Fijne auto en prettig geholpen

Prettig geholpen aan een fijne "nieuwe" SAAB.

vriendelijke en correcte behandeling

De klant is koning.

Top.

Geweldig en zoals het hoort te zijn.

Inmiddels mijn tweede Saab en uiterst tevreden betreffende de service, de expertise, de betrouwbaarheid en de geboden kwaliteit. Ze zijn er nog! Bedrijven die aan alle verwachtingen voldoen. Schaap is daar in ieder geval 1 van. I

wij zijn zeer tevreden

mooie auto, punctuele aflevering. afspraken nagekomen

boven verwachting

tijdens proefrit waren er een paar kleine manketentjes aan de Saab, deze zijn bij aflevering perfect opgelost, zelfs nieuwe onderdelen als radio en airco unit (ipv gebruikt).

Goede ervaring!

Onlangs een leuke Saab 9-3 cabrio bij Auto Schaap aangeschaft. Auto is werkelijk keurig afgeleverd en alles is goed uitgelegd, alsof het een nieuwe betrof.

Vertrouwd

Prima garage, goede ervaringen

Auto netjes geleverd volgens afspraak.

Nette zaak, duidelijke afspraken kunnen maken met de betreffende verkoper. Auto is geheel volgens afspraak geleverd, met goede afspraken qua garantie. Keurig teruggebeld door de verkoper of de auto naar wens was en of er nog vragen of onduidelijkheden waren.

Vriendelijk, goede service en kennis van zaken

Vriendelijk, goede service en kennis van zaken

Cees Groot

Als interim-inkoper werkte ik zo'n vijftien jaar geleden bij KLM facilities. Één van mijn collega's was meneer Hartong naar ik meen. Hij reed in een Saab die hij in onderhoud had bij Schaap in Lemmet en dat terwijl hij in Amsterdam woonde ! Ik vroeg hem waarom hij helemaal naar Lemmer ging. Hij antwoordde mij dat de service zo goed was bij Schaap. Zelf heb ik al drie Saab automobielen gehad en nu heb ik de vierde Saab bij Schaap in Lemmer gekocht.

Buitengewoon goede service en vakmanschap.

Mijn geliefde Saab 93 had een vrijwel onvindbare elektronische storing in TCR. Na alles zonder resultaat te hebben getest en doorgemeten werd zelfs de oude Zweedse technische ploeg geraadpleegd. Geen resultaat. Uiteindelijk vond monteur Anco na uren het euvel. Tussen de enorme bundels kabeltjes vond hij toch de boosdoener die de storing veroorzaakte en dat incidenteel. Veel dank ook aan Albert ,slapeloze nachten had hij ervan, er was nog nooit een auto de garage uitgegaan zonder het euvel te vinden. En uiteindelijk een alleszins redelijke rekening. Kortom hulde voor Autoschaap Lemmer

Top en vlot geholpen door Remko Postma

Afgesproken dingen die moeten gebeuren worden ook nagekomen ,dat is het fijne van Auto Schaap

Goed en persoonlijk contact. Prima service komt de afspraken na. Mooi bedrijf.

Passie met vakwerk!

Auto Schaap te Lemmer! Een icoon voor de Saab / Volvo rijders. Als ze dan ook nog eens passie met vakwerk en vriendelijkheid combineren, krijg je prima auto`s met een fantastisch sausje waar je volledig op kunt vertrouwen!

Auto Schaap doet net dat stapje meer...

Onlangs ben ik bij Auto Schaap terechtgekomen en dat was een verrassend positieve ervaring. Er wordt tijd genomen voor de klant en goed advies gegeven. Nadat de autokeuze gemaakt was hebben ze er alles aan gedaan op zo spoedig mogelijk de auto te kunnen afleveren zodat we nog tijdig de auto konden ophalen. Ook de nazorg is goed en persoonlijk, als er problemen zijn worden die gewoon netjes opgelost. Voor het jaarlijkse onderhoud blijven we bij deze garage, heb daar graag een rit voor over vanuit Harderwijk.

Goed !

Na bijna 50 jaar klant bij Auto Schaap is de ondervonden service en klantvriendelijkheid nog steeds op hetzelfde goede niveau. 👍

Degelijke klantvriendelijke garage.

Vanaf eerste contact duidelijk geweest over afspraken. Deze afspraken ook daadwerkelijk allemaal nagekomen! Wat mij betreft een prima ervaringen dus een aanrader voor anderen.

Vriendelijk, meedenkend, professioneel.

Goed geholpen, goede service.

Service kan niet beter !!!

Heb zowel de aankoop alsmede de service daarna als zeer positief ervaren. Garage Schaap is een echte aanrader. Groetend Rino Hogeweg Rozendaal gld

Goede service!

Auto gekocht zonder eerst te gaan kijken. De Saab 93 kwam overeen met het verhaal van Remco. Mooie auto! Netjes afgeleverd zoals afgesproken! Goede inruilprijs gekregen.

Superservice

Ik had een afspraak om 13.00 uur voor slecht presterende motor na tuning bij een ander. Was een uur te vroeg maar werd direct geholpen. De auto werd uitgelezen en men zag wat “hikken” in de performance hetgeen ik ook merkte tijdens het rijden. Er is een Hirshtuning overheen gezet. Na de testrit was de monteur toch niet helemaal tevreden. Na verder onderzoek 2 slechte bougies gevonden. Alhoewel deze er net nieuw in zaten. Op mijn verzoek alle bougies vervangen. Auto rijdt weer zoals een Saab zou moeten rijden. Echt mensen met verstand en liefde voor en van Zweedse auto’s. Een garage die ik zeker aan iedereen zal aanbevelen. Voor Saab Lemmer geldt “tot de volgende onderhoudsbeurt of storing” Daan Riemens Almere

Afspraak is Afspraak

Afgelopen zaterdag 8 februari 2020 heb ik mijn Saab 9-3 Cabrio 1.8t opgehaald. Geheel volgens afspraak heeft Auto Schaap alles gedaan wat afgesproken was en zelfs meer dan dat. Ik heb een zeer prettige koop ervaring en na het weekend ook een zeer prettige rijervaring in mijn Saab. Jeroen bedankt voor het prettig zaken doen en de goede aflevering van de auto.

Correct en "to the point"

Bij inruil van een 17 jaar oude Saab 9-5 Estate Aero .en kopen van een zeer jonge 2e hands Volvo XC40 zeer adequate en snelle offerte. Ook verdere afhandeling en aflevering zeer correct.

Gewoon auto-matisch goed.....

Net zoals de voorgaande 20 jaar