelijk geholpen. Ik ben er ooit door auto pech per ongeluk terecht gekomen en ga er nu altijd heen.

Prima service en professionele afhandeling spiegel vervanging

Ik dank Rense voor zijn goede technische inzicht om zowel mijn rechter buitenspiegel te vervangen op afspraak. Vorige week hebben we in goed overleg de spiegel besteld en op onze terugweek van vakantie in Friesland konden we bij Rense langs komen om de spiegel te vervangen. Rense is een doorzetter om de spiegel geheel goed werkend wil hebben. Dat is naar klanten tevredenheid prima gelukt. Ook hebben we nog een tweetal functies in de boordcomputer gewijzigd. Dat was met de juiste apparatuur goed te realiseren. Nu opent de achterdeur tegelijkertijd met de portieren en de tweede vraag is ook prima ingesteld. Daar hebben we op langer termijn plezier van. Auto Beilen raad ik voor iedereen aan, ook al kom je van ver zoals wij uit Zutphen. Wij geven de spreekwoordelijke warme douche aan Rense ondanks dat het in de garage warm is om te werken. Hartelijke groeten uit Zutphen. Mvgr Arnoud Thomasse

Goede ervaringen

Eerlijke behandeling en niet duur

Auto APK laten keuren icm een onderhoudsbeurt. Vriendelijk geholpen en de prijs was zoals afgesproken.

Doen gewoon wat ze beloven en de prijs viel mee

Buitengewoon hartelijke mensen, zowel bij de service als bij de verkoop. Daarnaast kun je merken dat men aandacht heeft voor de klant, luistert en een gedegen advies geeft. Zelfs een advies in mijn belang en niet direct in het belang van Auto Beilen. Kijk zo bouw je klant relaties op.

zeer goede en professionele service

1e keer mijn auto bij auto Beilen gebracht. goede uitleg over wat er allemaal gaat gebeuren met de auto. mocht er bijvoorbeeld buiten een grote beurt nog iets mankeren aan de auto dan wordt er eerst overleg gepleegd met de desbetreffende mensen. zeer vriendelijke en goede service Top!!!

top

Altijd goede service

No nonsens! Altijd oprecht en correct.

Gewoon een vakman in hart en nieren.

Vakkundig, uitermate prettig en goede prijs

Ik woon dichtbij en ben supertevreden over AutoBeilen. Zeer sympathieke gemoedelijke eigenaar die altijd tijd neemt om dingen goed uit te leggen en te laten zien en zo ongeveer alles van autos weet en kan repareren en veel enthousiasme uitstraalt. Zeer betrouwbare en prettige garage! Van harte aanbevolen.

Altijd top, efficiënt en inventief

Sinds kort daar klant met onze bijna 20 jaar oude Skoda Fabia. Diverse storingen snel verholpen tegen een lage prijs. Zeer klantgericht.

een goede monteur

een meedenkende monteur die altijd de goedkoopste manier van de auto maken wil en doet.

Vriendelijk en kundig

De garage houder is een vriendelijke man die zover ik dat kan beoordelen zijn werk goed doet. Voor mij is ook de hoogte van de prijs lastig te beoordelen, maar wat ik van mensen in mijn omgeving hoor betaal ik een mooie prijs voor mijn onderhoud.

Super altijd goede service

Altijd tijd voor iedereen

Snelle service

Altijd snelle service. Je kan er bijna altijd direct of de volgende dag terecht en je auto staat, in mijn geval, altijd binnen een dag weer klaar.

Super goed geholpen! Iemand die verstand en hart voor het vak heeft.

Duidelijk en goede uitleg ! Houd zich aan de afspraken en komt ze na. Voor het eerst het gevoel dat iemand me niet belazerd! Heel fijn.

Betrouwbaar service en vakmanschap.

Altijd klaar voor klant en heel goed bereikbaar. Naar repareren auto rijd als nieuwe. Betrouwbaar en duidelijk voor klant als die heeft wat vraag. Vind dat is wel echt mooi 🙂 👍🏼.

klantgerichtheid, stipt, betrouwbaar

Ik vind het contact met Auto Beilen heel prettig. Renze weet wie ik ben, kent mijn auto door en door, Ik kan er op vertrouwen dat hij geen onnodige reparaties doet, maar wel zorgt dat ik veilig kan blijven rijden.

Goede ervaringen

Tot nu toe alle auto's in onderhoud bij deze garage gehad. Ervaren mensen, houden je op de hoogte mocht er iets bij komen en laten na de tijd oude onderdelen zien zodat je met eigen ogen kan zien wat er nis mee was.

Zeer goed bevallen.doen hun uiterste best om je te helpen!

Gebeld voor evt.versleten koppeling.bleek ook versleten te zijn.duidelijke prijsopgave gekregen.wat mij mee viel.volgens afspraak vervangen.geen bijkomende kosten.dit was oktober 2019.sindsdien onze 2 auto's met volle tevredenheid hier in onderhoud.

Snel en goed zoals altijd

Snel gefixt!