tevreden

Betrouwbare garage waar ik met een gerust hart mijn auto onderhoud laat uitvoeren. Prijs/ kwaliteit ok

Uitstekend service

Eerlijk en snel service

Vlot en correct

Specifiek onderdeel besteld van een auto, is vlot geleverd maar wel stevig aan de prijs

Snelle en correcte afhandeling

Verrassend door no nonsens aankooptraject en snelle afhandeling!

zeer klantvriendelijk.

Altijd vriendelijk en zeer behulpzaam!

Ben heel netjes behandeld , en tevreden en geloof in de kleinere garages in je eigen buurt verkoper was duidelijk en direct . Gerrit bedankt

Beste Bruno, Bedankt voor deze review, we wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe Nissan Qashqai. Dat hij de caravan goed mag trekken! Groet, Team Selles auto's

Meedenkend en uitstekende service

Vriendelijk personeel, meedenkend met keuze

Beste Margot, Bedankt voor deze review en klandizie. Groet, Team Selles auto's

Teleurstellend met uiteindelijk een redelijke oplossing

Vorige wwek onze auto ingeruild. Zeer onzorgvuldig omgegaan met advertentie. Na flink onderhandelen tot een redelijke oplossing gekomen. Niet super vriendelijk in omgang en totaal geen uitleg ontvangen over onze nieuw aangeschafte auto. Kortom er valt nog flink wat verbetering te halen in jullie service.

Beste M, Bedankt voor deze review, helaas zijn bij het adverteren enkele fouten geslopen in de advertentie. Dit is een geautomatiseerd systeem en zo zie je maar weer, dit werkt niet perfect. Samen met u zijn wij tot een oplossing gekomen, en heeft u besloten de auto toch aan te schaffen. Wij zullen in de toekomst beter opletten en wensen u veel plezier met de aangeschafte Nissan Qashqai. Groet, Team Selles auto's

Goeie service

Altijd goed en zeer vriendelijk.

Beste Jan, Bedankt voor deze review, en bedankt voor uw jaren lange klandizie. Groet, Team Selles auto's

Goede service.

Beste Miranda, Bedankt voor deze review, en bedankt voor uw klandizie Groet, Team Selles auto's

Eerste keer bij Selles meteen prima

Moest wat lang wachten op het werk maar wat er gebeurdexwas prima. Betrouwbare garage . Fijne mensen

Klantvriendelijk goede service

Heb een goede ervaring Mooie auto gekocht Mensen zijn klantvriendelijk En een goede service

Beste Gerrit, Bedankt voor deze review, we wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe auto. Groet, Team Selles auto's

Het is allemaal goed voor elkaar

Zie boven.

Behandeling en service uitstekend!!!

Jullie staan altijd voor ons klaar En de klantvriendelijkheid is toppie Wij bevelen jullie altijd aan aan andere mensen NEE heb je en [W] SELLES kun je krijgen!!!

Goed.

Bedankt voor uw review, en veel plezier met de stoelhoezen! Team Selles auto's

Prima bedrijf

Ervaren mensen. Geven goed ruimte en advies. Zeer tevreden over afwikkeling.

Bedankt voor uw review, en veel plezier met de auto! Team Selles auto's

Goede handel gedaan.

5 jaat qasqai gereden, ingeruild by Selles autos tegen een niewere qasqai. Goed geholpen, auto stond klaar voor proefrit, na afspraak. Deal gesloten, en auto stond er zeer netjes voor, toen wij hem ophaalden.

Fijne garage met vriendelijk personeel

Auto gekocht bij Selles, geen opdringerige verkoper. Het voelde alsof wij al bekend waren met elkaar. Goede inruil voor onze auto. Al met al goede ervaring en de nieuwe auto bevalt ons goed.

Altijd goede service

Ik word altijd goed geholpen

Niet zeuren maar doen.

Vlotte afhandeling. Normaal zou ik 5sterren geven maar de auto was niet schoongemaakt.

Vriendelijk

Heel vriendelijk en deskundig geholpen.

goed maar duurde een beetje lang

Reparatie goed uitgevoerd. Duurde lang voordat juiste onderdeel geleverd was

Mooi bedrijf

Deze zaak kan ik van harte aanbevelen. Ben goed geholpen door het personeel.

Ze doen wat ze beloven en vriendelijk personeel en een leuk vriendelijk hondje in de showroom(wachtruimte)

Goed en snel geholpen, artikel.precies zoals omschreven