Ben goed geholpen. En ook paste de bestelde koplamp niet bij retourneren heb ik netjes op tijd mijn geld terug gestort gekregen.

Hier kun je met een gerust hart naartoe- top service!

Een efficiënt team dat ondanks hun professionaliteit de menselijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Top!!

vriendelijk ontvangen en goede service

goede service

GOED EN VAKKUNDIG GEHOLPEN

goed geholpen

Afspraak snel en correct behandeld. Nette zaken mensen.

Altijd goed antwoord op je vragen er word met je meegedacht en goed bereikbaar.

Uitstekende service

Netje geholpen en te woord gestaan,

Netjes ontvangen en te woord gestaan door Pieter, Goede uitleg bij aflevering van de auto. Een bedrijf om aan te bevelen. Top Firma

Alles volgens afspraak

Ik heb bij deze firma een andere bedrijfswagen gekocht deze is netjes optijd geleverd volgens afspraak met 3 maanden garantie zoals op de website aangegeven ook achteraf geen bijkomende kosten zoals afleverpakket.

Goed en snel

Gekregen wat ik had verwacht.

Degelijke en betrouwbare mensen die oplossing gericht met je mee denken. En klaar staan voor alle klanten groot of klein.

Excellent

Very helpful and friendly company to deal with.

• Would you recommend us? Yes

Goede service snelle levering.

Had snel een waterpomp nodig. Binnen een dag in huis. Top

zeer juist en snel afgehandeld

zeer juist en snel afgehandeld

Goeie service en top geholpen

Top service een dikke 10

Vandaag heeft mijn Dodge een onderhoudsbeurt gekregen, A alles volgens afspraak afgehandeld !!! Top monteurs!! En dan als klap op de vuurpijl 🔥komt Pieter Zelf even mijn wagen op locatie bergen ! Is dat service of is dat service!! Echt mannen van Selles auto’s Kamperzeedijk ben echt trots !! Groeten en tot de volgende keer 👍🏻

alles naar wens

alles naar wens

ok

vlot geholpen door monteur met kennis

Goede ervaring met Selles, zowel verkoop als werkplaats.

Staan open voor (tussentijds) overleg. Doen ook werkelijk wat er afgesproken is, als het gaat om de aflevering van de gekochte auto. Zowel verkoop als werkplaats zijn toegankelijk, servicegericht en vriendelijk. Ik heb er al voor een tweede keer een auto gekocht.

Snelle service

Ik heb er een auto gekocht

Contact en koop is prima gelopen. 1 min puntje is dat het reserve wiel dat is meegegeven, niet bij deze auto hoort.

Topbedrijf

Bij eerste bezoek was verkoper ( Gerrit de Vries) net naar huis om te (middag) eten. Kwam echter direct terug na belletje naar hem van aardige monteurs. De auto stond op de afgesproken datum klaar voor een proefrit Ook bij aflevering alles goed geregeld ( incl. Fles wijn en een volle tank). Goed bedrijf, ongedwongen sfeer en lekkere koffie.

gewoon.. SUPER....

Enorm goed en vriendelijk geholpen. Reparatie's en service uitstekend! Denkt mee met de klant. Snel en juiste prijs. Komen afspraken prima na. Kortom een zeer goed bedrijf en een aanrader.!

Prima, geholpen.

Prima service. Duidelijk en vriendelijk.

Uitstekende plek om een auto te kopen!

We vonden hier een goede, we rijden hem al 7 weken, auto voor een aantrekkelijke prijs. De afhandeling verliep heel voorspoedig en positief. Erg vriendelijke verkoper. Ook onze oude auto goed ingeruild. Grote pluim voor dit bedrijf!