• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 100% service,alles zeer schoon correct behandelt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels ruim 5 jaar bijzonder tevreden klant bij het JS-team. Een groene NA perfect geprepareerd om 17800km van Amsterdam naar Singapore in 2007 (cabriochallenge Eurasia)probleemloos te doorstaan, een NC uit 2006 met inmiddels 150.000km probleemloos, tsja en wat wil je dan nog? Met respect voor ons Fiatje 600 uit 1968, genaamd Freddy, toch weer bezweken voor een in topconditie verkerende NA uit 1991,gelukkig rood. Dat zorgde dus niet voor naamsverwarring; fREDss is het nu. Zonder de kennis,kwaliteit, maar vooral het vertrouwen in en het meedenken van het hele JS-team was deze stap nooit gezet. Hier begrijpt men gelukkig in alle redelijkheid dat voor sommige mensen auto\'s meer betekenen dan slechts een vervoermiddel. Herman den Blijker zou zonder aarzelen oordelen: TOPTENT! Wij ook! \r\nMarga, René, \'dak eraf\'afdeling Brabant :-)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer fijn en aardig personeel werken goed en accuraat

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen met het Jan Scholten Team. Vorig jaar een MX5 occasion gekocht, we werden goed geadviseerd. De auto is top, we hebben er veel plezier van, absoluut geen spijt van onze beslissing (we hadden het alleen jaren eerder moeten doen). Veel persoonlijke aandacht, gelijke behandeling voor iedereen (dat is lang niet overal zo weet ik uit eigen ervaring) en uitstekende service, ook op langere termijn. Vriendelijke benadering in de zaak, afspraken worden nagekomen en veel kennis van zaken in huis. Ook prettig dat de werkplaats op zaterdag geopend is. Een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reeds 2x een MX-5 gekocht . I x nieuw en 1 x demo (2000 km ). Goede ervaring met dit bedrijf qua service en klantvriendelijkheid.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een paar maanden geleden bij het Scholten Team mijn prachtige mx5 Evolve uitvoering uit 2002 gekocht en kan alleen maar lovend zijn. \r\nEen fijn adres om te komen en ze maken waar wat ze beloven.\r\nInmiddels hebben ze bij mijn auto een aantal accessoires gemonteerd wat ook erg mooi gedaan is.\r\nIk hoop nog jaren van mijn Evolve te genieten en zodra het zover is zal ik voor een nieuwere versie wee naar Almelo afreizen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Ford USA had een probleem dat de dealers bij mij in de omgeving niet op konden lossen. Na een bezoek aan \'t Jan Scholten Team is het in één keer opgelost en ook nog eens tegen een veel voordeliger tarief. Dit is een bedrijf waar ze weten hoe mijn auto in elkaar zit. Hier ga ik voortaan naar toe, een absolute aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf waar je nog eerlijk en oprecht geadviseerd word over de mogelijkheden voor een andere auto

Over Autobedrijf 't Jan Scholten Team