Zeer goed geholpen En heel fijn dat bijna alles goed overlegd word Al vorens men de reparatie start of meerwerk uitvoerd

Heel fijne behandeling prettige service TOP

Al jaren klant bij Garage Schoolderman denk al wel 40 jaar . Altijd goede service gehad problemen als die er zijn worden netjes opgelost. Heel tevreden

Snelle service

Fijn en snelle service, en geven van te voren goed aan wat er vervangen/gedaan worden aan reparatie zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan.

prima service en goede sfeer in het bedrijf

Schoolderman: Altijd goed!

Positief op alle terreinen

Klantvriendelijk en een super service!

Afgelopen vrijdag mijn auto voor het eerst bij autobedrijf Schoolderman gebracht voor een APK-keuring en een grote beurt. Ik ben zeer tevreden er wordt netjes tussentijds overlegd en bij het ophalen mijn auto van binnen en buiten schoon dat noem ik nou service!!!! Ik kom zeker weer terug.

Goed en vriendelijk bedrijf

Je wordt er altijd fijn en vriendelijk geholpen .En ze doen goed vakmanschap werk. Vooral zo door gaan

Zeer vriendelijk en professioneel

Sneller dan verwacht

Prima terugkoppeling over herstelwerkzaamheden. Deze zijn door gelukkige omstandigheden sneller uitgevoerd dan verwacht. Top!

Super....kan niet beter

Altijd meteen geholpen met elke denkbare vraag

Prima service! Prettig in contact.

Er wordt altijd meegedacht... prima sfeer en prettig in contact.

Gewoonweg Zeer Goed!

Gewoonweg Uitermate Goed!

Perfect in elk opzicht.

Ik kan Schoolderman's niet genoeg aanbevelen. Peter en zijn team bieden niet alleen een uitstekend technische service die totaal vertrouwen aanmoedigt, maar veel meer dan dit, zij bieden een vriendelijkheid en aardigheid dat ik zeldzaam vind. Ik ben diep dankbar voor alles wat jullie voor mij hebben gedaan.

Hele fijne menselijke garage met een top service en natuurlijk uitstekende kwaliteit!

Super goed geholpen

Goeie zaak, klantvriendelijk en ze nemen de tijd voor je

Perfecte service, en vakmanscjap

Goede adviezen, incombinatie met service

Zoals altijd goede en snelle service

Zoals altijd denken ze met je mee en proberen het zo snel mogelijk te regelen en eventuele problemen op te lossen.

Klant vriendelijk en behulpzaam

Er word mee gedacht om je altijd op de weg te houden. Leen auto’s en fietsen zijn beschikbaar

Altijd vriendelijk, goed en vakkundig geholpen

Goed en kundig geholpen

alles is perfect

kennis en behulpzaam onze auto en camper vertrouwen wij aan hen toe.

Zeer deskundige dienstverlening en uitstekende service een 10 met een griffel

Zoals hierboven beschreven

Mijn ervaring is uitstekend

Mijn ervaring met garage bedrijf Schoolderman is goed. Zij zijn een betrouwbare garage

Vakkundig en volledig ontzorgd

Fijn bedrijf, vakmanschap, betrouwbare afspraken en auto rijdt als een zonnetje.

Vertrouwd

Deze week voor het eerst bij dit bedrijf binnen gestapt. Voelde goed. Warm, vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Geen wonder dat ik bliksemsnel een geweldige deal kon sluiten en twee dagen later mijn nieuwe aanwinst in een perfecte staat weer op kon halen. Vanuit noordoost Friesland niet echt dichtbij. Maar als het gevoel goed is, dan doe je daar graag zaken. Van harte aanbevolen!