Fijn bedrijf met uitstekende vakkundige service!

Zeer vriendelijk. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Zeker een aanrader. Ook voor caravan onderhoud goed geregeld.

Goed uitleg over alles. Goed advies, welke nieuwe banden we moesten nemen. Alles gedaan zoals afgesproken.

Man heeft verstand van zaken, ik ben goed geadviseerd en correct te woord gestaan.

Komt afspraken na en biedt goede service

De eigenaar is vakkundig en vraagt een eerlijke prijs voor zijn diensten. Prima service wordt er geboden.

zoals altijd vriendelijk en goed geholpen.

Dat ik terug kom zegt genoeg. Als het niet bevalt om wat voor reden dan ook dan zocht ik wel een andere garage. Bedankt voor de goede hulp en het advies. Groeten Wemmie

Super geregeld

Onze camper stond daar in de stalling. Voor het ophalen heeft Auto Beilen de APK keuring gedaan. Telefonisch overleg gehad over mankement dat gevonden werd en probleem is keurig verholpen

Eerste keer hier, camper staat hier in de stalling en moest de jaarlijkse apk en onderhoudsbeurt hebben. Dus dachten we, laten we het hier eens proberen. Was een goede keuze. Duidelijke uitleg wat er gedaan is en waarom, gaan we volgend jaar weer doen.

Goed en betrouwbaar tegen een eerlijke prijs.

Deskundige garage waar je met gerust hart je auto brengt. Goede service met aandacht voor de klant.

zeer heldere en duidelijke afspraken mbt reparaties.

ook heldere advisering, geen opdringerigheid, zeer leuk contact met de garage. Correcte service.

Goed garage en caravan en camper stallingsbedrijf

Vriendelijk en vakkundig personeel. Open en eerlijk wat er gedaan is. Neemt contact op wanneer er een afwijking is.

prima geholpen en goede uitleg gekregen

Prima geholpen duidelijke uitleg over de onderdelen, goede vakkennis en men heeft nog de tijd voor een klant

Een geweldig vakman

Mijn klacht is snel en vakkundig verholpen.⁴

Persoonlijk en vakkundig

Apk voor de camper uit laten voeren. Telefonisch overlegd en opdracht gegeven. Na de keuring werd netjes gebeld en de bijzonderheden, dat waren gelukkig weinig, besproken. Goede indruk gekregen.

Garage met kennis

Ik ga nu een aantal jaren naar deze garage toe en wordt altijd vriendelijk geholpen. Ook als ik onverwacht kom wordt ik netjes geholpen. Hij laat me niet staan of zegt kom morgen maar weer terug. Ik zou iedereen deze garage willen aanbevelen. Als je er eenmaal bent geweest wil je geen andere garage meer. Ga zo door!!

Persoonlijk, kundig en snelle service

Gebeld vanwege een motorstoring, waardoor mijn auto geen kant meer op ging. Binnen en half uur was Rense op locatie om mijn auto uit te lezen. Na het uitlezen van de auto en een duidelijke uitleg over wat er mis ging in kan ik mijn weg weer vervolgen. Top!

Goed bezig !

In deze autoreparatiewerkplaats staat de klant altijd op de eerste plaats. Professionele hulp en snelle oplossing voor het probleem. Aan te bevelen en te vertrouwen waard.

Goede service met duidelijke uitleg.

Heerlijk met een kopje koffie kunnen wachten op de keuring, daarna nog even een advies voor reparatie doorgenomen. En bekeken, daardoor snap je tenminste waarvoor een keuring zo belangrijk is

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk dit bedrijf geeft een helder advies over de eventueel vervangende onderdelen en wat hier de kosten van zijn. Goede communicatie, service en klant gericht.

Vakkundig geholpen en duidelijk geadviseerd

Kon snel terecht voor een APK. Duidelijk voorgelicht over de staat van de auto en de termijn waarop toekomstig onderhoud moet plaatsvinden en de kosten daarvan.

Top service voor scherpe prijs!

Scherpe prijs en flexibele/snelle service. Voor apk en banden vervangen.

Vakkundig geholpen. Prima service.

Goed en kundig advies en verwijst door naar de dealer als de reparatie onder de garantie valt. De eigenaar komt duidelijk en sympathiek over.

top

Mijn auto was opgegeven door andere garage. (kon naar de sloop) Door gedegen onderzoek defect gevonden.( sensor) Nu kan ik weer jaren vooruit met mijn auto.

Klasse

Hij heeft mijn auto voorzien van nieuwe koppelingsplaten, druklager, drukgroep. Wat een verbetering. Ook keurig uitgelegd wat hij heeft gedaan aan de hand van de oude onderdelen.

Problemen met mijn auto zijn deskundig en snel gevonden en opgelost

Ik kon gelijk een afspraak maken en bij de garage komen. De oorzaak werd heel snel gevonden, een oplossing bedacht en besproken. Na een paar dagen waren de benodigde onderdelen al binnen en mijn auto was weer goed. Heb snelle en zeer deskundige hulp gekregen, ook een aantal deskundige tips daarbij.

goede betrokkenheid

eigenaar is betrokken met zijn bedrijf en klanten geeft duidelijke uitleg.

De Zuidmaten 9

9411PT Beilen