Super service en uitleg

Super geholpen bij de zoektocht naar mijn nieuwe auto. Hier dan ook erg blij mee en kan dit bedrijf sterk aanraden.

Gewoon een perfecte service

Top, professioneel, klantvriendelijk

Plezierig en droom gerealiseerd

Een prachtig bedrijf in topklasse auto’s en perfecte service

Mijn tweede auto gekocht bij Jok. Kan alleen maar zeggen dat ik uiterst tevreden ben over de kwaliteit van de auto’s maar vooral ook een bedrijf waar mensen werken met hart en liefde voor mooie voertuigen. De service is top. Medewerkers uiterst vriendelijk. De uitnodiging voor de coup de sport was een onvergetelijke ervaring. Wat een topdag met prachtige auto’s maar vooral ook prachtige mensen. Aan mij hebben ze een vaste klant gevonden.

Super service

Het woord service is bij Mercedes in Heerlen niet bekend, maar zeker wel bij Autosport Brouns. Uit eindelijk hebben zij de haal en breng service gedaan en ook nog gratis.

Porsche Cayenne turbo 2013

Bij de aanschaf van de auto heb ik helaas te maken gehad met een defecte turbo, iets dat gewoon domme pech was, ze hebben dit correct en professioneel opgepakt en gerepareerd, ook bleken de banden toch niet goed te zijn ook dit hebben ze goed opgelost. Het jammere is dat ik na drie weken nu pas kan genieten van de auto. De garage is professioneel en klantgericht. Zeker ondanks de domme pech een aanrader om een speciale auto aan te achaffen.

Mooi bedrijf met zeer vriendelijke kundige mensen en goede service

Onlangs mijn tweede auto bij dit bedrijf gekocht. Zeer tevreden. Zeker van plan ook in de toekomst bij dit bedrijf auto’s te kopen. Zeer vereerd met de uitnodiging voor de Coup de Sport. Een heel leuk initiatief.

Professioneel, Kundig en Eerlijk

Klantvriendelijke club met verstand van zaken, goede inruilprijs, geen korting, goede produkten hebben geen korting nodig, service is veel belangrijker en deze is daar prima!! Ton Jahae een top Hoofdmonteur Kortom goed zaken gedaan met die Jok jr., dus aan te bevelen.

Klasse bedrijf

Mooie auto’s, Professionele aanpak naar de klant met kennis van zaken. Erg prettige ervaring !

Alles perfect georganiseerd en iedere afspraak nagekomen

Grote klasse

Zeer goede service en advies

Hebben mij goed geholpen met het zoeken naar een passende auto.

Vakbekwaam,adviserend,afspraken nakomen, in een woord fantastisch

Top bedrijf

Het aanbod bestaat uit de neusjes van de zalm van jong gebruikte sport en luxe wagens met faire prijzen en perfecte service

Snel, goed, vriendelijk en helemaal volgens afspraak

Altijd goed geholpen…..

En vriendelijk personeel.

Prima voor elkaar

Auto was conform aanbieding. Afhandeling was efficiënt. De ontvangst en algemene indruk biedt ruimte voor verbetering

TOP !

Servicegericht, Pro-actief en Professioneel !! Heerlijk.

goed geholpen

goed geholpen

goede service

betrouwbaar en correct

Een positieve ervaring, en alles conform afspraak

Erg goed geholpen en erg blij met de fantastische auto !! Na een half jaar de 111 punten check laten doen bij de dealer en met vlag en wimpel geslaagd.

Uitstekend, met Toni kann niet beter!

(wederom) prima service

Mijn auto was toe aan een tussenbeurt, er is geen lang verhaal, wel gewoon kort: alles prefect verlopen en tot in de puntjes verzorgd. Complimenten.

Beleving

Showroom is als een sn ook snoepwinkel voor mannen......WAUWWWWW En de medewerkers persoonlijk top voor iedere klant......alsof je thuis komt

Mooie zaak, erg vriendelijk en kundig.

Erg goed geholpen door mensen met een passie voor auto`s Zeker voor herhaling vatbaar.

Was weer top!

Het was weer helemaal conform afspraak