Ze luisteren goed maar je wensen

Goede uitleg en informatie over de motor en waar je naar moet kijken

Top garage!

Eerlijke inruilprijs, goede service, klantvriendelijk!

Uitstekende service!

Inmiddels al weer ruim 3000km gereden in mijn Cuore, die super netjes aan mij verkocht is door Autobedrijf Schlichter. Zeer tevreden! Helaas woon ik nogal ver weg, anders zou ik ook voor het onderhoud zeker terugkomen.

Mooie auto gekocht en prima afgeleverd!

De auto gekocht en is prima volgens afspraak afgeleverd. Zelfs extra punten gedaan zoals airco afvullen.

Na een telefonische gesprek met meneer Schlichter was het gevoel voor ons positief. Hierdoor zijn wij vanuit Ridderkerk naar Hengelo gereden. Wij zijn daar goed en netjes en klantvriendelijk geholpen aan een Daihatsu Cuore. De afhandeling was ook zeer goed. Voor ons is dit een top bedrijf.

Mooi bedrijf / prima geholpen

Mooi bedrijf / niet opdringerig bij aankoop andere auto. Schappelijke prijs voor inruilauto. Alle formaliteiten keurig afgehandeld. Kortom: goed adres

Voelt vertrouwd

Voelt vertrouwd!!!

prettige ervaring, kopen eerste auto

We hebben hier net samen onze eerste eigen auto gekocht. De auto zag er bij het ophalen netjes uit en was nagekeken. We werden prettig geholpen.

Prima garage, zeer goed geholpen om een mooie auto te kopen

Proef gereden met een auto die ik heb gezien on-line. Handel was snel rond, veel mogelijk en goede service

Goede voorlichting en betrouwbare informatie.

Goede uitleg over occasions en goede service.

Helemaal top

In 15vminuten mijn auto verkocht en nieuwe gekocht en heel fijn geholpen en service

Uitstekende 2e hands Volvo, naar wens geleverd.

Prettige en duidelijke communicatie. Veel detailinfo over de auto in de beschrijving op de site. Prettige, korte prijsonderhandeling. Wat afgesproken wordt, wordt nagekomen. Aandacht voor de auto en voor mij als klant. Technische uitleg waar gevraagd. Inruil vorige auto voor mij pluspunt.

Ben jaren al klant bij het garagebedrijf SCHLICHTER, en met volle tevredenheid, en een bepaald Nivo te halen daar heb je o0k het personeel bij nodig, daar draait alles wel om,ik ben een tevreden klant

Geweldige service en vakkundig personeel

Behulpzaam, altijd in voor een praatje en verstand van zaken!

nette benadering en goede communicatie

Goede communicatie betreft banden en velgen wissel. Wilde graag speciale velgen en banden, hebben voor mij uitgezocht wat kon en welke keus ik daarin had, kon nadien zelf aangeven welke voor mij het beste was. Helemaal blij met de keus en de wegligging en de service van dit bedrijf.

Vakkundig en klantvriendelijk

Zéér klantvriendelijk

Keurig bedrijf. We werden vriendelijk ontvangen met koffie. Kwam eerlijk en betrouwbaar over. Dus super

Keurig geholpen👍

Zal zeker jullie aanraden bij familie en vrienden.

Auto was rijklaar gemaakt voor we arriveerden , konden na de overschrijving weer onze weg terug vervolgen. Heerlijk kopje koffie gehad en vriendelijke verkoper/ eigenaar.

Erg tevreden

Heel goede service.

De aflevering van mijn auto was top!

Ik heb zeer goede ervaring met autobedrijf Schlichter in Hengelo. Afspraken zijn perfect nagekomen, voor mij een reden om weer terug te komen voor onderhoud of aanschaf van een andere auto.

Goede service en behulpzaam

Ondank dat de auto voor een meeneem prijs was werdt deze netjes gewassen en schoongemaakt voor de aankoop. Tevens werden alle aanwezige gebreken verholpen. We werden prima geholpen ook al kochten we een goedkope occasion voor een meeneem prijs. Top.

Heel goed bemiddeld na Total loss! En zelfde auto weer gekocht, net als vorige auto -> weer bij Schlichter.

Goed adres, fijn geholpen!

We werden goed ontvangen en vlot geholpen. Er werd goed de tijd genomen voor ons zonder langdradig te worden.

Smaragdstraat 8 7554 TD Hengelo