Uitstekende service

Zie hiervoor

Vriendelijke en vakkundige garage

Ik heb op aanraden van een vriendin, mijn auto bij deze garage gebracht. Vlak voor de vakantie nog een beurt leek mij verstandig. Ze hebben netjes overlegd wat hun advies is om te laten maken voor mijn vertrek en boden mij een leenauto aan. Ik haalde mijn auto de volgende dag op , lekkere cappuccino gedronken en kreeg netjes een rapport mee wat er was gedaan. Ik ga met een goed gevoel en een betrouwbare auto op pad! Ik ga niet meer weg bij deze garage!

Goede service en betrouwbaar!

We zijn erg tevreden met de dienstverlening en advies. Vragen worden goed beantwoord en de reparaties worden goed uitgevoerd. Extra reparatie altijd in overleg.

Er was een onderdeel van het cabriodak kapot dat niet meer leverbaar was, er is ruim een week naar alternatieven gezocht en uiteindelijk volledig in orde gemaakt. Pluim voor de afhandeling!

Het is uitstekend zoals altijd ,veel dank

Heel plezierig

Hier staat service nog hoog in het vaandel!

Ik kom er al jaren tot volle tevredenheid. Waar de meeste merk/dealers stoppen qua service, gaan ze hier gewoon verder. Vriendelijk en vakkundige medewerkers die nog de tijd voor je nemen als je om advies komt vragen. Al jaren een tevreden klant! Klasse!!

Voor mij de juiste plek voor mijn auto

goeie Communicatie en goed werk afgeleverd. Ik ben er helemaal tevreden over.

Vriendelijk en vakkundig

auto brengen, evt leenauto mee, wordt netjes gebeld als er meer aan moet gebeuren of als autokaart staat. Ik kom er al paar jaar, en ben nog steeds tevreden.

Snel en vriendelijk en goed

Weer prima service en fijne leenauto.

Snelle afspraak

Afspraak voor inbouw TomTom kon snel geregeld worden. Toen ik het vergat werd er begripvol gereageerd en kon ik meteen de volgende dag terecht!

ga zo door

goede dienstverlening geen 9 tot 4 bedrijf

Vriendelijk, correct, modern, schoon en humor

Zijn, naast de "up-to-date" vakkennis, voor ons de belangijkste kenmerken van dit bedrijf.

Meedenkend en goede communicatie

Tijdens de reparatie van mijn auto werd ik telkens goed op de hoogte gehouden van de bevindingen. Ook werd er met mij mee gedacht omtrent de kosten en alternatieven. Erg prettige communicatie.

Snelle adequate dienstverlening met goede prijs kwaliteitverhouding

Op email wordt binnen een kwartier gereageerd. Heldere offertes en aardige betrokken medewerkers

Een dikke TIEN

Geweldige service, vriendelijke en hulpvaardige medewerkers.

Weer zeer goede service, professioneel advies en adequaat overleg.

Er wordt uitstekend gecommuniceerd en voortreffelijk werk geleverd. Wat ik tot nu toe nooit eerder bij een garagebedrijf heb gehad (ik heb al sinds 1968 een eigen auto) is, dat er samen met jou gezocht wordt naar de beste en meest passende oplossingen, waarbij je het gevoel hebt dat je niet het (financiële) vel over de oren wordt getrokken. Zeer vertrouwenwekkend.

clientvriendelijk bedrijf

clientvriendelijk en meelevend

Deskundig en behulpzaam en meedenkend met klant. Ook plaats voor humor

als vertrouwd, uitstekend.

uitstekend

Fijne garage, fijne mensen

Fijne garage, fijne mensen. Auto doet het nog steeds, garage is dus goed!

Goede service en denkt mee

Kapotte koppeling vervangen

Zeer goed. Adequaat en vriendelijk.

Altijd super service

Super service, doen wat ze beloven, is er iets niet goed dan krijg je een belletje voor overleg en toestemming

Gaan heel ver met hun service!

Al 30 jaar klant;ze staan altijd klaar!vriendelijk en efficient!TOP.

Onderhoud naar wens

Overleg over reparatie keurige afwerking.