Het huren van een caravan maar ook van een camper is prima bevallen!

Vorig jaar een hele goede ervaring bij het huren van een (lichte) caravan gehad en dit jaar ook weer bij het huren van een camper! Het is allemaal prima en bijna nieuw materiaal wat wordt meegegeven!

Heel goede service

Medewerkers zijn stuk voor stuk zeer vriendelijk en alles wordt duidelijk uitgelegd bij afhaling. Heel tevreden

Betrouwbaar

Eerder hadden wij al een paar keer bij dit bedrijf gehuurd. Toen ook alles netjes in orde en afgehandeld. Het is een bedrijf die zuinig is op hun spullen en dat ook verwacht van hun huurders. Nu werd ook alles rondom de verkoop van de, uit de verhuur gehaalde, camper serieus genomen en netjes afgehandeld. Camper werd getaxeerd en opgemerkte puntjes werden hersteld cq vervangen.

Super vriendelijk en fijne service

Een hele prettige sfeer met fijne mensen en een mooie winkel. Erg prettig zaken doen.

Mooie complete en nieuwe vouwwagen, net niet perfect voor Frankrijk

Goede uitleg, zowel tijdens een afspraak om proef op te zetten als bij het ophalen. Samen even doorlopen bij inleveren of de (flinke) borg kan worden terug gestort. Gaf een goed gevoel dat ik de grondzeilen niet voor niets grondig had schoongeboend. Mooie zo goed als nieuwe Malawi. Fijn om zo een vw uit te proberen. Enige minpuntje is dat een deluxe uitvoering en met Avant Garde A pakket ipv B helaas niet wordt aangeboden voor verhuur. Ook de extra zonneluifel ipv de panorama luifel kan er helaas niet bij. Voor een vakantie in de zomer (lees warm en zonning weer) is de hele voortent met grondkuip maar zonder horregaas deur niet praktisch. Qua opzetten en qua schaduw ruimte. Maar goed bij slecht weer snap ik het wel. Zonder de vaste keuken (deluxe uitvoering) maakt dat je veel extra tijd kwijt bent aan het in- en opruimen van je keukenspullen voor en na het inklappen.

Aflevering Malavi Royale

Beter gaat het niet worden. men neemt de tijd om het opzetten van de wagentent stap voor stap door te nemen, en loopt aan de hand van de bestelling gezamelijk de lijst met items door. nog extra advies verstrekt men en na de laatste verlichtings check ben ik vrolijk huisaards gegaan met de niuewe vouwwagen. (En de koffie is ook niet verkeerd die ze er schenken)

Prima ervaring

Prima spullen, goede prijs. Flexibiliteit rond ophalen en brengen zou beter kunnen.

Doen niet moeilijk

Heel prettig bedrijf om zaken mee te doen. Camper was netjes en reed goed, al had deze al aardig wat gebruikssporen omdat de camper al 4 jaar oud was. Daarentegen werd er totaal niet moeilijk gedaan bij het afleveren en weer inleveren, bijvoorbeeld dat er een klein krasje bij was gekomen omdat iemand tegen de spiegel aan had gereden werd niet in rekening gebracht.

Klasse service.

Op alle fronten een zeer positieve ervaring! Punt

Goede service en uitleg

Als zeer prettig

Klantvriendelijk

Goed geholpen. Nemen de tijd voor je om alles uit te leggen en al je vragen te beantwoorden.

Duidelijke informatie, eerlijke prijzen, afspraak is afspraak!

Na een zoektocht voor een bedrijf waar je netjes persoonlijk geholpen wordt kwam ik uit bij van der Slik. Ook blijkt het mogelijk je caravan in te ruilen voor een vouwwagen. Volgens afspraak vouwwagen netjes af geleverd met een duidelijke uitleg...telefonisch even niet bereikbaar wordt je netjes terug gebeld......

Goede service en leuke verrassingen

Fijn geholpen daar alle medewerkers van caissière tot montage

Goede uitleg bij aflevering van huur camper.

Onze eerste keer met een camper. Deze beviel heel goed. Genoeg power om door Noorwegen te reizen. Alle luxe aan boord. Matrassen mogen iets dikker. Voor de rest Top

Heel nette service

Fijn contact, snel contact, nette service

Mooie caravan en soepele afhandeling

We kregen een schone en bijna nieuwe caravan mee inclusief kampeer benodigdheden (voortent, grondzeil, gas, hamer, enz) Op een paar details na werkte alles perfect. Borg kregen we snel terug betaald.

Prima geregeld

Bestelling geplaatst en opgehaald. Makkelijker kan niet!

Vriendelijk en persoonlijk geholpen

We zijn goed geholpen met de aankoop van onze nieuwe vouwwagen, tegelijkertijd hebben ze ons goed geholpen met de verkoop van de caravan van mijn ouders. Op de dag dat we onze vouwwagen kwamen ophalen zijn we uitgebreid voorgelicht over onze nieuwe vouwwagen en goed geholpen.

Zeer klantvriendelijk, nemen alle tijd voor uitleg, goede service bij reparaties

Vriendelijke medewerkers die je uitgebreid uitleg geven. Kwaliteit van onze vouwwagen is zeer goed. Indien er toch iets kapot gaat wordt het vakkundig gerepareerd. Kan iedereen deze leverancier aanraden.

Snel en correct geleverd!

Snelle levering en correct afgeleverd. Vriendelijke man!

Goed, kundig en prettig.

Een vakkundig en bekwaam bedrijf in dit segment, waar je prettig word geholpen.

Top service!

Top service. Heel last minute een tenttapijt besteld op zondag. Op donderdag zouden we op vakantie vertrekken. Op maandag is vd Slik dicht, maar ze hebben alles op alles gezet om de bestelling op dinsdag klaar te maken, te verzenden zodat deze heel netjes woensdagochtend bij ons aan kwam. Nog op tijd om mee te nemen op vakantie! Ontzettend blij mee!

Zeer professioneel team

We hadden een afspraak gemaakt voor een 2de hands vouwwagen, we zijn zeer vriendelijk onthaald, hebben zonder zich op te dringen een goede uitleg gekregen. Zowel de verkoper als de technische man waren erg behulpzaam. Uiteindelijk de vouwwagen gekocht, we zijn er zeer gelukkig mee. Bedankt Van der Slik team Mvg Willy

Geweldig kampeerteam!

Personeel heeft veel kennis van zaken. Fijn om zaken te doen en inmiddels 3e kampeerwagen aangeschaft. Het vakantiegevoel straalt er vanaf!

Top service en klantvriendelijk!

Fijne tenttrailer gehuurd en met ons erbij is alles goed nagelopen en genoteerd bij het ophalen. Helaas moesten wij onze vakantie wegens medische omstandigheden afbreken en mochten wij de tenttrailer eerder terug brengen. De mannen van Van der Slik hebben onze - nog aanwezige - spullen terug gegeven en daarna de tenttrailer nagelopen. Voor de extra werkzaamheden werd niets gerekend en de borg werd de volgende dag netjes teruggestort. Aardige mensen met oog en aandacht voor de klant. Wij zijn meer dan heel erg tevreden!

Edelgasstraat 20

2718 SX Zoetermeer