Zeer klant vriendelijk

Krijg een herinnerings mail voor de afspraak, je wordt er echt als klant behandeld.

Er wordt zorg besteed aan de auto

Goede en vlotte service.

Direct geholpen door vriendelijke medewerkers

Alles wordt altijd duidelijk besproken en opgelost. Zeer tevreden klant.

prettige ervaring en duidelijk te woord gestaan omtrent de verlenging van Bosch Car Service Pechhulp.

vriendelijk, snel en bereikbaar

vriendelijk en staan altijd voor je klaar.

Alles goed volgens afspraak verlopen.

Alles goed geregeld zoals afgesproken.

Snel, vriendelijk, kosteneffectief en professioneel

Prima en snel geholpen. Aanrader!

Al jaren klant en nog steeds tevreden.

Fijne klantvriendelijke garage

Ik word altijd vriendelijk geholpen. Er wordt altijd een passende oplossing gezocht.

Direct geholpen.

Direct geholpen.

Klaar terwijl je wacht onder het genot van een heerlijk bakkie koffie

Wederom prima geholpen.

Diverse mankementen van VW camperbus vakkundig verholpen. Prettig contact bij de receptie.

goede service, prettige communicatie

heel positief. vriendelijke behandeling

Goede garage

Stellen snel de juiste diagnose, afspraak maken kan vanwege drukte niet altijd op korte termijn, maar bij kleine vervangingen (verlichting e.d.) kun je direct terecht.

Net bedrijf.

Goede hulp. Kosten prijs van te voren .

Ik word altijd keurig geholpen. Compliment.

Snel geholpen, echt fijn!

Keurig

Goede service en kwaliteit. Heel tevreden behalve bij inleveren leenauto...

Goede service en communicatie . Reparatie is eerst uitgesteld ivm ziekte monteur wat ik goed begreep. Eric heeft fijn geholpen en ook de dame van de administratie ivm verkeerde kilometerstand in NAP. Wat ik minder vind is de min of meer beschuldiging dat ik een wiel zou hebben beschadigd wat pertinent onjuist is. Was daar best ontstemd over. Netjes aangegeven als ik dat zou hebben gedaan dat ik zeker netjes had gemeld. Ook nog gezegd dat ik meteen merkte dat de auto wat trilde bij ca 70-80 km. Heb nooit link gelegd met beschadigde wielvelg. Misschien is het idee om de huurauto samen met de huurder goed te bekijken en rapportje te maken wat nu niet is gebeurd. Voelde me echt aangevallen. Als dit is vers en nu gebeurd. Daar voelde ik me aangevallen. Onprettig en onjuiste klantbenadering.

Zeer tevreden met de professionele en menselijke benadering.

Mijn zin zegt genoeg. :-)

Goede afspraken en goede service

Helemaal tevreden

Ik word altijd fijn geholpen

Altijd vlot en correct

zie boven.

Eraren bedrijf,snel en goed geholpen

Snel en accuraat, vriendelijk personeel.

Over Bosch Car Service