Beleving

Showroom is als een sn ook snoepwinkel voor mannen......WAUWWWWW En de medewerkers persoonlijk top voor iedere klant......alsof je thuis komt

Mooie zaak, erg vriendelijk en kundig.

Erg goed geholpen door mensen met een passie voor auto`s Zeker voor herhaling vatbaar.

Was weer top!

Het was weer helemaal conform afspraak

Een bedrijf wat begrijpt wat passie voor auto's inhoudt

Ik ben hier gaan kijken voor mijn toekomstige hobby auto, wat was dit een prettige ervaring. Er wordt ruim de tijd voor je genomen, een zeer prettige ongedwongen doch professionele sfeer. Jok Brouns is een echte autoliefhebber wat voor mij het contact bijzonder aangenaam maakte. Kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen, de hele koop en afhandeling tot in de puntjes geregeld.

Weer een goede service verleend

Bandenwissel en apk keuring verliep weer top, met dank aan Tonnie.

Plezierig,gemoedelijk en professioneel.

Uitmuntend!

Super ervaring, snelle & professionele hulp waardoor ik binnen 2 weken de perfecte auto had die ik wou hebben!

Altijd weer geweldige service

Service en klantvriendelijkheid alsmede kennis & kunde TOp

uitstekend bedrijf, betrouwbaar en fijne mensen

Een bedrijf dat de zaken doet zoals het hoort. Dat lijkt vanzelfsprekend, maar dat is helaas lang niet overal het geval. Mooie en eerlijke auto's, uitstekende garantie, fijne mensen, het geeft je een prettig gevoel.

Persoonlijk, Snel en deskundig

Erg professioneel en afgestemd op persoonlijke wensen

super, prettig en vertrouwd!

Het voelt vertrouwd! passie en aandacht voor auto en klant!

Top zoals gewend

Autosport Brouns ken ik al lang en meerdere auto’s gekocht , ze zijn goed en kundig . Ga zo door

deskundig, betrouwbaar en no nonsense

Vriendelijk en goed geholpen.

Super service, vriendelijk ontvangst

We hadden de auto gezien op autoscout, vervolgens contact opgenomen. Heel netjes te woord gestaan, afspraak om te komen kijken en een proefrit te maken was zo gemaakt. Een ontzettend vriendelijk ontvangst. We hebben ruim de tijd gekregen om de auto uit te proberen en te bekijken. Voor de auto die we in wilden ruilen een heel nette prijs gekregen, alle puntjes die we op de auto gezien hadden zijn perfect hersteld, de auto ziet eruit als nieuw. Fijne afhandeling en super blij met onze nieuwe auto. Heel erg bedankt! Deze garage is een echte aanrader!

Keurig en net bedrijf

Keurig Netjes Behulpzaam Vriendelijk Etc

Alles perfect

Alles perfect? yes, alles perfect. Een duidelijk en niet opdringend aankoopadvies, historie van de auto en uitleg over de auto > proefrit gemaakt. Daarna een prettig gesprek over inruil en prijs. Na zelf een aantal dagen bedenktijd genomen te hebben de knoop doorgehakt en tot aanschaf over gegaan. Vanaf betaling voorschot tot inruil huidige auto, papierwerk, alles vlekkeloos verlopen. Ik ben zeer blij met de auto en zeer tevreden over team Brouns.

Zeer persoonlijk, faire prijs en vakkundige uitleg

Super service en eerlijke prijzen

Prettige en snelle communicatie, snel to the point komen en uiterst goed service van iedereen bij Autosport Brouns waarmee ik contact heb gehad.

Goede ontvangst en service!

Prima auto gekocht met vakkundige uitleg!

Top service, vriendelijk

Een auto gekocht bij autosport Brouns. Een erg nette garage. Jok Brouns weet waar hij het over heeft, erg vriendelijk en behulpzaam, Kortom zeer tevreden!

Was weer top geregeld

Top als altijd

Top als altijd

Wederom zeer goed geholpen door Jok en zijn team. Zij waar we snel ter plaatsen na lekke band op de snel weg. Goed en veilig is mij auto naar Heerlen getransporteerd waar het euvel binnen een half uur verholpen is.

Afspraak voor de de bandenwissel verliep heel goed

Alles is keurig afgehandeld, tijdens mijn wachten een lekkere kop koffie gekregen. Toen de banden waren verwisseld hebben ze mij aan de hand van de factuur goed uitgelegd wat ze aan de auto gedaan hadden.

super geholpen

super geholpen