zoals altijd TOP Garage, Klantvriendelijk.

Mercedes voor apk en beurt gebracht. weer perfect uitgevoerd.

zoals altijd zeer tevreden zowel technisch als persoonlijk

Altijd positief en goed advies naast perfecte behandeling . een tevreden klant

Klantvriendelijk en Deskundig

Zeer goed geholpen, prima geinformeerd. Zeker een aanrader.

Zeer snel en goed geholpen.

Een ruitenwisser werd op dezelfde dag besteld en gemonteerd. Top

Betrouwbaar en kundig!

Altijd vriendelijk en duidelijk. Je merkt aan alles dat er verstand van auto's aanwezig is. Garage en showroom zien er modern en netjes uit.

goed advies gekregen.

Een voorband was beschadigd, kon niet meer gerepareerd. Maar bij controle bleek ook dat de andere voorband, een vervanging toewas. De garage maakte snel tijd, en zeer vakkundig werden er twee nieuwe banden gemonteerd, ik kon er op blijven wachten.

super goede service

Er wordt altijd gedacht in een oplossing en daarbij is er een juiste communicatie indien er een vervanging moet worden gedaan.

Klant vriendelijk

Altijd n luisterend oor voor problemen. Snel geholpen als er tussen door wat is met de auto.

Perfecte service, deskundig en denken goed mee.

Perfecte service, deskundig en denken goed mee.

Goede service en vriendelijk personeel

Heel behulpzaam en attent. Ook fijn dat er een leenfiets beschikbaar is.

klantgericht een heel betrouwbaar.

klantgericht een heel betrouwbaar.

Heel fijne garage

Ik kom hier al jaren. Ik vind het een heel prettige garage met zeer vriendelijke medewerkers die hun afspraken nakomen.

Iedereen staat direct voor je klaar en zijn zeer deskundig

prima dienstverlening

conform afspraken

altijd goed geholpen

Misschien "iets" duurder, maar is het waard, door de goede service die het bedrijf geeft, zolang alles eerlijk en open gaat, denk ik er niet naar een ander te gaan ondanks dat het net iets verder weg is.

Prima service en goed gekwalificeerd personeel. Het persoonlijke kontakt vind ik ook heel belangrijk.

Snel, corect geholpen.

Al jaren naar tevredenheid geholpen goede prijs kwaliteit verhouding.

Altijd heel vriendelijk als ik tussendoor een vraag heb Blij dat ze met me denken betreft onze bus

Behulpzaam en kundig

Bandendrukcontrole en resette.

service vriendelijk

zeer grote vakkennis. klantvriendelijk. met een lekke band werd ik direct geholpen.

Klant vriendelijke

Veel kennis aanwezig van diverse auto's

Uitstekende service!

Kwam bij Auto Totaal om het raam van mijn auto te laten repareren. Een van de medewerkers was zo vriendelijk om mij een lift terug naar huis te geven omdat ik anders moest lopen, wat een uitstekende service is dat! De reparatie van het raam is zorgvuldig uitgevoerd, volledig naar wens en voor een goede prijs.

Goeie servers

Vakmanschap en top service

Eerlijk en vakkundig advies. Snelle, goede service en een enthousiaste groep medewerkers, wie je ook tref.

Industrieweg 15 E

1613KT Grootebroek