Ik ben heel goed geholpen.

Bij mijn vraag naar advies ben ik zeer goed voorgelicht. Nogmaals hartelijke dank hiervoor.

Gewoon goed!

Fijn bedrijf waarin men altijd bereid is om problemen op te lossen, zelfs een lamp vervangen die ik achteraf zelf had kunnen doen.

Goede service altijd netjes en vriendelijk geholpen

Prima service accu snel vervangen

wederom een prima en probleemloze APK keuring

Heel prettig bedrijf met een persoonlijke benadering!

Geweldige service!

Mijn auto was er voor de apk. Het maken van een afspraak was prima. Ondanks drukte werd er toch een gaatje gezocht en gevonden om de apk op tijd voor elkaar te krijgen.

Wij vinden het een heel fijn bedrijf waar je erg prettig geholpen wordt!

Iedereen staat meteen klaar voor je. Ook als het een simpel lampje vernieuwen is. En vakmanschap. Wij zijn zeer tevreden.

Reparatie altijd in overleg

Erg prettig dat als er een (dure) reparatie aan zit te komen er altijd overleg is over de mate van herstel. Meedenken met de klant is erg super!

Van begin tot eind prima geholpen.

Deze zin zegt het al. Tevens wordt de auto gewassen en stofgezogen. Wat een service!!

Prima...altijd goed

Zoals altijd....oké

uitstekend

het is net als altijd prima geregeld houden zo

Prima geholpen ondanks tegenvaller

Bij groot onderhoud bleek onderdeel niet te passen ondanks juiste bestelnummer en chassisnummer. Hierdoor liep onderhoud uit door pech maar werd proactief opgepakt met gratis goede leenauto ter beschikking te stellen. Ook de factuur was conform offerte en auto netjes weer opgeleverd.

Zeer positief

Prettige garage, prima service, vriendelijk personeel

Fantastisch!

Voor het eerst heb ik de auto langsgebracht voor onderhoud en ik ben zeer tevreden over de service die verleend is!

Nuchtere en kundige garage waar onderhoud wordt gegeven een perfect resultaat

Zeer vriendelijk, erg kundig, no nonsense en als verrassing was mijn auto bij het ophalen na mijn onderhoudsbeurt gewassen en van binnen spik en span schoon gemaakt, echt klasse!!!

Vriendelijk en snel en goed

Er werd een mogelijkheid gecreëerd om de volgende dag al langs te komen. Er werd meegedacht en een oplossing geboden bij het onderhoud. En heel vriendelijk. Heel tevreden ben ik!!

Vakkundig, klantvriendelijk en behulpzaam. Kennen hun klanten goed.

Altijd aanspreekbaar; fijn persoonlijk contact; houden zich aan hun afspraken. Top strandpas als extra service voor vaste klanten.

Persoonlijk. Uitmuntende service: -Meedenken. -Flexibel. -Auto wordt gewassen na beurt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk personeel, en altijd correct te woord gestaan.\r\nvervangende auto indien nodig. eigen auto netjes gerepareerd en onderhoud ook voor apk.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echte vriendelijke mensen, zo\'n fijne garage.\r\nBetrouwbaar en goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Plezierig en professioneel en meedenkend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet dan goede ervaringen. Deskundig en behulpzaam.

Over Autobedrijf Schoolderman