Snelle service

Snelle service klant vriendelijk en nette prijs

Eerlijke, nuchtere garage

transparante aanpak, afspraken worden nagekomen. Keurige inruil van je oude auto. Zouden de garage familie/vrienden aanraden

Van eerste contact tot en met aflevering auto TOP!

Alles prima geregeld in een ontspannen sfeer.

prettig geholpen met de aankoop van een andere auto

xx

Fantastische zaak!

Het bedrijf bevind zich in een heel mooi pand, Lekker dicht bij de snelweg. Eenmaal binnen gekomen, zijn we goed en netjes geholpen, alle juiste papieren waren aanwezig, en herrald kon ons alle info geven die we nodig hadden! Na een mooie proefrit, het gelukkig eens kunnen worden over de prijs. Wat Slag auto’s hier in onderschijt is dat ze de afleverkostte En alles eromheen, in de prijs berekening. Waardoor je achteraf niet met extra kostte staat te kijken! Wij zijn na huis gegaan met een mooie hoed onderhouden A3 Herrald hartelijk bedankt! Ps, de koffie was heerlijk!

Vriendelijk en transparant

Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Goede hulp bij keuzes en eerlijke informatie.

Zeer positief

Zeer goed.

Keurig geholpen

Deskundig!

Een fijn bedrijf om een auto te kopen. Het is me dan ook gelukt, ik rij met een Touran naar huis. Ik ben professioneel geholpen, ze zijn erg vriendelijk niets was teveel. Enkele aanpassingen ook dat was geen probleem. Een aanrader!

Klantvriendelijk,vakkennis & geduldig

De 1ste ontmoeting positief ervaren,Harald ging zelfs op verzoek mee met ons tijdens de proefrit,auto wordt eind van de maand geleverd,ben heel benieuwd.

Fantastisch mooi bedrijf.

Super vriendelijk en professioneel bedrijf.

Ja super daar hoor.

Mooie showroom en goede koffie werd ook snel geholpen en de afhandeling ging lekker snel.

Leuk contact, prettige duidelijke afhandeling

onderweg lekke band opgelopen. Deze is onmiddelijk vakkundig gerepareerd

Snelle service

Auto stond gepland op woensdag voor reparatie, gezien ik auto die week niet nodig had, had ik hem zaterdags ervoor alvast gebracht. Maandag even gebeld of ze sleutels hadden gevonden, “zeker meneer, auto is inmiddels ook alweer gereed”

Goed en netjes geholpen

Goed en netjes geholpen

Vriendelijkheid ten top

Geen poespas, duidelijk en zeer vriendelijk

Goede service, prettige sfeer

No nonsens bedrijf

We hebben een bus gehuurd, een hele mooie VW voor een bedrijfsuitje. lekker makkelijke omgang en voor de prijs ! Top bedrijf

Mooi bedrijf

Net bedrijf goed geholpen. Vlotte afhandeling

De service is prima

Very good service!

Duidelijk, goede communicatie, meedenkend

Meer dan prima adres om je auto te kopen. Het gevoel gehad dat ik eerlijk werd geholpen en een correcte prijs betaal.

Vriendelijk onthaal en goede service

Goede en snelle afhandeling, vriendelijk en goede service .