Vertrouwd

Deze week voor het eerst bij dit bedrijf binnen gestapt. Voelde goed. Warm, vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Geen wonder dat ik bliksemsnel een geweldige deal kon sluiten en twee dagen later mijn nieuwe aanwinst in een perfecte staat weer op kon halen. Vanuit noordoost Friesland niet echt dichtbij. Maar als het gevoel goed is, dan doe je daar graag zaken. Van harte aanbevolen!

klantvriendelijk behandeld, goede service.

Ben altijd snel en accuraat geholpen.

Apk keuring gehad. Prima uitgevoerd. Niets op aan te merken.

Onderhoud weer keurig uitgevoerd!

Auto gekeurd. Vriendelijk geholpen en geïnformeerd over de uitgevoerde acties. Daarnaast nog een mooie rij ervaring opgedaan in de 100% elektrische Nissan Leaf!

Prima service, snel geholpen en niet te duur.

Prima service, snel geholpen en niet te duur.

Zoals altijd:geweldig!

Ze zijn altijd op zoek naar goeie oplossinggen,zeer klantvriedelijk en gastvrij.

Geweldige service!

Een uitstekende service! Er wordt ontzettend goed meegedacht en meegeholpen. Het wordt je zo makkelijk en goed mogelijk gemaakt! Echt een aanrader!

Direct, snel, vriendelijk, behulpzaam, goedkoop

Direct, snel, vriendelijk, behulpzaam, goedkoop

Prima info vooraf compleet met offerte; uitstekende fiets- en koffieservice

Ik was al bekend met jullie bedrijf. Ben wederom bevestigd in jullie kwaliteiten.

gewoon goed

snel, vriendelijk en netjes

Altijd goed!

Je wordt altijd snel en goed geholpen!! Er wordt goed mee gedacht en de service is top!

Geweldig!

Het zijn zulke lieve mannen! Ze staan meteen voor je klaar en bellen altijd netjes bij bijzonderheden. Denken met je mee en doen er alles aan om hem weer zo snel mogelijk klaar te hebben!

Uitstekend !!

Zeer behulpzaam.

Geeft vertrouwen

Fijne en correcte behandeling

Vriendelijke en familiale sfeer

Je voel je in goede handen van Vakmensen.

Uitstekende service

Zeer vriendelijke te woord gestaan, kan geen slecht woord zeggen. Betreffende werknemer hielp mij zelfs nog na sluitingstijd nadat ik dit meerdere keren weigerde. Snel band onder mijn auto vervangen en ik kon weer op weg. Ronduit geweldig!

Een garagebedrijf met deskundige en betrokken medewerkers

Op elk moment van de dag staat dit garagebedrijf met een hart, klaar om je op een deskundige wijze te helpen.

Fijn bedrijf waar je altijd goed geholpen wordt

Betrouwbaar en professioneel

Al meer dan 40 jaar een tevreden klant

Supersnel geholpen

Direct dezelfde dag geholpen met mijn auto. Top.

Helemaal Top

Je plent een afspraak via de App en krijgt keurig een paar dagen voor de tijd een herinnering, en je auto wordt keurig nagekeken, ik zeg Top 👊👍

klantgerichtheid ten top

xxxxx

Vriendelijke en behulpzaam

Vorige week heb ik een auto gekocht bij Autobedrijf Schoolderman. Ik ben heel vriendelijk en geduldig geholpen en ik ben erg blij met mijn nieuwe mooie auto!

Vakkundig en vriendelijk personeel , goede service en betaalbaar.

Vakkundig en vriendelijk personeel , goede service en betaalbaar.

Accuraat en hulpvaardig

De auto wordt zorgvuldig nagekeken en eventuele extra werkzaamheden worden overlegt met de bezitter. Vervolgens een goede reparatie