Al jaren de beste

Snel, goed, altijd behulpzaam en zeer gezellig.

Altijd goede service.

Altijd goede auto’s hier gehad, en een goede service.

zoals altijd goed behandeld

ik kom al jaren bij Auto Schloesser voor onderhoud van mijn auto en altijd goed verzorgd en goed behandeld

Altijd vriendelijk, behulpzaam en flexibel Transparant in reparatie werkzaamheden

Zeer vakkundig, vriendelijk en heldere communicatie

Zeer vakkundig, vriendelijk en heldere communicatie

prettige en deskundige hulp

Wordt altijd op een deskundige manier geholpen. En een prettige sfeer, voor de klant en het personeel.

Klantvriendelijk en professioneel vakmanschap

De betrouwbaarheid van de medewerkers en de dienstverlening zijn echt super.

Goede service en vriendelijk

Op afspraak en prima service

Top, in vakantie toch geholpen geworden.

Hele goede service, vriendelijke benadering, in een gezegd top garage

Er wordt altijd tijd gemaakt voor je en er wordt oplossingsgericht meegedacht!

Bij Auto Schloesser is niets te veel, en gaat niet bestaat hier niet. Vriendelijk, kundig, betaalbaar en snel.

Geweldig snelle en vriendelijke service.

Reeds enkele keren probleempjes gehad op het moment dat je het echt niet kunt gebruiken. Even een belletje en direct hulp en oplossing aanwezig. Geweldige service.

Uitstekende en klantvriendelijke service

Uitstekende service en klantvriendelijk personeel.

Klantvriendelijke fijne service

Ben ronduit tevreden met de dienstverlening van Auto Leo

Alweer goed en vakkundig geholpen.

Fijn bedrijf.

APK keuring

Binnen een half uurtje alweer klaar, met gezellige mensen en professioneel advies over onderhoud auto.

Super service

Al jaren kom ik bij Leo voor de onderhoud van mijn auto. Leo en zijn team zijn altijd vriendelijk, meedenkend en heel goed bereikbaar. In tegenstelling tot veel andere garages ervaar ik bij Leo een vertrouwd gevoel en word ik al meerdere jaren op een prettige wijze geholpen. Ik zou iedereen Leo schloesser Autogarage aanbevelen.

Gewoon top!

Altijd vriendelijk en altijd goede en snelle service!

Altijd goed en deskundig geholpen. Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg van de gedane werkzaamheden. Meedenkend. Hebben het druk dus belangrijk om tijdig een afspraak te maken.

Geweldige service

Mijn ervaring met Auto Schloesser is tot op heden altijd heel goed geweest. Leo en zijn vader zijn hele aardige en klantvriendelijke mensen waarbij niks te veel lijkt en dat geld trouwens ook voor hun overige medewerkers. Met hun hoge kwaliteit en goede service kan ik hun zeker aanraden. Je weet dat je auto (en ook je motor) in goede handen zal zijn.

Goede hulp en service

Top bedrijf met vakmensen en super service.

Onze jarenlange ervaring met dit bedrijf is in één woord: super! Wij zijn en blijven trouwe klanten. Zeer professioneel, accuraat, klantvriendelijk en een geweldige service. Een echte aanrader.

Eerlijk, betaalbaar vriendelijk

Eerlijk, betaalbaar vriendelijk

zoals altijd perfect

Kom al jaren bij Leo en altijd goed behandeld door Leo en zijn team

Zeer tevreden!

Fijne verkoper en snelle afhandeling van de koop.

Het aantal sterren spreekt voor zich ! Geen verdere woorden nodig !

Zie de bovenstaande zin. Daar heb ik niets aan toe te voegen !

Industriestraat 9 6433 JW Hoensbroek