Hele fijne service, goed advies

We hebben een vouwwagen gekocht en werden ontzettend geadviseerd in onze zoektocht. Dit heeft ons heel erg geholpen bij het maken van onze keuze. De hele afwikkeling daarna verliep heel prettig en soepel. Een aanrader!

Excellente dienstverlening, vriendelijk en behulpzaam

Oude caravan, Lander, ter reparatie meegebracht. Er werd met duidelijk liefde voor onze oude, maar wel vintage, caravan meegedacht en alle zaken die moesten gebeuren zijn in goed overleg uitgevoerd. Reparateurs betrokken ons in alles wat ze moesten doen, legden het helder uit en deden niets zonder onze toestemming.

We zijn goed geholpen, men neemt de tijd en zijn heel erg vriendelijk. Er wordt meegedacht. Onze vouwwagen, ook gekocht bij van der Slik, hebben we ingeruild voor een caravan. Goede ervaringen, dus blijven we graag klant.

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Net en correct bedrijf, komen afspraken goed na.

Tent van open air terug na garantie kwestie.

Vorige zomer onze vouwwagen alpenkreuzer open air aangeschaft. Aankoop is goed verlopen en er is goed advies gegeven. Toen vonden we tijdens onze eerste vakantie met de vouwwagen wat puntjes aan onze tent die vanuit de fabriek toch niet helemaal goed zijn gegaan. Riempjes misten om een raampje open te houden of zaten er helemaal niet. En aan de voorkant van de tent kwam een klein scheurtje. We mochten toch nog even het kampeerseizoen afmaken met de tent omdat bij het opsturen voor garantie de tent wel een paar manden weg kan zijn. Dus na onze vakantie de tent ingeleverd. En inderdaad we hebben hem 3 maanden moeten missen maar. We hebben de vouwwagen nu weer compleet. De tent is weer terug uit de fabriek en alle punten die we hebben aangegeven zijn keurig hersteld. En we zijn perfect geholpen. Dat we volgende zomer er maar veel van kunnengenieten.

Prima geholpen.

In goed overleg ingeruild. Goede prijs. Goede afhandeling.

Prettige ervaring bij het maken van de keuze en aankoop van onze Caravan

De aankoop van de caravan is prettig en goed verlopen.

Top ervaring, alles goed geregeld

Nieuwe caravan gehuurd en wij zijn zeer goed geholpen.

Levering volgens afspraak

Artikel geleverd was snel geleverd en voldoet aan de verwachting. Daarnaast nog een kort briefje van een medewerker van van de zilk als we niet tevreden waren om dan contact op te nemen. (Maar dat was dus niet nodig maar wel fijn dat het er bij zat)

Wij hebben er een mooie Caravalair gekocht, En geholpen door vriendelijk behulpzaam personeel!

Bij aankomst, hebben wij ons goed kunnen oriënteren bij de keuze om een nieuwe CARAVALAIR te kopen . Bij onze keuze prima geholpen zonder enige druk .De keuze lag geheel bij ons .En onder het genot van een mok koffie alles in orde gemaakt. We zijn geholpen door uiterst vriendelijk behulpzaam personeel met kennis van hun caravans ! Zeker een aanrader om een keer een kijkje te gaan nemen !

Vriendelijk en bekwaam geholpen!

Vouwcaravan voor een goede prijs ingeruild en een mooie caravan gekocht, naar wederzijdse tevredenheid.

Goede kwaliteit prijs verhouding

Klantvriendelijk nemen de tijd voor je . Goede informatie en uitleg vouwwagen. Fijn ook dat je zelf de vouwwagen uitklapt.

Behulpzaam

Professioneel en vakkundig.

Goed geholpen, klantvriendelijk, servicegericht. Hebben het zeer druk. Oplevering zeer netjes gedaan en je krijgt veel informatie hierbij.

Zeer ervaren mannen weten wat ze doen de communicatie tussen de monteur en klant prima ze vragen wat er afgesproken is plaatsen het klasse gr

Het huren van een caravan maar ook van een camper is prima bevallen!

Vorig jaar een hele goede ervaring bij het huren van een (lichte) caravan gehad en dit jaar ook weer bij het huren van een camper! Het is allemaal prima en bijna nieuw materiaal wat wordt meegegeven!

Heel goede service

Medewerkers zijn stuk voor stuk zeer vriendelijk en alles wordt duidelijk uitgelegd bij afhaling. Heel tevreden

Betrouwbaar

Eerder hadden wij al een paar keer bij dit bedrijf gehuurd. Toen ook alles netjes in orde en afgehandeld. Het is een bedrijf die zuinig is op hun spullen en dat ook verwacht van hun huurders. Nu werd ook alles rondom de verkoop van de, uit de verhuur gehaalde, camper serieus genomen en netjes afgehandeld. Camper werd getaxeerd en opgemerkte puntjes werden hersteld cq vervangen.

Super vriendelijk en fijne service

Een hele prettige sfeer met fijne mensen en een mooie winkel. Erg prettig zaken doen.

Mooie complete en nieuwe vouwwagen, net niet perfect voor Frankrijk

Goede uitleg, zowel tijdens een afspraak om proef op te zetten als bij het ophalen. Samen even doorlopen bij inleveren of de (flinke) borg kan worden terug gestort. Gaf een goed gevoel dat ik de grondzeilen niet voor niets grondig had schoongeboend. Mooie zo goed als nieuwe Malawi. Fijn om zo een vw uit te proberen. Enige minpuntje is dat een deluxe uitvoering en met Avant Garde A pakket ipv B helaas niet wordt aangeboden voor verhuur. Ook de extra zonneluifel ipv de panorama luifel kan er helaas niet bij. Voor een vakantie in de zomer (lees warm en zonning weer) is de hele voortent met grondkuip maar zonder horregaas deur niet praktisch. Qua opzetten en qua schaduw ruimte. Maar goed bij slecht weer snap ik het wel. Zonder de vaste keuken (deluxe uitvoering) maakt dat je veel extra tijd kwijt bent aan het in- en opruimen van je keukenspullen voor en na het inklappen.

Aflevering Malavi Royale

Beter gaat het niet worden. men neemt de tijd om het opzetten van de wagentent stap voor stap door te nemen, en loopt aan de hand van de bestelling gezamelijk de lijst met items door. nog extra advies verstrekt men en na de laatste verlichtings check ben ik vrolijk huisaards gegaan met de niuewe vouwwagen. (En de koffie is ook niet verkeerd die ze er schenken)

Prima ervaring

Prima spullen, goede prijs. Flexibiliteit rond ophalen en brengen zou beter kunnen.

Doen niet moeilijk

Heel prettig bedrijf om zaken mee te doen. Camper was netjes en reed goed, al had deze al aardig wat gebruikssporen omdat de camper al 4 jaar oud was. Daarentegen werd er totaal niet moeilijk gedaan bij het afleveren en weer inleveren, bijvoorbeeld dat er een klein krasje bij was gekomen omdat iemand tegen de spiegel aan had gereden werd niet in rekening gebracht.

Klasse service.

Op alle fronten een zeer positieve ervaring! Punt

Edelgasstraat 20 2718 SX Zoetermeer

079 351 51 51