Heerlijke no-nonsense garage met veel vakkennis !

Set LM velgen voor onze Jeep gekocht. Alles uiterst correct verlopen. Ons verbaasd over het grote aanbod van gebruikte auto's en de vakkennis bij het personeel. Absolute aanrader !

Mooie set 19 inch wielen aangeschaft voor onze Jeep Renegade. Vriendelijk geholpen bij het ophalen.

Peter

Doen heel veel moeite om misstanden op te lossen. Top bedrijf.

Super service

Door ziekte kon ik mijn auto niet brengen , voor een Apk en een beurt. Ze hebben mijn auto opgehaald en weer terug gebracht. Echt super

Geeft goed gevoel, goede service en gezellig bedrijf

Fijn persoonlijk contact, niet al te groot bedrijf en mensen die verstand hebben van 4x4.

gewoon goed

goed is goed

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Prettige sfeer tijdens interesse voor een auto.

Door de prettige sfeer en de deskundigheid werd mijn belangstelling nog meer gevoed en zijn wij een koop overeengekomen.

Prima en vriendelijk geholpen.

Top kwaliteit

Dit is een bedrijf wat goed te vertrouwen is Men is niet beroet om je even te helpen

prima service

prima verzending. had 1 dag eerder mogen aankomen maar is de vraag of selles daarvoor kan tekenen. website mag meer gebruik maken van automatisch invullen! verder uniek aanbod

Prima firma

Ik had banden + velgen besteld die netjes bij mij thuis bezorgd zijn. Top Service!

Helemaal top

Hele mooie opel mokka gekocht heel fijn en duidelijk geholpen,afspraken voor aflevering keurig nagekomen. Frank

Leuke mensen

Aanloop wat stroef maar alles goed op gelost .communicatie kon wat beter

Niets op aan te merken

Zeer vlotte service en levering. Uitstekende kwaliteit en pasvorm

Doen wat ze beloven

Gewoon topmensen , doen wat ze beloven

Altijd duidelijk in de afspraken en goede service Zeer tevreden

Top service.

Goed bedrijf

Een eerlijke en betrouwbare garage

Netjes bedrijf, goede klantvriendelijkheid En verstand van zaken.

zeer goed

snel afgehandeld

Afwikkeling na aankoop rommelig en traag

Na aankoop en betaling onderdelen werden gemaakte afspraken omtrent verzending niet nagekomen.

Beste Richard, Bedankt voor uw reactie, Wij versturen onderdelen wanneer de betaling is voldaan, dit was blijkbaar niet helemaal duidelijk. Na uw telefoontje hebben wij dit direct uitgevoerd, alleen omdat het om een pallet betrof ging hier ook nog enige tijd overheen. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Selles auto's

Correct

Goede ontvangst

Prima bedrijf met mooie auto's

Tot nu toe nog geen klachten :)

Prima bedrijf

mooie auto bij hun gekocht. een bedrijf die afspraken nakomt kom er al meer dan 17 jaar.

Altijd vriendelijk en proffesioneel geholpen

Inmiddels 20 jaar klant en altijd goed en vriendelijk geholpen , zeer betrouwbare garage

Kamperzeedijk 81 8281PC Genemuiden