Alles is gewoon goed geregeld

Uitstekende garage.

Mooi aanbod van diverse jonge automerken. Personeel zeer betrokken en enthousiast over deze garage. Nemen ruimschoots de tijd voor de klant

prima bedrijf

Ik vond het heel netjes dat ik op zaterdag een proefrit kon maken, er werden twee auto's in de showroom verplaatst. Ik kwam niet op afspraak maar er werd tijd voor mij genomen. Goede uitleg van de auto en zeer vriendelijk geholpen.

Duidelijke afspraken. en prima bus

Duidelijke afspraken gemaakt Voor all in prijs . Mooie prima onderhouden bus

Ik heb nog geen ervaring bij het bedrijf maar wel een goed gevoel

Top service! Lekker snel geregeld!

Fijne garage, snelle service!

Vriendelijk, nuchter en geen gepush!

Goed!

Worden altijd netjes geholpen..

We hebben er al een paar keer een auto aangeschaft… altijd zeer netjes geholpen!

goede service en klantvriendelijk

Afgelopen vrijdag mijn gekochte auto opgehaald bij Slag auto. Vriendelijke verkoper en goede service. Ik zou slag autos zeker aanbevelen bij anderen.

alles goed geregeld

Zowel aflevering, onderhoud alsmede huur 9-persoonsbusje prima

positieve ervaring mbt bovenstaande

Vriendelijk, no nonsens, komt

Vriendelijk bedrijf, mooie auto’s, prima te woord gestaan geen bla bla maar gewoon normaal en ze hebben vertrouwen. Wij hadden de nieuwe auto opgehaald en bij thuiskomst lag het kentekenpasje al op de deurmat en dat terwijl wij de auto op die dag pas hadden afgerekend met andere woorden vol vertrouwen in de klant.

Top bedrijf

Super bedrijf met top ligging en uitstraling

BMW gekocht, prachtige auto bevalt goed

Goed geholpen, auto echt top afgeleverd!

Vertrouwd en nette afhandeling conform de gemaakte afspraken.

Samen met Autobedrijf Slag een auto uitgezocht die voldeed aan onze wensen. Netjes geholpen en samen een mooie TROC kunnen vinden. Kleine puntjes werden direct verholpen naar volle tevredenheid. Een aanrader!!!!!

Super bedrijf

Nette wagens, eerlijke afspraken, goede prijzen. Een aanrader.

Prima zo

Was eigenlijk lang geleden dat we een busje hadden gehuurd bij Slag. Ze zaten toen nog aan de goorseweg en Gait( vader van Raymond) leefde nog.

Auto klopt met beschrijving

Netjes geholpen auto stond al gereed voor proefrit . Door eerder contact over inruil waren we er snel uit .

Vriendelijk en professioneel geholpen.

Vorige week mijn Audi A3 bij Slag ingeruild voor een nieuwer type. Eigenlijk precies de auto die al een tijdje zocht! -redelijke inruilprijs. -nette onderhandeling. -prachtig mooi pand!

Fijne zakelijke en service gerichte ervaring

Fijne bejegening

De verkoper weet waf ik wil gaat hier op in . Zeer prettig ervaren. Een vlotte afspraak kunnen maken. Staat open voor verduidelijking

Vlotte service

Goede uitleg van de auto

We waren op zoek naar een Audi Q3 en vonden er een op de site van Slag gezien die ons aansprak. Na eerst contact te hebben gehad via de mail toch maar eens naar Enter gereden. Daar aangekomen werden we al spoedig aangesproken en vriendelijk verder geholpen door Harold. Vandaag de Audi opgehaald en zeer tevreden met de auto en over de contacten met Harold. Komen zeker nog eens terug.

Keurig behandeld

Een fijn bedrijf om een auto te kopen. We hebben een gebruikte VW T-Cross gekocht, een prima auto voor een keurige prijs. We zijn professioneel geholpen, door een klantgerichte, vriendelijke en behukpzame verkoper. Een aanrader!

Snelle service

Snelle service klant vriendelijk en nette prijs