Helemaal tevreden

De APK was snel achter de rug. Alles goed en prima geregeld.

Goede uitleg van werkzaamheden en juiste prijsopgave vooraf !

Prettige bedrijf om de auto in onderhoud te doen

Klantvriendelijk en professioneel

Breng mijn auto altijd hier heen, als ik afspraak maak voor b.v. kleine onderhoudsbeurt is het nooit een probleem als ik op de dag zelf een aantal zaken erbij meld. Behandelen je vriendelijk en altijd in voor gesprekje. In èèn woord geweldig.

Uitstekende service!

Voor de APK-keuring en een kleine beurt werd ik heel prettig geholpen. Met als verrassing bij het ophalen: een blinkend gepoetste auto, zelfs het interieur was vrij van hondensporen-en geuren! Attent personeel en al jaren een uitstekende service.

Uitmuntend

Meer dan goed

Vijf sterren voor het ‘Schoolderman gevoel’

Inmiddels ben ik al zo’n tien jaar klant bij dit klasse bedrijf Klant (én vrouw-) vriendelijk, professioneel, doet wat het belooft, haalt je nooit het vel over de neus en graag bereid om je iets te leren. Kortom een bedrijf om vertrouwen in te hebben en dat te vertrouwen is. Om het ‘Schoolderman gevoel’ compleet te maken: je krijgt je auto altijd schoner terug dan je hem hebt ingeleverd.

Prima!

Als altijd prima!

Kundig, betrouwbaar en vriendelijk

Auto een beurt; goed advies, alles in overleg en zelfs gewassen toen ik auto ophaalde!

Netjes. En volgens afspraak.

Als steeds: zeer aangenaam.

Ik was mooi op tijd, half acht. De jongeman, die het fort bemande, was vriendelijk en behulpzaam. De baliedame belde al vroeg dat het klaar was. Toch alleen een kleine beurt. Dat verbaasde me niet, We hebben het afgelopen jaar niet veel gereden. Om 4 uur haalde ik de auto. De receptioniste gaf me de sleutels en de papieren. Monter reed ik huiswaarts. Ze moest het gaan... Sietze Knoop

Goede garage

Al 25 jaar klant. Goede service en meedenken over prijs/kwaliteit oplossingen. Hele aardige mensen ook

top garagebedrijf, lekker toegankelijk

top garagebedrijf, lekker toegankelijk

Dit is thuis komen!

Ik kan het niet anders noemen dan dat ze geweldig zijn!!

Vlotte communicatie en snelle service

Zoals altijd weer geweldige service

Aan te raden!

zeer vriendelijke en persoonlijke hulp

zeer tevreden en aan te raden

Goed en zeer prettig geholpen

Fijn bedrijf

Gezellig mensen prima hulpverleners

Nette meedenken monteurs prima service

Hier wordt Service met hoofdletters geschreven

Hier word je ontzorgd, vakmensen die hun vak verstaan

Flexibel, snel, correct en gelukkig anders dan andere bedrijven.

Goed overleg. Geeft vertrouwen. Mooie schone auto.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Laagdrempelig contact; houden je op de hoogte tijdens de reparatie; gratis vervangend vervoer. Prettig geholpen!

fijne mensen. goede service

nvt

Goede service, tijdig overleg en fijn contact

Hanna legde alles duidelijk uit en heeft ons goed geholpen :)

Zoals altijd: toppers

Al jaren de fijnste garage in Zutphen. Eerlijk, klantgericht en een nette prijs