Snelle afhandeling ! En snel geleverd

Netjes gebruikte onderdelen

uitstekend..

ledverlichting in mn dodge laten zetten, lekker gewone jongens die vlot werken en je graag te woord staan

Mee denkend met klant

Overleggen voor hoe en wat te doen

Prima, laagdrempelig en prettig bedrijf

Aardige, vakbekwame mensen, gastvrij, verstand van zaken en doen wat ze beloven. Aanrader

Prettige sfeer en goede service.

Helaas wel een paar besproken punten vergeten en auto mocht binnenin wel iets beter gepoetst worden (dak bekleding enzo).

Zeer goed geholpen

Snel een afspraak kunnen maken voor een grote beurt. Ik kon er op wachten. Goed geregeld

Super geholpen !

Ga zometeen even bellen voor een achterpaneel van onze Patrol, en ga er vanuit dat ik weer met dezelfde gemotiveerde medewerkers contact heb, dat komt het zeker goed. Mvg, Joost van Nie

Goed contact, snelle levering

Zeer positief, reageert snel, goede kwaliteit en snelle levering!!

Wordt altijd prima geholpen, we komen hier al jaren, met veel genoegen!.

perfect

de garantie is nog niet verlopen , maar tot op heden perfect

zoals afgesproken

zeer goed

goed geregeld

goed geregeld ook als het niet goed is

prima en snel contact, alle onderdelen gevonden voor redelijke prijs.

Voor een 4x4 uit 2001 konden we in Frankrijk geen betaalbare onderdelen vinden waardoor de auto niet meer door de keuring zou komen. Bij Saris konden ze alles leveren en dat verliep ondanks de coronacrisis allemaal heel voorspoedig.

Super!

Met heel wat ervaring in de branche kan ik zeggen dat dit een superbedrijf is! Vriendelijk personeel en goed geholpen

perfect, netjes en snel geholpen

we hebben jaren gelden een auto die bij jullie uit de lease en toen we veel later de sleutel kwijt waren heb ik via jullie een nw gekregen. nu achterbuperbalk nodig super netje en snel geholpen. Helemaal top en kom zeker terug idn.

Top snelle levering

Prima contact gehad besteld en snelle levering

Uitstekende service

Ik kom er al meer dan 20jaar dus dat zegt al genoeg.

Goede service en betrouwbare partij

Prettig geholpen bij de aankoop van een nieuwe auto. Contact verliep gemakkelijk, service was goed en de auto is naar behoren. Aan te raden partij

Snel en goed geholpen

Ondanks het late verzoek, kon mijn auto op korte termijn APK gekeurd worden terwijl ik wachtte.

Rare parts in great condition supplied quickly

I purchased rare, new-old-stock parts for my Nissan Patrol. The parts were exactly as described, well-packaged and sent quickly to the UK. Very pleasant, friendly service from Pieter. Selles Auto's Kamperzeedijk B.V. is a reliable, trustworthy company. I will use them again and recommend the company to everyone.

• Would you recommend us? Yes

gewoon goed

Geen kapitaal pand, gewone mensen daar houd ik van

Zeer correct en betrouwbaar autobedrijf

Goed autobedrijf, zeer betrouwbaar , leuke mensen, komen afspraken na . Leuke aankoop gedaan en super geregeld

Prima geholpen.

goede communicatie, correcte afwikkeling

Met het bedrijf een prettige eerlijke en correcte communicatie gehad zowel per mail als telefonisch. Een no-nonsense bedrijf. Daar hou ik van.