De service is prima

Very good service!

Duidelijk, goede communicatie, meedenkend

Meer dan prima adres om je auto te kopen. Het gevoel gehad dat ik eerlijk werd geholpen en een correcte prijs betaal.

Vriendelijk onthaal en goede service

Goede en snelle afhandeling, vriendelijk en goede service .

Mooi eerlijk en vriendelijk bedrijf

Fijn bedrijf die de tijd voor je neemt. Ook Fijn dat dit bedrijf zonder verborgen kosten werkt :)

Een absolute aanrader

Geweldige service, goede communicatie, afspraken worden nagekomen.

Afspraak voor het maken van raambekleding in de camper . Ziet er prachtig uit! Dank jullie wel voor de goede service!

goede ervaring

goede ervaring bij aanschaf occasion

Top bedrijf voor huren bus

We huren al jaren een bus voor de skivakantie van hun, altijd goede bussen voor een goede prijs.

Vriendelijk, duidelijk en gewoon

De verkoper was vriendelijk en nuchter, oftewel zonder poespas.

Zeer goed. Vriendelijke en kundige hulp

Wij kwamen kijken bij een auto. 'S morgens netjes ontvangen met koffie, en daarna werd alle ruimte gemaakt voor een proefrit. Kort daarna de deal gesloten. Ondanks wat kleine issues konden we de auto daarna direct meenemen. We werden vriendelijk geholpen, en mensen kwamen zelfs terug van hun vrije dag om alles rond te kunnen maken. Echt top geregeld!

prettig zonder al te veel poespas

Mooi bedrijf

het was goed en vriendelijk

het was zeer goed en was vriendelijk

Mooi bedrijf met goed aanbod en goede service

Mooi bedrijf met goed aanbod en goede service

No nonsens

Prima ,geen pakken en stropdassen maar gewoon nuchter zakelijk en eerlijke verkoop!!

Afspraak verliep vlekkeloos.

Bij dit soort beoordelingen geef ik nooit meer dan een 8 of een 9, omdat ik ook wat over het hoofd kan zien en natuurlijk is bij iedereen altijd alles voor enige verbetering vatbaar, hoewel ik bij jullie niets zou kunnen aangeven. Tot een volgende beurt.

Professioneel

Waar andere autoverkopers een waterval aan info geven en ondertussen een beetje pushen, is Slag autobedrijf eerder terughoudend. Wel snel antwoord op mijn vragen via whatsapp! Dat ervaar ik als zeer prettig. Na de aankoop ook vlot antwoord als ik iets niet wist.

Keurige apk

Nette garage

vriendelijk en vakkundig

Mijn ma wil hier nu ook haar auto kopen

Fijn geholpen met de aankoop van een nieuwe occasion

Netjes te woord gestaan, goed toelichting gekregen van de occasion. Als prettig ervaren.

Prachtige schone garage waar we heel goed werden ontvangen/geïnformeerd!

Helemaal top!

Onze ontvangst bij Slag was top. De verkoper, Harrald, heette ons van harte welkom en liet ons de auto meteen zien. Geen gepush, alle tijd en…lekkere koffie. Een proefrit was geen enkel probleem. En de afwikkeling was super want wij konden de auto meteen meenemen! Nou dat wil toch iedereen

klantvriendelijk, professioneel

op professionele en vriendelijke manier geholpen. ons vertrouwen is gewonnen.

Goorseweg 36

7468SJ Enter