Fantastische service en vakkennis

ik heb hier gewoon niets aan toe te voegen. Goede service, kwalitatief en service gericht personeel. Gewoon zo doorgaan.

Tot nu toe dik tevreden.

De keren dat ik er geweest ben zijn me erg goed bevallen. Vriendelijk personeel en ze staan altijd voor je klaar.

Snel en goed geholpen

Netjes behandeld

Niet goedkoop maar wel eerlijk.

Snel en vakkundig

Snelle en vriendelijke service, vakkundige uitvoering

Vertrouwen beschadigd

Geen woorden meer

super bedrijf met een snelle service

Je wordt altijd ruim op tijd benadert over alles wat met je auto aan gaat, eerst overleggen dan pas aan de slag

Heel gelukkig

Van begin tot eind heel fijn geholpen. Keurig netjes elke keer goed geinformeerd van stap tot stap en ik rij nu weer heel fijn in m'n goudgele bakkie!

Goede uitleg en service bij het kopen van me auto

Vriendelijk en duidelijke uitleg bij het kopen van me auto

Ik ben goed geholpen en heb goed advies gekregen. topbedrijf

Prima garage!

Kom hier al vele jaren met veel plezier. Zeker Erik is echt super aardig en heel persoonlijk. Je wordt hier goed én betrouwbaar geholpen.

Word altijd zeer goed geholpen

Dure mankementen worden altijd overlegd!

zeer tevreden

's morgens gebeld, kon mijn auto gelijk brengen, de volgende dag gerepareerd en de middag weer opgehaald.

geweldig

ze doen wat ze beloven

Goede voorlichting over de reparatie.

Onverwacht naar de garage gegaan doordat ik een vastlopende rem had. Kon de auto laten staan en kreeg een huurauto voor een paar dagen mee. Nadat ze tijd hadden om de auto na te kijken in hun drukke agenda, is het probleem opgelost en voldoet hij weer aan de veiligheid. Zeer goed geholpen.

goed aanspreekbaar

sinds ik 3 jaar terug een auto bij jullie hebt gekocht heb ik weinig of geen klachten aan de auto gehad. Eea beviel ons prima. Er wordt indien nodig meegedacht. Ik ervaar een prettige medewerking met jullie. Echter de vervanging van de distributie snaar ( na 100.000Km) viel me erg tegen. (1250 euri)

keurige service

Vriendelijk bedrijf. Nette service en spelen in op behoefte.

Helemaal prima

Alles perfect geregeld

Prima geholpen met een uitstekende service !

Er wordt een geweldige service geleverd en alles gaat volgens afspraak en in overleg.

Prima.

Wordt altijd super goed geholpen.

Dik tevreden

Alles wordt geregeld en goed

Doorgaans kom ik 2x per jaar bij jullie en ga altijd weer tevreden met een goede auto terug Verder heb ik een Auto Totaalplan en zo blijft mijn auto in prima conditie

Professioneel en daadkrachtig

De airco van onze auto was defect. Onze (merk) garage gaf een schatting af voor de kosten van de reparatie. Dat was een behoorlijk bedrag. Daarom even een offerte aangevraagd bij Auto Totaal. Binnen een paar uur hadden we de offerte binnen. De prijs stond ons direct aan en na een telefoontje is er direct een afspraak ingepland voor de reparatie. Dat ging allemaal erg soepel. We denken er nu over om ook het onderhoud bij deze Bosch garage uit te laten voeren, we hebben daar een goed gevoel over.

Industrieweg 15 1613KT Grootebroek

Over Bosch Car Service