Duidelijk, eerlijk en vakkundig

Goede ervaringen mee, dit blijft voor mij de garage waar ik naar toe ga bij problemen.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke mensen - prima service!

V-snaar is supersnel vervangen ondanks de vakantiedrukte in de garage!

Heel tevreden.

Prima service en goed advies.

Gewoon helemaal goed

Kundig, vriendelijk, leen auto, duidelijke uitleg op de rekening, binnen afgesproken tijd klaar.

• Prijs/Kwaliteit

Super goede en vriendelijke service

Hele duidelijke communicatie over nodige reparaties. Er wordt telkens gezocht naar de beste oplossing voor de beste prijs. Hele vriendelijke service!

• Prijs/Kwaliteit

Super goede service en altijd behulpzaam!

Er wordt altijd meegedacht met de klant en een oplossing gevonden, ook al is het druk in de werkplaats.

Correcte service

Onze auto was ook keurig gezogen toen ik hem kwam halen. Auto was ook op tijd weer klaar, volgens afspraak. Correcte service.

Zeer klantvriendelijk en bekwaam

Eerste kennismaking, maar alle reden om een volgende keer terug te gaan. Zeer klantvriendelijk geholpen, eerlijke voorlichting en hulp. De nota vooraf bij wijze van offerte wekt vertrouwen en geeft duidelijkheid.

• Prijs/Kwaliteit

Aandacht voor de klant en zijn hulpvraag

Uitstekend !

Goede communicatie en op tijd de afspraken nakomen.

• Prijs/Kwaliteit

Vrolijke en altijd opgewekte receptioniste; begrijpelijke uitleg van wat de problemen zijn hoe ze verholpen zijn.

Uitstekende service

Overleg halverwege de dag over APK en onderhoud, tjjdige aflevering, beschikbare vervangauto, vriendelijke bejegening.

wéér op tijd klaar!

Het was natuurlijk riskant de auto pal voor Hemelvaart naar de garage te brengen. En ik moest ook nog vóór 12 uur weg, dus aan het eind van de dag even halen, zat er niet in. Maar Hanna hield ons van alle vorderingen van de werkzaamheden op de hoogte. En om 11.00 uur het verlossende telefoontje: Kom hem maar halen. Heel veel dank Club Schoolderman.

Vakmanschap hoog in het vaandel.

Al jaren tevreden en blij met dit autobedrijf, dus geen enkele reden om te vertrekken.

super service

netjes op de hoogte gehouden dat het niet zou lukken en gelukkig toch nog gelukt

Fijne garage, oplossingsrichtingen mensen.

Ondanks de drukte werd mijn auto toch apk gekeurd en kreeg een beurt en kon ik op vakantie! Hartelijk dank voor jullie inzet. Kees Mooiman

Heel positief

Je voelt je heel prettig, je wordt vriendelijk behandeld en goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Ze hebben goede kennis van zaken En gaan op een gezellige manier om met hun klanten. Ben een zeer tevreden klant en dat al jaren.

Autobedrijf Schoolderman kan er wat van!

Als leek op het gebied van autotechniek en voor mijn werk afhankelijk van mijn VW Transporter weet ik hem al een paar jaar in zéér goede handen bij Autobedrijf Schoolderman. Ze zijn deskundig, transparant, te vertrouwen, zeer flexibel, toegankelijk en goed gestemd. Het komt altijd goed en zo niet, dan toch! Dat geldt ook voor het vervangende vervoer:-)

Fijne mensen goede service

Aardige mensen die je goed helpen. Ben zeer tevreden

Goed, snel en betrouwbaar.

Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen bij Schoolderman.

Klantvriendelijke, betrouwbaar, meedenkend en komt gemaakte afspraken na

Vriendelijke mensen die verstand hebben van zaken en een goede service en werk leveren. komen met goed advies.

Klantgericht, klantvriendelijk, vakmanschap, betrouwbaarheid en goede service.

Onze auto heeft een grote onderhoudsbeurt gehad. De afspraak hiervoor was op vriendelijke toon geregeld. Vooraf aan de werkzaamheden, was er na inspectie van de auto eerst telefonisch overleg, wat op advies aan extra's moest worden uitgevoerd. Na afloop is de auto schoongemaakt van binnen en gewassen als service. Einde dag stond hij fris van binnen en glimmend van buiten ons weer op te wachten voor weer een heleboel onbezorgd en veilig rijplezier.

beetje laat , ik ben weer erg goed en snel geholpen door Peter

jullie helpen zeer attent en vooral vriendelijk alle lof en vooral zo door blijven gaan vriendelijke groet Hans Kamphuis

Prima goede service

Nette goede zaak. Goede service.