vriendelijk en betrouwbaar

medewerkers zijn vriendelijk,betrouwbaar. komen afspraken na.

Snel en correct behandeld.

Netjes gewassen. Is weer als nieuw.

goede service

altijd vriendelijk

Klantvriendelijk

Kon de auto iets eerder ophalen dan gepland. Dit was op mijn verzoek. Auto stond gewassen en netjes klaar. Nu nog ff wachten op de nieuwe automatten, maar dat zal wel goed komen. Vriendelijk geholpen door jullie verkopers.

Vakdeskundig en klantvriendelijk

Zeer goede deskundigheid van het vak en kwaliteit van de monteurs De klantvriendelijkheid en correcte behandeling . van het bedrijf, staan hoog gewaardeerd..!! Fijn om klant bij u te mogen zijn !!!

de service aan onze auto was zeer goed

er waren een aantal punten die verbeterd dienden te worden het was geen enkel punt voor het bedrijf, ze werden zonder omhaal gerepareerd. Een pluim voor het bedrijf, Het betreft een occasion Hyundai.

Goed bedrijf en prima medewerkers.

Vorige opmerking spreekt voor zich.

Klantgericht, professioneel

Eerste ervaring was onze Hymer (Fiat Ducato) camper met automaat die niet opschakelde. Schippers kon snel uitlezen maar helaas storing niet vinden. Wel goed doorverwezen en niet onnodig “uren geschreven”. Kende haar grenzen dus. APK en preventief onderhoud goed geadviseerd.

Afspraak is afspraak goede service en kwaliteit

Komen de gemaakte afspraken na en top service en geleverde kwaliteit

Geweldige klantenservice

Ondanks dat ik een half uur moet rijden naar autobedrijf Schippers kom ik er met plezier. De service is van zeer goede kwaliteit en zeer persoonsgericht.

Snelle en klantvriendelijke behandeling.

Al ruim 20 jaar naar volle tevredenheid mijn vaste Hyundai dealer.

Top service ook in garantie tijd

Vriendelijk personeel Top monteurs Mooie auto gekocht Bleek problemen te hebben met koppeling Probleem volledig opgelost En tijdens reparatie volledig vervang auto tot beschikking gehad

Niet zo blij

Na de verkoop zijn ze te gemakkelijk geworden. Geen begeleiding na verkoop van 2e hands,

een geweldig fijn en persoonlijk bedrijf

Al jaren een vertrouwd adres !

Geweldig.

De service zo als ik het heb ervaren was fenomenaal, niets was te veel en dat voelt erg goed. Wij zijn nog steeds super blij met de auto. Het is de afstand die ons noopt dichterbij huis te zijn met het onderhoud. Beste mensen heel erg bedankt. Harm Berendsen

Vakkundig, vriendelijk, correct

Spijtig dat we m.b.t. inruil voor een Kona niet eens konden worden en daarbij de afstand Hengelo-Rijssen. Maar de prijs was leidend.

Prettige samenwerking, service en contact

Prettige samenwerking, service en contact

Vriendelijk oplossingsgericht

Een garage waar naar de wensen van de klant wordt geluisterd en in overleg naar een oplossing wordt gezocht.

Wordt goed geholpen

Net als iedereen denk ik de prijs die je moet betalen is niet goed koop maar ze staan wel er achter als het niet goed terug komen dan helpen ze je zeer goed zonder bij betalen tot van Schippers

Prima autobedrijf

Het contact met dhr. Rutger Dam Wichers is uitstekend en hij heeft voor iedere vraag een oplossing . Chapeau !!

Zeer vriendelijke bejegening/ goede uitleg over type auto aanschaf

Tweede auto, die ik bij dit bedrijf koop. Dat zegt genoeg.

supergoed en vriendelijke behulpzame mensen

super goede service en behulpzame vakmensen

Geweldige service

Autobedrijf Schippers staat altijd voor je klaar

Prima.

Geweldig meegedacht om APK uit te voeren tijdens mijn vakantie.

Molendijk Noord 51 7461 JG Rijssen