Klantvriendelijk, snel en deskundig

De ontvangst is gastvrij en vriendelijk, snelle services en deskundig!! Blij met Schoolderman!

Alleen maar goede ervaringen.

Altijd attent en kundig

Al dertig jaar kom ik bij de firma Schoolderman.Altijd uitstekend behandeld.Bijzonder bedrijf!!

Geweldig !!

Het zijn zulke lieve mensen. Ze staan letterlijk dag en nacht voor je klaar en willen met alles meedenken. Ik ga nooit meer weg!

Klantvriendelijk en prima service!

Sinds kort klant bij dit autobedrijf, maar mijn eerste ervaringen zijn positief. Zeer klantvriendelijk bedrijf, duidelijke en eerlijke communicatie, en prima service!

Ik vertrouw mijn dierbare VW-bus graag toe aan de mensen van Autobedrijf Schoolderman!

Afgelopen dinsdag had mijn werkbus opeens kuren. Onaangekondigd kwam ik aan bij Schoolderman en vertelde mijn (vage) verhaal onder het genot van een kop koffie. Ik kreeg de indruk dat Peter het als een uitdaging zag om zo snel mogelijk te ontdekken wat het euvel was. Na een proefritje van enkele meters wist hij het al! Hij legde me uit wat er aan de hand was en dat het gerepareerd kon worden. Ze hadden het erg druk, maar als ik hem 1 á 2 dagen zou kunnen missen, zouden ze het tussendoor voor me fixen. Zo gezegd, zo gedaan en toen ook gelijk maar even de APK meegenomen! Kortom, ik ben bijzonder tevreden en mijn bus rijdt weer als een zonnetje!

Hulpvaardig snel en altijd vriendelijk

Eerder deze week wilde de auto niet starten. Dus bel je de garage. De eerste gedachte was dat het de accu kon zijn. Peter zei meteen: Ik kom de auto wel even halen. Even later zette hij de bus van Schoolderman / Bandencentrum op de stoep en nam de auto mee voor controle. Ruim voor vijven kwam hij de auto terugbrengen. Hij legde op ruime afstand maar luid en duidelijk uit dat het inderdaad de accu was. Hij was "opgezwollen", dus aan het eind... Kortom Hulpvaardig snel en altijd vriendelijk echt Schoolderman

Het ging weer gesmeerd

Onaangekondigd binnengevallen met defect voorwiellager. Binnen enkele dagen gerepareerd ondanks de drukke agenda van de werkplaats.

Prima werk geleverd.

Ik ben keurig ontvangen en op de hoogte gehouden.

Uitstekende service

Snel en vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg

Goede ervaring.zeer te vreden

Vriendelijke en nette sfeer. Voel mij aan de goeie adres bij deze vakmannen.

Goede service met een gemeende glimlach

Was op zoek naar een goede garage en na een tip kwam ik bij Schoolderman terecht. Geen moment twijfel gehad of deze garage wel ok zou zijn!! een top bedrijf waar je zeer vriendelijk en correct wordt geholpen.

Gewoon goed

Goed advies, Geen onnodige kosten. Met een veilig gevoel weer onderweg met het oude autootje.

Zo kan het dus ook!

Reparatie top uitgevoerd, meedenken en top service. Daarnaast ook nog echt fijne mensen.

Super service!!

Pech met de auto. Gelijk afgesleept en gemaakt

Prima service, geen verrassingen

Al jaren een zeer betrouwbaar bedrijf, met bijzonder fijn en deskundig personeel. Ik rijd er graag een paar kilometer extra voor om mijn auto daar te laten onderhouden.

Klantvriendelijk en goede service

Klantvriendelijk

Zeer snel en vakkundig geholpen

Goede, fijne service.

Grote beurt, APK en bandenwissel prima uitgevoerd, goede communicatie en een blinkend schone auto bovendien. Top!

Héél goed!

Uitstekende garage, luisteren goed naar je wensen en zeer goede service!

Super bedrijf

Geweldige service en klant vriendelijk. Altijd goed geholpen en denken mee met wat je voor de auto nodig heb.

Zeer goede service.

Zeer goede service en wordt goed geholpen. Vriendelijk personeel.

super service

ze denken met je mee!! aardig personeel super service heel fijn geholpen