Ondanks een last minute aanvraag snel en vakkundig geholpen!

Betrouwbare specialist om een, gebruikte, MX-5 aan te schaffen. Prettig in de omgang en gemaakte afspraken worden nagekomen. Hoewel wij in Randstad wonen, blijven we hier graag klant.

Ik kocht hier twee jaar geleden mijn Miata 93LE. Ik was helemaal gecharmeerd door hun aanpak: rustig babbeltje, kopje koffie erbij, de auto\'s bekijken. De administratieve afhandeling verliep vlekkeloos (facturatie, transitplaten,...). Ik rijd ondertussen rond met m\'n pareltje en raad iedereen die op zoek is naar een mooie MX5 aan om bij JS Team een kijkje te gaan nemen.

In de aandacht en service van het JS team komt de grote betrokkenheid en passie voor de door hen verkochte auto\'s duidelijk tot uiting. De interesse in de klant is gemeend en groot. Klasse !

50 jaar en \'still going strong\'; ik en mijn man zijn blij om als klant deel te mogen uitmaken van het succes van dit sterke team! We kennen de familie Scholten oorspronkelijk van ons Mazda- en vooral ook MX-5-verleden, maar uit ervaring weten we dat we er voor andere merken eveneens welkom zijn. \'t Jan Scholten Team heeft de sfeer, het knusse en de hartelijkheid van een klein familiebedrijf, maar denkt groot in oplossingen. Zo zijn we na een grondige zoektocht aan onze mooie Mazda3 gekomen!

Al 9 jaar klant. Fantastische MX5 NA gekocht en in onderhoud. Later een Mazda MPV via JSTeam gekocht. Betrouwbaar, behulpzaam en alles wordt opgelost. Aardige mensen, nemen de tijd en doen enorm hun best voor je. Ik ben een meer dan tevreden klant.

Wij zijn zeer tevreden met dit bedrijf, een warme ontvangst en ook na de aankoop van je gebruikte auto verander je niet in een nummer, de klantvriendelijkheid staat voorop en ik weet ook zeker dat wij ondanks de grote afstand zeker klant zullen blijven. Kortom een fijn bedrijf.

Dit is by far het beste autobedrijf in Nederland en omstreken. Of je nu een nieuwe auto koopt, een onderhoudsbeurt en/of APKkeuring en/of bandenwissel laat uitvoeren, gewoonweg advies vraagt, deze mannen en dames verstaan hun vak. Het is er altijd schoon en netjes, zelfs de werkvloer in de garage straalt. Bovendien zijn ze super betrouwbaar, transparant, behulpzaam en flexibel. Dan zijn het ook nog gezellige en fijne mensen, die altijd goed voor je zorgen. Bij ons zeggen ze dan: tis goed volk!!! En daar rijden we iedere keer graag een dik uur voor om.

Blij met dit team, je vraagt wat en binnen no time koop je er 2 auto\'s. Waarom? Wel simpel, openhartige deals die transparant verlopen. Kom daar maar eens om bij de dealer. (2x achter elkaar teleurstellende inruil verhalen). Wij lopen met een prettig gevoel weg na deze deals, en elders bleef er altijd wat knagen mbt de deal. Betrokken en fair! Een kostbaar goed. Wij geven niet overal een 10 voor maar dat is om ze scherp te houden :) (foute grap)

Prima bedrijf, met erg veel persoonlijke aandacht voor de klant; oog voor detail.

Mijn man en ik zijn zeer tevreden over \'t Jan Scholten Team! De onderhandelingen over een occasion verliepen zeer prettig. Toen er na een afloopgarantiekeuring nog een aantal aandachtspunten naar voren kwamen, was \'t Jan Scholten Team zeer welwillend om deze op te lossen. Dit hebben wij wel eens anders meegemaakt. Niets meer dan lof voor dit bedrijf!!

Het is altijd leuk om bij de familie Scholten langs te gaan. Er is altijd plek aan tafel voor een kopje koffie of een bakje soep! En wanneer je er een auto koopt kun je erop vertrouwen dat de service en nazorg uitermate hoog is. Een bedrijf gerund door liefhebbers.

Al ruim 20 jaar kom ik met veel plezier over de vloer bij Autobedrijf \'t Jan Scholten Team. Het is een prachtig familiebedrijf, waar uitermate veel zorg en aandacht wordt besteed aan zowel de klant als de auto. Gedurende de jaren is er een mooie band opgebouwd en ze zijn de enige waaraan ik mijn auto volledig toevertrouw. De voorliefde die de heren Scholten hebben voor de auto\'s, en dan met name voor het merk Mazda en diens MX-5en, is overal in terug te zien: van de verkoop tot aan het onderhoud en de accessoires. Ze hebben een geweldig oog voor detail, en de persoonlijke aandacht en service is enorm. Keer op keer bevestigen ze dat ik bij hen aan het goede adres ben, door net even een stap extra te zetten. Heel erg bedankt daarvoor!

Juli 2012 mijn eerste ervaring gehad met het js team vanwege de aanschaf van een prachtige mx-5 NA, Ben zeer goed geholpen en de hele koop is erg fijn verlopen. Ook ben ik daarna met het aanschaffen van accessoires erg netjes ontvangen en geholpen, kan niks anders dan lovend zijn over dit bedrijf. TOP!

Wij hebben twee mx5-en. Een NA en een NC. De NC wilden we graag inruilen op een grotere achterwiel aangedreven cabrio. Nu heeft \'t Scholten team een werkelijk prachtige BMW 125i staan die echter net niet bij ons past. Erg jammer want wij willen eigelijk niet naar een ander bedrijf. De wijze waarop geduldig meegedacht en meegerekend wordt is nog steeds ongekend positief. Wij rijden elke keer graag 178 km vanuit Eindhoven voor deze werkwijze. Complimenten!

Ik wordt netjes geholpen en deze mensen staan direct voor mij klaar. Geweldig!!

Mijn Mazda MX-5 uit 1999 is sinds enige jaren bij het Jan Scholten Team in onderhoud. Altijd prima ervaringen hiermee. De kwaliteit van het werk en de service zijn goed en de tarieven zeer redelijk. Daarnaast word je als klant altijd vriendelijk ontvangen en geholpen. Kortom, wat mij betreft een uitstekend bedrijf!

Zelf een Mazda 6 2.5 GTM gekocht bij dit bedrijf. Waanzinnig goed geholpen en top service. Beter bedrijf zul je niet snel tegen komen. Henry, nogmaals bedankt voor de fijne service.

Heb er een Mazda MX5 gekocht, en weer ingeruild samen met een Alfa 156 voor een Mazda Tribute 3L V6 en ben ook daar zeer tevreden over.

Zijn al jaren klant, 1 keer ergens anders heen gegaan, maar toch weer terug. Goede inruilwaarde, meedenken, prima service, door vreemde overheidsrichtlijnen werd onze auto afgekeurd. I.o.m. bedrijf reparatie hiervoor maar gedeeltelijk hoeven te betalen. Kortom: Prima bedrijf

100% service,alles zeer schoon correct behandelt

Inmiddels ruim 5 jaar bijzonder tevreden klant bij het JS-team. Een groene NA perfect geprepareerd om 17800km van Amsterdam naar Singapore in 2007 (cabriochallenge Eurasia)probleemloos te doorstaan, een NC uit 2006 met inmiddels 150.000km probleemloos, tsja en wat wil je dan nog? Met respect voor ons Fiatje 600 uit 1968, genaamd Freddy, toch weer bezweken voor een in topconditie verkerende NA uit 1991,gelukkig rood. Dat zorgde dus niet voor naamsverwarring; fREDss is het nu. Zonder de kennis,kwaliteit, maar vooral het vertrouwen in en het meedenken van het hele JS-team was deze stap nooit gezet. Hier begrijpt men gelukkig in alle redelijkheid dat voor sommige mensen auto\'s meer betekenen dan slechts een vervoermiddel. Herman den Blijker zou zonder aarzelen oordelen: TOPTENT! Wij ook! Marga, René, \'dak eraf\'afdeling Brabant :-)

zeer fijn en aardig personeel werken goed en accuraat