Goede ervaring

Auto Schaap B.V. wil ik graag iedereen aanbevelen die een goede/betrouwbare auto wil aanschaffen met een goede after sale service!

zeer goed

Klantvriendelijk en zeer goede vakbekwaamheid Betrouwbaar !

Afspraak is afspraak. Prijs van te voren mogelijk

Zoals je mag verwachten.

Vriendelijk, correct en prima nazorg bij onze 1e Volvo auto aankoop.

Goede ontvangst

Door Remco vriendelijke hulp.Als verkoper is in vertrouwelijke verkoper. Eerste indruk was ,een ruime keuze en netjes.Een mooie zaak. Zo hebben wij via de web site contact gekregen. En hadden dus al een keuze gemaakt,en zijn heel tevreden met de auto.

Liefde voor de auto. Oog en oor voor de mens

Ik zocht naar een youngtimer. Mijn oog viel op een Saab van Schaap. Via e-mail en telefoon kreeg ik alle informatie die ik nodig had. Een lange proefrit was geen probleem. Er volgden goede onderhandelingen waarin we verrassende afspraken konden maken. Inmiddels ben ik trotse eigenaar van een mooie Saab en een positieve ervaring rijker.

Prima.

Fijne autozaak.

Zeer professioneel, duidelijk en persoonlijk

Familie Schaap heeft mij in al de jaren bij aanschaf van een auto noot teleurgesteld. Snelle reactie tijd en komen hun afspraken na.

Veel passie voor het merk Saab!

Mijn indruk van Auto Schaap is een zeer goede met de juiste kundigheid en service van en voor SAAB auto's. Vriendelijke en vakbekwame mensen.

We zijn al 30 jaar klant en de ontzorging is 30 jaar lang stabiel gebleven...prima

Wij zijn SAAB fans en hopen dat nog vele jaren te blijven....maar misschien is dit de laatste aankoop?

Goede service, betrouwbaar en vriendelijk

Erg vriendelijk geholpen, heel fijne service en betrouwbaar. Heel blij met de auto

Betrouwbaar, deskundig en vriendelijk adres om een auto te kopen!

Na jaren nagenoeg probleemloos Saab te hebben gereden nu dan toch overgestapt op een Volvo XC60 5T AWD. Eentje met "hoge instap" en weinig kilometers en "full options"! Een auto die zit als gegoten. Tijdens het aankoopproces uiterst vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Voor de "aflevering" werd ook ruim tijd uitgetrokken. Kortom we gaan weer een groot aantal veilige kilometers tegemoet met de ondersteunende service van garage Schaap!

Fijne garage en goede verkoopservice.

Het is een fijne garage met een goede verkoopservice en kundig personeel. De aangeschafte Saab is conform de gemaakte afspraken afgeleverd. Een aanrader!

Er wordt correct nagekomen, wat afgesproken is.

Op eigen tempo kan beoordeeld worden of de gewenste auto voldoet aan de wensen. Vervolgens worden vragen beantwoord en alles keurig afgehandeld.

Al sinds 2005 onze topdealer

Zomaar binnenlopen en rondkijken en een proefrit resulteert regelmatig weer in een fijne auto voor een paar jaar of soms wat korter als de situatie zich voordoet. Fijne mensen die je helpen en adviseren.

Prima geholpen en netjes behandeld.

Prima geholpen en alles ging prima. Aantal weken na de aankoop nog gebeld of alles naar wens was.

goede ervaringen Saab occassion

Mijn ervaring met Auto Schaap is uitstekend. Ik heb een tweedehands Saab gekocht die tot dusver probleemloos rijdt. Tijdens het aankoopproces overeengekomen dat wat krassen op de achterbumper en een putje om de linkerdeur gerepareerd konden worden. Dat is ook heel netjes gedaan. Helemaal niets te klagen dus!

Aankoop SAAB 9-5 2.3t Sedan Vector Automaat was een perfecte match!

De SAAB werd glanzend en in perfecte staat opgeleverd. Ik heb alle vertrouwen in Auto Schaap en hoop nog lange tijd plezier te hebben van deze auto. De deal en de inruil waren (ik denk voor beide partijen) 100%. Mijn indruk van Auto Schaap is een zeer goede met de juiste kundigheid en service van en voor SAAB auto's.

Fijn bedrijf,old skool

prima bedrijf

Formidabel

Wij wonen in Haarlem. Youngtimer gekocht in Lemmer. Garantie werk uitgevoerd door een Saab garage In Haarlem waar ik de garantie keuring liet doen. Ongevraagd werd contact met Lemmer opgenomen en - zonder dat ik het wist - werden de mankementen hersteld. Ik hoef dus niet naar Lemmer. Scheelt me minstens een dag. Geweldige service van beide garages en een geweldig fijne auto. Saab Kennemerland en Saab (Auto Schaap) Lemmer. Van ganser harte aanbevolen.

Zeer vriendelijke mensen. Service om bij terug te komen .

Professionele aanpak - aanrader!!

Ik kocht net via een online advertentie een Saab bij Auto Schaap. Alles verliep perfect vanaf het eerste contact tot en met de afhaling. Superprofessioneel, vriendelijk en eerlijk. Een aanrader voor iemand die een correcte wagen zoekt.

Prachtige 9-3 gekocht bij Schaap, snel en goed afgeleverd

Via internet was mijn oog gevallen op een prachtige 9-3 met 2.0t automaat, 18 inch velgen en unieke Hirsch performance uitlaat die te koop stond bij Schaap in Lemmer. Een proefrit was snel geregeld en de deal was al net zo snel gesloten. Kort daarna kon ik de auto ophalen en waren alle punten die we overeengekomen waren aangepakt, top dus. Autorijden is een feestje met dit prachtexemplaar! Was getekend, een blije Saab rijder.

Zou goed zijn voor de reputatie van Saab/Nevs!

Rij zelf al jaren Saab geweldig .merk!