Uitstekend geregeld.

Altijd flexibel omdat ik zelf werk en meestal op moeilijke tijden mijn auto moet brengen en ophalen. Werkzaamheden worden altijd goed uitgevoerd en netjes overlegd.

Een garagebedrijf waar op ik kan vertrouwen. Al jaren lang.

Zeer vriendelijk en altijd adequaat behandeld.

Zoals het hoort

Kundig personeel, open en eerlijke prijsstelling

Goed, vriendelijk en vakbekwaam

Al 20 jaar uitstekend!

Zie boven

Snelle en adequate service. Vriendelijke ontvangst en goede terugkoppeling van hetgeen is gevonden, Reparaties en onderhoud worden vervolgens deskundig uitgevoerd.

Uitstekende garage

Ik kon snel terecht voor apk en onderhoudsbeurt. Ik werd keurig gebeld voor kosten opgave en dezelfde dag was de auto alweer helemaal klaar. En tegen een normale prijzen. Vriendelijke medewerkers

aangenaam contact en goede service

Onderhoudsbeurt wordt goed afgehandeld en er wordt meegedacht naar wat de beste optie voor het moment zijn

Een prettige en betrokken omgang!

Het contact met de mensen van Garage Schoolderman is altijd weer prettig. Reparaties worden naar tevredenheid opgelost. Dit gaat altijd in goed overleg.

We zijn zeer tevreden over Autobedrijf Schoolderman, Kenmerk voor Vakwerk en lekkere koffie.

Geweldig bedrijf.

Prima klantvriendelijk en vakkundig bedrijf waar je nog als mens en niet als nummer wordt behandeld. Kunnen dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

prima,vriendelijk, meedenken

zie boven

Altijd goede service, al jaren

Weer fijn geholpen. Blij dat wordt meegedacht om kosten lager te houden.

Uitstekende service en prachtige elektrische auto te leen!

zoals we gewend zijn goede service

Fantastisch

Geweldige service en nogmaals dank voor het lenen van de bus.

1e ervaring met dit bedrijf. Prima zaak, netjes, overleg, correcte afhandeling. Wij komen weerom!

attent, kundig en vriendelijk

Telefoon: plezierig en behulpzaam Receptie: gastvrij en vriendelijk werkplaats: snel en kundig, voor zover ik dat kan overzien betrouwbaarheid: geen 'verborgen' gebreken gemeld!

Super service

Super service en ze denken heel fijn met je mee! En als er iets is met de auto kun je er altijd terecht!

Prettig

De eerste kennismaking. Gewoon aangenaam zakelijk. Vakkundig werk

zeer goed geholpen

zelfs een beurt gegeven terwijl per vergis alleen APK was afgesproken.

Een top bedrijf

Een bedrijf wat meedenkt en geeft goed advies

Heel fijn bedrijf.

Wordt altijd goed geholpen. Resultaat van de werkzaamheden ook altijd prima.

Een uitzondering die de regel bevestigd?

Genoeg financiële tegenvallers over de jaren bij diverse garagebedrijven gehad. Maar bij Schoolderman tot nu toe elke keer verrast. Kom ik langs met een lekke band, wordt direct snel en vriendelijk hersteld, en later krijg ik een factuur voor ... € 12 ( ja, twaalf euro). Bijzonder. Heel bijzonder.