Het is allemaal goed voor elkaar

Zie boven.

Behandeling en service uitstekend!!!

Jullie staan altijd voor ons klaar En de klantvriendelijkheid is toppie Wij bevelen jullie altijd aan aan andere mensen NEE heb je en [W] SELLES kun je krijgen!!!

Goed.

Bedankt voor uw review, en veel plezier met de stoelhoezen! Team Selles auto's

Prima bedrijf

Ervaren mensen. Geven goed ruimte en advies. Zeer tevreden over afwikkeling.

Bedankt voor uw review, en veel plezier met de auto! Team Selles auto's

Goede handel gedaan.

5 jaat qasqai gereden, ingeruild by Selles autos tegen een niewere qasqai. Goed geholpen, auto stond klaar voor proefrit, na afspraak. Deal gesloten, en auto stond er zeer netjes voor, toen wij hem ophaalden.

Fijne garage met vriendelijk personeel

Auto gekocht bij Selles, geen opdringerige verkoper. Het voelde alsof wij al bekend waren met elkaar. Goede inruil voor onze auto. Al met al goede ervaring en de nieuwe auto bevalt ons goed.

Altijd goede service

Ik word altijd goed geholpen

Niet zeuren maar doen.

Vlotte afhandeling. Normaal zou ik 5sterren geven maar de auto was niet schoongemaakt.

Vriendelijk

Heel vriendelijk en deskundig geholpen.

goed maar duurde een beetje lang

Reparatie goed uitgevoerd. Duurde lang voordat juiste onderdeel geleverd was

Mooi bedrijf

Deze zaak kan ik van harte aanbevelen. Ben goed geholpen door het personeel.

Ze doen wat ze beloven en vriendelijk personeel en een leuk vriendelijk hondje in de showroom(wachtruimte)

Goed en snel geholpen, artikel.precies zoals omschreven

Een goede en prettige ervaring

Auto via internet gevonden bij auto Selles gebeld voor bezichteging en konden de andere dag komen. Vriendelijk ontvangen en de auto stond al klaar voor proefrit. Prijs snel overeen gekomen en nog wat wensen van mijn kant en alles zo geregeld. Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Auto ook keurig afgeleverd.

Zeer vriendelijk en kundig.

Zeer vriendelijk en correct. Ze maken er veel werk van om te helpen. Zodat je het juiste onderdeel krijgt.

Fantastisch mooi bedrijf met grote klantvriendelijkheid op maat.

We waren op zoek naar een Dodge RAM. We hebben geen ervaring en zijn er open ingegaan. Selles heeft onze meerdere malen vriendelijk geholpen en auto's en scenario's geïntroduceerd. Met uiteindelijk ook een goed resultaat. We hebben onze oude auto netjes kunnen inruilen.

Zoals altijd netjes en goed de servicebeurt gedaan.

Zonder enig probleem de servicebeurt uitgevoerd naar alle tevredenheid.

vlotte bediening

als boven, met goede ontvangst

netjes geholpen

Zeer betrouwbaar bedrijf en komt afspraken na

Meerdere auto’s gekocht in de loop der jaren en altijd prettig geholpen

Vriendelijk ontvangen

gewoon goed

Vriendelijke verkoper.

Nette prijs voor inruil, tevreden met nieuwe auto.

Netjes

Klantvriendelijk

Vriendelijke mensen, ter zake kundig

Mijn bestelling werd vlot opgenomen en de factuur ervoor was al snel verstuurd. Dat gold helaas niet voor het onderdeel zelf. Dat was pas een week later bij Selles zelf gearriveerd waarna het nog moest worden doorgestuurd. Men kon mij de vertraging niet verklaren.

Kamperzeedijk 81 83

8281PC Genemuiden