• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ich kann nicht viel sagen, ganz ganz viel Herz da geht es nicht nur um das verkaufen David Paul muss John

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact met zowel de eigenaar Jok als verkoper Martijn gedurende het hele traject bij aankoop van een prachtige AMG GT. Mooie inruilprijs gekregen voor mijn Mercedes SL. Ik kom hier in de toekomst zeker terug als ik deze weer in mocht ruilen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf reparatie na afspraak\r\nBij afspraak meteen geholpen\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heerlijk bedrijf waar je je thuis voelt met service hoog in het vandel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn droomauto bij Brouns gezien en gekocht. Heel prettig contact met Maarten. Open, eerlijk en heldere communicatie. Ook flexibel bij keuze van de dealer voor de beloofde en afgesproken onderhoudsbeurt. \r\n\r\nAuto vandaag opgehaald en bij aflevering waren alle afspraken (o.a. onderhoud, lakschade reparatie) netjes nagekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrouwbare onderneming. Transparante en integere benadering geeft een prima gevoel als je een gebruikte auto gaat kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Im Jahre 2016 habe ich das Unternehmen erstmals in Heerlen besucht um mir einen Porsche 911/997 anzuschauen. Ich hatte damals bereits einen guten Eindruck und das Gespräch mit dem kompetenten Inhaber Jok Brouns hat mir so gut gefallen, daß ich ihm beim Abschied sagte: \"Bei Ihnen kaufe ich mal ein Auto!\". - Das kam dann auch: Über die Tochterfirma in Aachen, Autosport Brouns GmbH, habe ich dann in 2017 und 2018 gleich zwei gebrauchte Porsche gekauft, Boxster und Cayenne S. Der Geschäftsführer Jok Brouns war wiederum mein Gesprächspartner und ich kann mich nur sehr lobend äußern über die Art der informativen Unterhaltung mit ihm, die ihm sehr präsente ausführliche Historie zu den Autos, der Vorbesitzer und der technischen Besonderheiten und der Qualität der Fahrzeuge, die ich seitdem fahre. Also ich empfehle das Unternehmen bestens!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin dit jaar een wagen gekocht (porsche cayenne s Hybride). \r\n\r\nHeel vriendelijk personeel, in het bijzonder Maarten. \r\nEen correcte verkoper!\r\nJammer genoeg was er onmiddellijk na afhaling een (klein) mankement aan de wagen. We hebben hierover enkele keren gebeld. Autosport brouns is in de kosten tegemoet gekomen ondanks ik geen garantie heb maar omdat dit onmiddellijk na of tijdens afhaling is gebeurt. Als dat geen service is!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijke benadering en aandacht voor jouw wensen. Plezierig wijze van omgang en daarmee onderhouden van langdurige klantrelatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel en zeer klantvriendelijk bedrijf. Trouwe klant, leuke auto’s

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al sinds mijn eerste auto, meer dan 10 jaar geleden, trouwe klant bij autosport Brouns. De betrouwbaarheid, fijne sfeer, de ervaring, de kwaliteit en de passie maken dat ik mijn onderhoud altijd bij autosport Brouns zal blijven doen en dat ik ze altijd bij de aankoop van een nieuwe auto zal betrekken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en bereikbaarheid. Ben er tevreden over aankoop en onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend fijn bedrijf ... goede service , goed bereikbaar , erg klantvriendelijk !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig/vertrouwd/langdurige relatie die wederkerig is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer klantgericht en betrouwbaar bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig mooi bedrijf \r\nVriendelijk en zeer hulpzaam personeel\r\nZeer goed product verkocht \r\nBen helemaal tervreden \r\nThanks voor de service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ontvangst. Alles (en zelf wat meer) aangepakt zoals vooraf afgesproken. Houden zo!

Over Auto Sport Brouns B.V.