uitstekend

het is net als altijd prima geregeld houden zo

Prima geholpen ondanks tegenvaller

Bij groot onderhoud bleek onderdeel niet te passen ondanks juiste bestelnummer en chassisnummer. Hierdoor liep onderhoud uit door pech maar werd proactief opgepakt met gratis goede leenauto ter beschikking te stellen. Ook de factuur was conform offerte en auto netjes weer opgeleverd.

Zeer positief

Prettige garage, prima service, vriendelijk personeel

Fantastisch!

Voor het eerst heb ik de auto langsgebracht voor onderhoud en ik ben zeer tevreden over de service die verleend is!

Nuchtere en kundige garage waar onderhoud wordt gegeven een perfect resultaat

Zeer vriendelijk, erg kundig, no nonsense en als verrassing was mijn auto bij het ophalen na mijn onderhoudsbeurt gewassen en van binnen spik en span schoon gemaakt, echt klasse!!!

Vriendelijk en snel en goed

Er werd een mogelijkheid gecreëerd om de volgende dag al langs te komen. Er werd meegedacht en een oplossing geboden bij het onderhoud. En heel vriendelijk. Heel tevreden ben ik!!

Vakkundig, klantvriendelijk en behulpzaam. Kennen hun klanten goed.

Altijd aanspreekbaar; fijn persoonlijk contact; houden zich aan hun afspraken. Top strandpas als extra service voor vaste klanten.

Persoonlijk. Uitmuntende service: -Meedenken. -Flexibel. -Auto wordt gewassen na beurt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk personeel, en altijd correct te woord gestaan.\r\nvervangende auto indien nodig. eigen auto netjes gerepareerd en onderhoud ook voor apk.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echte vriendelijke mensen, zo\'n fijne garage.\r\nBetrouwbaar en goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Plezierig en professioneel en meedenkend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet dan goede ervaringen. Deskundig en behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een ervaring die mij zeer verraste spontane medewerkers waar uitstekend mee te praten is en mij zeer veel uitleg gaf over de werkwijze bij autobedrijf SCHOOLDERMAN.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijke en kundige mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf al 20 jaar kom ik bij deze garage en heb alleen maar positieve ervaringen, ook met de vriendleijkheid van de mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over dit autobedrijf. Ik ben snel en correct geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf dat ook met je meedenkt

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben zeer goede ervaringen met de firma Schoolderman. Tot 2x toe is onze mini kapot (motorisch) kapot geweest. Behoeft geen verdere uitleg. Wij zijn zeer goed geholpen door jullie!!!! Jullie zijn heel service-en klantgericht. Denken mee, denken in oplossingen. Komen afspraken na. \r\nEen fijn en open bedrijf, een aanrader, voor wie een betrouwbare garage zoekt!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, prettige sfeer. Mijn caravan (remmen banden) is na gekeken, ik was in de veronderstelling dat mijn banden ouder dan 7 jaar waren, Peter Schoolderman belde mij op dat de banden nog 2 jaar mee konden en dat gewoon jammer was om er nieuwe op te leggen, een goed voorbeeld van betrouwbaarheid!