Altijd vriendelijk en proffesioneel geholpen

Inmiddels 20 jaar klant en altijd goed en vriendelijk geholpen , zeer betrouwbare garage

Voor mij een zeer vertrouwd adres

alleen maar positief

Goed maar kan beter

Vriendelijke mensen , goeie service. Alleen de aflevering van de auto kon beter. De auto was niet schoon gemaakt , van binnen en niet van buiten, vond ik ik toch een groot minpunt.

Gewoon goed

Zo als ik gewend ben , prettig en snel geholpen

Klant vriendelijk, zeer professioneel en al afspraken nagekomen.

Zeer tevreden.

Kon een storing in de electronica niet oplossen

Standaard onderhoudsbeurten heb ik goede ervaringen mee. Nu een lekstroomprobleem gehad met de Dodge, waardoor de accu steeds leeg was. In eerste instantie de accu vervangen, maar de oorzaak van de lekstroom niet gevonden, waardoor het probleem ook bij de nieuwe accu bleef. Daarna het probleem niet adequaat aangepakt. Ik ben de auto 10 dagen kwijt geweest. De auto is naar een andere garage gebracht met meer expertise. Hebben het probleem ook niet kunnen oplossen. Moest steeds zelf bellen naar de status van de reparartie en werd door Selles niet op de hoogte gehouden van de voortgang. Goede garage maar kennelijk geen expertise in huis voor electronicaproblemen.

Soepel en helder

Soepel en helder

Deskundig en flexibel

Selles auto’s heeft snel gelokaliseerd wat het probleem met de aandrijflijn van mijn JEEP was. Daarnaast hebben ze mij gedurende de reparatie periode een gratis leenauto ter beschikking gesteld. Aangezien de garantie periode nog niet zo lang verstreken was zijn zij zeer coulant geweest met het in rekening brengen van kosten.

Top bedrijf

Meedenken

Wij hebben een prachtige auto kunnen kopen en zijn daar heel tevreden over. Alles ging super relaxed. Van de proefrit tot het ophalen.

top

snel ,aardig en behulpzaam

Goed e eerlijk

Eerlijk bedrijf met goede service

Zeer goede service van begin tot einde van aankoop van onze Jeep

Erg leuk contact met de heer Pieter den Boer en zijn vader vanaf de offerte tot de aankoop. Goede en eerlijke uitleg over de Jeep en alle punten van de Bovag zijn keurig uitgevoerd. Tijdens het bezoek kregen we een uiterst interessante uitleg over de historie van het polder landschap Kamperzeedijk door de heer den Boer sr. Tot nu toe zijn we zeer tevreden met onze Jeep.

gewoon netjes goed top

net ontvangst bij het binnenkomt . service zeer tevreden ( was wat vergeten kwam het een oudere man nog even na bergen, toppers )

Meedenken met de Klant zonder dat de kosten direct oplopen

Met het niet gelijkmatig afslijten van de voorbanden, is de auto snel uitgelijnd en zijn gekoppeld hieraan meteen de voorbanden vervangen. Met de vervanging van de banden wordt niet direct een duurdere merk band aanbevolen en met de uitlijning en de snelheid ervan, out of the box meegedacht

No nonsens mooie auto,s

Dikke ram gekocht, mijn eerste!! Gewoon leuke mensen , komenn afspraken na. Volgende auto, ga ik eerste daar neuzen

Plezierige mensen en fijne leenauto mee

Prima voor elkaar

Moeizaam !

Bij oplevering Auto niet schoon. Had een lege tank. Plakletters niet verwijdert Achterlicht stuk. Versnellingsbak niet naar behoren. Al met al slordig………… maar de meeste onvolkomenheden zijn naar lang wachten toch opgelost. Dank hiervoor.

goede aftersales

na de aankoop van de auto bleken er kleine gebreken aanwezig. Deze zijn netjes opgelost hoewel de garage het erg druk heeft en het even duurt voordat de afspraak is gemaakt.

Was a great experience overall

Only small thing you could improve upon is that when I first came to test drive the truck, it was very dirty inside and out. Once I bought it you cleaned it and detailed it but there were old french fries in the car when I test drove it. I have had land rovers before so I could see through it but anyway.

Snelle service

Bedrijf dat z i jn afspraken na komt

Vriendelijk en correct

Gewoon goed geholpen.

Zowel het telefonisch en mondeling verliep prima. Proefrit snel geregeld evenals een offerte. Koop daarna binnen één dag geregeld. De levering etc. verliep voorspoedig.

Zeer tevreden - top verkoper

Erg blij met mijn nieuwe aankoop - BMW 320i. Omdat ik vanuit Breda kom een offerte van te voren gekregen voor de inruil van mijn oude auto. Contact op de zaak ging heel prettig. Zeker een aanrader.

Stroef begin maar goed opgelost

Vriendelijke mee denkende garage

Kamperzeedijk 81 83