Goede service en erg vriendelijk. Iedereen neemt de tijd voor je. Ik had problemen met mijn oude auto; deze werd zo snel mogelijk nagekeken. Ik kreeg onverwachts een leenauto mee ... erg fijn!. Toch had ik mijn ogen gezet op een andere auto die ze hadden staan en kon mijn oude , bejaarde auto hier op inruilen. Ik rij weer zorgeloos rond.

Persoonlijke, betrouwbare en degelijke service

Al jaren klant, prima ervaringen, ook in meedenken.

Netjea geholpen

Netjes geholpen

Degelijke dienstverlening

Ik krijg er het gevoel dat er eerlijk wordt gewerkt

Gewoon netjes en vriendelijk geholpen!

Netjes en zonder poespas geholpen. Heldere afspraken en nagekomen wat is afgesproken. Zeker aan te bevelen dit bedrijf!

Goed garagebedrijf!

Vakkundig en vriendelijk personeel. Ik heb een occasion gekocht en ben prettig geholpen. Eerlijke prijs en de auto is prachtig afgeleverd! Zeker aanbevolen.

Zeer goede service

Snelle service en kwaliteit

Super service en zeer vriendelijk personeel

Voor 3 weken geleden een mooie Toyota gekocht bij dit bedrijf en na een paar 100 kilometer hoorde ik een piep bij het remmen. Vervolgens heb ik gebeld met dit verhaal en werd zeer vriendelijk te woord gestaan en het probleem is de volgende dag opgelost. Ook kreeg ik voor de middag een leenauto mee. Nogmaal fantastische service en zeer prettig autobedrijf!!

Top autobedrijf

Een week geleden mijn allereerste eigen auto gekocht. We werden warm ontvangen, hebben met 2 auto's een proefrit gemaakt en de winnaar was een daihatsu charade uit 1998, wij vonden de prijs top! Want de auto kwam van origine al bij schlichter vandaan en is altijd daar in onderhoud geweest, deze auto is met liefde en passie onderhouden dat was tijdens de proefrit echt te merken. Natuurlijk het is een oud model dus luxe heeft hij niet maar ik kan je zeggen, ik hoop nog een jaar of 2 sowieso in deze prachtige auto te mogen rijden en als deze charade echt aan vervanging toe is koop ik mijn volgende auto weer bij schlichter! Echt mensen als je op zoek bent naar goed onderhouden auto's raad ik je aan naar schlichter te gaan, je betaalt soms iets meer dan sommige andere garages maar krijgt 100% waar voor je geld!!!!!

Op en top autobedrijf

Wij hebben bij dit bedrijf een Nissan qashqai automaat gekocht, alles werd daar afgewikkeld inclusief over schrijven. Wij kregen eerlijke informatie en zijn blij met de aankoop want de auto ziet er uit als nieuw. Dit familiebedrijf verdient daarom een dikke pluim Henk Streutker-Hoogeveen.

Kwaliteit, goede service en betrouwbaar

We zijn zeer tevreden met onze nieuwe auto. Ondanks de corona werd er alle tijd voor ons genomen. De eigenaar is toegankelijk en dringt niets op. De auto heeft een grote beurt gehad en een week later konden we hem ophalen.

Prima!

We waren op zoek naar een kleine auto voor erbij. Prima geholpen en snel zaken gedaan.

Top service en gemoedelijke sfeer

We worden altijd goed geholpen, eerlijk advies. Niets op aan te merken

Goede service goede prijzen

Een bedrijf waar service nog normaal is

Goede en snelle service

Snelle afhandeling

Goede en snelle service

Fijne garage

Onlangs een mooie 2de hands auto gekocht, probleempje mee, maar heel netjes opgelost door de garage. We zijn heel tevreden over de auto,maar ook over de vriendelijkheid en service! Aanrader! Mvg,Alwin &Simone

Vakkundig en vriendelijk personeel. Het overzetten van de gegevens en inruilen van mijn oude voertuig leverde geen problemen op. Alles werd in een korte tijd geregeld. Kortom, top service!!

Super vriendelijk, super service

Afgelopen week een mooi autootje gekocht. Wij werden heel vriendelijk geholpen. Auto in toestaat afgeleverd ondanks dat hij niet in de hoogste prijsklasse was en al ouder dan 10 jaar is. We voelden ons echt als graag geziene klant. Zou er altijd weer een auto kopen.

Erg tevreden

Erg tevreden en erg vriedelijk als iemand aan mijn vraag om een auto tekoopen raad ik deze auto garage bv. Een auto tehalen

Prettige en persoonlijke afhandeling

goed, eerlijkheid, komt afspraken na, vriendelijk,

Goed, eerlijkheid, vriendelijk, komt de gedane afspraken na..

Al 35 jaar een tevreden klant.

Vriendelijk en vakkundig personeel.

Ik ben geweldig fijn geholpen en heel tevreden, bedankt,

Een professioneel bedrijf, doen fijn zaken op een relaxte manier, niet opdringerig of dwangmatig. Maar gewoon gezellig en meedenkend met de keuze die je wilt, of gaat maken. Eigenaar Niels is een gezellige en vriendelijke man, geeft een gevoel van vertrouwen, zo van belofte maakt schuld. En heeft dat heeft hij waargemaakt, auto is picobello + APK afgeleverd. Zelfs met 2 nieuwe voorbanden en een nieuwe distributie snaar, en een lakstift, wat een service. Daar hadden we het niet eens over gehad. Ook nog eens 4 nieuwe winterbanden en stalen velgen voor een zeer leuke prijs. Niels en personeel deze Vijf sterren zijn dik verdiend. Tot de volgende keer.

prettig

gemoedelijk , kregen alle tijd om te orienteren. Resultaat een leuke en fijne auto gekocht met apk en een half jaar bovag garantie.