op alle fronten goed!

online onderhandeling over verkoop en inruil verliep 'op vertrouwen'. Later aanpassingen op de auto die ik heb ingeruild (inruil 2e set banden, hagelschade) verliep prettig en constructief: niet op zoek naar het onderste uit de kan, zelfs nog een nieuwe accu geplaatst omdat de oude niet goed / betrouwbaar startte. Contacten verliepen snel en goed; ik werd steeds goed te woord gestaan. Ter plekke bleek de auto geen afwijkingen te hebben tov de advertentie en was de verkoper prettig in de omgang. Proefrit ook prima. Administratieve afhandeling keurig verzorgd. En tot slot nog een bloemetje om de aankoop te bezegelen: en dat bij een occasion van minder dan €10000! Kortom op alle fronten een professioneel, klantgericht en integer autobedrijf!

super @

auto is goed gemaakt en weer lekker safe @@@

Prettige ervaring en goed werk

Was mijn eerste keer in de garage. Prettige ontvangst door de dames. Toen de auto klaar was Peter gesproken. Heel aardig. Auto zag er keurig uit : gewassen en gezogen. Ik ging blij naar huis !!

fijn bedrijf, hele fijne mensen

Auto voor de apk gebracht, geen bijzonderheden dus dat is altijd mooi! ik zou zeggen: fijn bedrijf, hele fijne mensen. Aanrader wat mij betreft.

constante kwaliteit!

oplossingsgericht en goede service ga zo door

Al jaren klant bij Schoolderman en ze leveren elke keer weer top service!!

Super!

Uitstekende service, klantvriendelijk en meedenkend, een aanrader

Goede en servicegerichte dienstverlening!

Schoolderman geeft eerlijk en duidelijk deskundig advies, qua autobeurt en t doen van APK. Afspraken komt het bedtijf netjes na. Bijkomende service: de vervangende auto. Beoordeling zou 5 sterren zijn geweest als van te voren mij gevraagd zou worden of je de auto schoongemaakt wilt hebben. Het bedrijf maakt de auto schoon na een beurt, op zich mooie service, echter rook de auto geheel geparfumeerd bij t ophalen. Sommigen vinden dit musschien prettig, maar in mijn geval was dit niet zo i.v.m. parfumallergie.

Direct geholpen (accu wissel). Verzoek om olie bij te vullen vergeten. Maakt niet veel uit.. Stond ook geen olie op de factuur dus OK.

Beste Rens, zeker wel gedaan hoor. Olie bijgevuld. Maar niet gefactureerd. Service van de zaak. Veel plezier weer met de auto.

Vriendelijk, goed geholpen!

Grote beurt en enkele zaken nakijken en verbeteren (remklauwen). Vakkundig gedaan en vriendelijk als altijd.

Meedenkend, vriendelijk en goede service!

Bij Peter en zijn team is de auto in vertrouwde handen.

Perfect autobedrijf met verstand van zaken!

Auto voor de APK langs gebracht. Peter runt een autobedrijf met erg veel kennis en liefde, dat merk jij als klant terug in de kwaliteit die zijn team aflevert!

de camper rijdt weer als een zonnetje. Remt beter en ook de vering over hobbels is een stuk beter.

ook de vering over hobbels is een stuk beter. En dan niet te vergeten weer helemaal gezogen en gepoetst!! dankjewel nogmaals.

Betrouwbaar en correct.

Ik heb veel vertrouwen in hun uitvoering, vriendelijk contact en een mooie schone auto terug.

Top service

Men doet wat we vragen. We gebruiken de auto weinig, dus geen behoefte aan overbodige dingen. Maar alles moet wel goed en veilig. Dan houden ze ook nog eens rekening met onze planning. Als de auto dan ook nog eens schoongemaakt terug komt, ben ik helemaal blij!

eerlijk en duidelijkheid

Ook bij onverwachte problemen wordt er geprobeerd een oplossing te zoeken. Klantvriendelijk

Fijne service

Weer snel geholpen

Supper

Klant vriendelijk

plezierig zoals er mee gedacht wordt over de oplossingen mbt reparaties

fijn bedrijf om de auto in onderhoud te hebben

Super geholpen

Zeer vriendelijke en vakkundig personeel

Uitleg van de hoge rekening

Wat geweldigen mensen wat een mooi bedrijf, ze bellen eerst voor overleg en leveren de auto tip top terug.

Fijne service altijd vriendelijk in overleg kan er veel

Fijne en prettig behandeld.

Als altijd uitstekend

Ben na 4 jaar uithuizig weer thuis op mijn vertrouwde en dedicated honk!!

Erg vriendelijk geholpen

Belde dat ik een andere auto had gekocht en hem wilde laten nakijken. Afspraak gemaakt, werd gevraagd of ik vervangend vervoer nodig had, netjes. Bij ophalen werd ik geattendeerd dat er geen automatten inlagen. Voor behoud van de auto werd mij verteld dus besteld!