Prima geholpen en voorgelicht

Bij de aankoop en het afhalen van de caravan prima geholpen. Kan niet beter.

Zeer klantvriendelijk

Ik ben altijd heel tevreden met de klantvriendelijkheid van de monteurs. Deze week een mover laten plaatsen onder de caravan en we kregen netjes een uitgebreide gezellige uitleg.

Vriendelijk personeel

Personeel bleef langer om uitleg over de werkzaamheden uit te leggen

Vriendelijk, behulpzaam en service

Had wat kleine aandachtspuntjes en deze besproken met de chef werkplaats en is goed opgelost!

onze vakantie gered

Vanmiddag bij controle van het watersysteem van onze caravan kwam het water onder het toilethokje uit. Eind van de middag belde ik en ik kon meteen komen. om 5 uur was ik bij de werkplaats en het ijzersterke duo Lauran en Bert konden het probleem lokaliseren en daarna oplossen. We kunnen morgen toch op pad, heel veel dank!

Onderdelen geleverd caravan

Netjes afgeleverde HABA rubbers voor kooktoestel caravan.

Eerlijk en duidelijk

Na de showroom te hebben bekeken hebben wij een luifel gekocht. We ontvingen in winkel heldere informatie en zijn snel en eerlijk geïnformeerd over vertraagde levertijden. Nu hopen dat de luifel op tijd komt!

Fijn duidelijk en enthousiast

Afgelopen week heb ik mijn esterel uit begin jaren 80 langs gebracht voor een onderstelbeurt. Donderdagmiddag gebracht en zaterdagochtend werd ik gebeld. Erg netjes. Aanhanger is weer netjes gesmeerd en afgesteld en rijdt weer als een zonnetje. Na afloop nog even leuk gekletst met één van de monteurs over het zeldzame karretje van ons.

Beoordeling Volgt later met de nieuwe gemonteerde mover en accu

Volgt later als ik de mover heb uitgeprobeerd.

Vakkundig en klantvriendelijk

Vouwwagen Malawi 2.0 Deluxe met toe behoren gekocht. Bij aflevering uitvoerige uitleg en demonstratie gekregen voor opzetten. Zeer vriendelijk en toegewijd personeel.

Goed geholpen, hebben verstand van kamperen.

Goed en fijn geholpen door Andor. Zowel bij aanschaf als bij oplevering vouwwagen Fat Freddy.

prima en heel vriendelijk

fijne zaak, vakmensen

Door de oplettendheid van een medewerkster kon een foutieve bestelling geannuleerd worden. Bijzonder attent en klantgericht.

Zeer goede ervaring met personeel van de werkplaats.

Compliment voor de chef van de werkplaats die mijn afstandsbediening weer gerepareerd heeft. Ook voor Bert is niets te veel ook altijd vrolijk.

Super goed geholpen!

Zeer goed en eerlijk advies! Geen focus op het duurste, maar wat het beste bij ons past, nu en in de toekomst.

Altijd prima geregeld

Eén keer per jaar huren we een caravan hier en elk jaar is het goed voor elkaar. Altijd een nieuwe caravan dat is toch lekker.

Goede producten, top service

ik huur al jaren caravans bij Van der Slik en een goede service en goede kwaliteit caravan en uitrusting.

Een goede en duidenlijke uitleg van de caravan.

goed en mooi hersteld

Het heb even geduurd, maar het is allemaal goed gekomen.

Heel slecht

Online besteld, klein gastankje. Het duurde 1,5 uur,, voor ik het mee kreeg. Werd van het kastje naar de muur gestuurd, waar ik het in ontvangst kon nemen. Toen eindelijk gevonden was, kreeg ik het niet mee.Moest eerst eindeloos gezocht worden in de computer, naar factuur. Mijn communicatie in telefoon, bij aankoop, en bewijs betaling, nam men geen genoegen mee.

Goed en adequaat

Alles goed en adequaat geregeld

Geweldige service

Top personeel, niks teveel vriendelijk en vrolijk. Ons caravannetje bij hun gekocht en onderhoud wordt vakkundig gedaan. Gaan altijd met een veilig gevoel op pad. Niet te vergeten dat er ook een uitgebreid assortiment in de winkel is en mijn man is altijd te vinden bij de nieuwe caravans en vouwwagens. En nog lekkere koffie ook.

Uitrijden blijft een probleem zeker met alle bouwactiviteiten

Edelgasstraat 20

2718 SX Zoetermeer