Prima en snelle service !

Het personeel is vriendelijk en professioneel, en ze namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden. De service was snel. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar betrouwbare garage!

Al ruim 40 jaar tevreden klant!

prettig in contact

open en eerlijk in communicatie je merkt dat er een prettige werksfeer is,komt zeer goed naar voren in contact met werkplaats.

Ik heb een nieuwe auto gekocht en de afspraken zijn nagekomen.

Koude douche

We hadden afspraak om auto te komen bekijken, kwamen aan had ander stel proefrit met auto. Verkoper van hun kon het geen moer schelen dat wij afspraak hadden. Onze verkoper, jonge gast bleef zich verontschuldigen. Is uiteindelijk goed gekomen. Hebben auto gekocht. Bij afhaal week later dan beloofd, was tank zo goed als leeg en auto niet opgeladen. Toen we hem kochten was tank half vol. Beetje zielig om auto zo af te geven. Slecht gepoetst, wax niet goed uitgewreven. Viel ons koud op dak, maar we zijn dan ook gezellige Limburgers.

Goed prijs kwaliteit

vakkundige mensen

heel goed

zeer klantvriendelijk en met veel vakkennis

Zeer aangenaam

Ik heb de verkoop en de aflevering als zeer prettig ervaren. Jullie maken een betrouwbare indruk.

een garage waar ik op aan kan, en doen wat ze zeggen

jarenlange ervaring en nog nooit bedrogen uitgekomen TOP !!!

Teleurstellend

Communicatie over de aflevering was moeizaam, aanvragen kenteken duurde langer dan nodig (en beloofd). Bij ophalen was de auto niet gepoetst, niet getankt en brandde er een waarschuwingslampje. Was bepaald niet onder de indruk.

Nazorg + Communicatie

Na aankoop nwe auto ( €30.000,- ) en inruil auto vond ik de nazorg belabberd.…reacties op mijn mails duren dagen of helemaal niet..Wacht al ca 5 weken op een NL handleiding van de nwe auto. Ook de door mij vergeten krik bleek na retour poetser te zijn verdwenen! Een nwe auto verkoopt zichzelf meestal wel…maar de nazorg vind ik misschien wel net zo belangrijk als aanschaf…Vwb mijn nieuwe aanwinst ben ik tevreden. ( maar ja Toyota….) Zolang de nazorg en het sneller reageren op mails niet word verbeterd geef ik deze garage geen positieve review..

Prettige garage.

Luisteren naar je wensen en vertalen dat in een goed voorstel.

Goed geholpen, vakkundig en alles. Is volgens afspraak gelopen

Afspraak is afspraak wordt netjes op gelost

Alles netjes uitgevoerd en gelost

zeer klantvriendelijk en goed vakmanschap geholpen

Kan niet beter. Zeer gastvrij

Top bedrijf

Prima service snel geregeld

Keurig personeel. Fijn dat ik leenauto kon mee krijgen.

prima service

geen opmerkingen

Afspraken goed nagekomen. Erg blij met onze Jaguar XJ. Dank Selles vóór de goede service!

Het is hier een prettige sfeer.

De uitleg en de personeelsontmoeting is prettig.

Spoed apk

Ik kwam er s'avonds achter dat mijn auto die dag gekeurd had moeten zijn maar omdat ik altijd een brief kreeg van de rdw en nu niet meer was me dat ontschoten. De volgende ochtend gebeld en kon gelukkig gelijk langs komen om de auto te laten keuren . Dus crisis gelukkig afgewend dankzij een meedenkende monteur. Top.

Fijne aankoop van een andere auto gedaan.

We hebben bij dit bedrijf een mooie Nissan Qashqai gekocht...ik heb met de auto eerder een proefrit gemaakt, maar wilde nog even rustig verder kijken bij een ander bedrijf. Na een maand toch nog een x wezen proefrijden met mijn vrouw, de inruil en overige voorwaarden ( nieuwe banden, 4 seasons vind ik niets). Gewoon een eerlijk bedrijf waarbij je een goede inruilprijs krijgt, en een fijne bak koffie....

Snelle en goede service

Goed autobedrijf