Fijne aankoop van een andere auto gedaan.

We hebben bij dit bedrijf een mooie Nissan Qashqai gekocht...ik heb met de auto eerder een proefrit gemaakt, maar wilde nog even rustig verder kijken bij een ander bedrijf. Na een maand toch nog een x wezen proefrijden met mijn vrouw, de inruil en overige voorwaarden ( nieuwe banden, 4 seasons vind ik niets). Gewoon een eerlijk bedrijf waarbij je een goede inruilprijs krijgt, en een fijne bak koffie....

Snelle en goede service

Goed autobedrijf

Ik ben heel tevreden over de service van Selles.

Ik word altijd korrekt geholpen, zeer naar tevredenheid!

Goed voor elkaar

Afspraken goed nagekomen. Prettige samenwerking.

Uitstekende service

Vorig jaar (2023) een Jeep Renegade aangeschaft bij Selles Auto’s met Bovag garantie. De auto bevalt erg goed. Er waren een aantal kleine technische probleempjes. Na telefonisch contact werden deze direct opgelost. Goede ervaring en service met Selles Auto’s door vriendelijk en deskundig personeel bij de verkoop, receptie en werkplaats.

Eccellente

Professionali,affidabili,seri.Articolo arrivato in tempi molto veloci.Soddisfatto,e consigliato.

• Ci consiglieresti? Si

Relaxed en goed geholpen

Als nieuwe klant; werd ik gelijk goed en relaxed geholpen…. Heb het ook weleens anders meegemaakt! Zeker aan te bevelen!

Prima dealer

Ik heb voor de tweede keer een jeep gekocht en ik ben zeer tevreden over de service en als je op zoek bent naar een echt goede en goed onderhouden auto, moet je hier kijken, ik raad het ten zeerste aan en doe de groeten aan de verkoper.

Prima garage en dealer

Vriendelijke mensen en gemoedelijke sfeer, goeie service en prettig in de communicatie.

gewoon heel goed

kan geen negative punten vinden alleen zeer positive

geweldig

Uitmuntend, kan echt niet beter !!!!! en dat al zoveeeeel jaren

Super!!

Deze week bij Selles mijn Jeep Renegade gekocht. Zelf nog redelijk onbekend met het merk maar we zijn ontzettend goed geholpen bij Selles. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar gewoon eerlijk geïnformeerd en geadviseerd. Er werd goed meegedacht over onze wensen en we konden ter plekke zonder afspraak een proefrit maken. Zeker een heel goed gevoel overgehouden aan de manier van verkoop en afhandeling.

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met jullie Jeep Renegade

tevreden

Betrouwbare garage waar ik met een gerust hart mijn auto onderhoud laat uitvoeren. Prijs/ kwaliteit ok

Bedankt voor uw jaren lange klandizie en tot de volgende x

Uitstekend service

Eerlijk en snel service

Bedankt en veel plezier met uw nieuwe RAM kinderzitverhoger

Vlot en correct

Specifiek onderdeel besteld van een auto, is vlot geleverd maar wel stevig aan de prijs

Snelle en correcte afhandeling

Verrassend door no nonsens aankooptraject en snelle afhandeling!

Bedankt voor deze mooie review

zeer klantvriendelijk.

Altijd vriendelijk en zeer behulpzaam!

Ben heel netjes behandeld , en tevreden en geloof in de kleinere garages in je eigen buurt verkoper was duidelijk en direct . Gerrit bedankt

Beste Bruno, Bedankt voor deze review, we wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe Nissan Qashqai. Dat hij de caravan goed mag trekken! Groet, Team Selles auto's

Meedenkend en uitstekende service

Vriendelijk personeel, meedenkend met keuze

Beste Margot, Bedankt voor deze review en klandizie. Groet, Team Selles auto's

Teleurstellend met uiteindelijk een redelijke oplossing

Vorige wwek onze auto ingeruild. Zeer onzorgvuldig omgegaan met advertentie. Na flink onderhandelen tot een redelijke oplossing gekomen. Niet super vriendelijk in omgang en totaal geen uitleg ontvangen over onze nieuw aangeschafte auto. Kortom er valt nog flink wat verbetering te halen in jullie service.

Beste M, Bedankt voor deze review, helaas zijn bij het adverteren enkele fouten geslopen in de advertentie. Dit is een geautomatiseerd systeem en zo zie je maar weer, dit werkt niet perfect. Samen met u zijn wij tot een oplossing gekomen, en heeft u besloten de auto toch aan te schaffen. Wij zullen in de toekomst beter opletten en wensen u veel plezier met de aangeschafte Nissan Qashqai. Groet, Team Selles auto's

Goeie service

Altijd goed en zeer vriendelijk.

Beste Jan, Bedankt voor deze review, en bedankt voor uw jaren lange klandizie. Groet, Team Selles auto's

Goede service.

Beste Miranda, Bedankt voor deze review, en bedankt voor uw klandizie Groet, Team Selles auto's

Eerste keer bij Selles meteen prima

Moest wat lang wachten op het werk maar wat er gebeurdexwas prima. Betrouwbare garage . Fijne mensen

Klantvriendelijk goede service

Heb een goede ervaring Mooie auto gekocht Mensen zijn klantvriendelijk En een goede service

Beste Gerrit, Bedankt voor deze review, we wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe auto. Groet, Team Selles auto's

Het is allemaal goed voor elkaar

Zie boven.

Bedrijfsgegevens

Kamperzeedijk 81 83

8281PC Genemuiden

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.