Zeer betrouwbaar adres

Kom hier al meer dan 35 jaar. Nooit geen problemen altijd correct.

Bedankt voor het vertrouwen in onze garage. We zien u graag de volgende keer weer terug. met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Fijn gezellig lokaal bedrijf met goede service en nog tijd voor de klant

Prettig geholpen, flexibel en deskundig

Wat leuk dat u bij ons blijft komen. dit is leuk om te horen. We zien u graag de volgende keer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

klantvriendelijk en vakkundig

Open houding tegen de klant geeft vertrouwen dat er goed gewerkt. Als leek moet men op de garage kunnen vertrouwen .

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor het vertrouwen in onze garage. Dit is erg leuk om te lezen. Bedankt voor de review. met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Een goed bedrijf

Als je komt met problemen aan de auto, proberen ze je altijd zo snel mogelijk te helpen. En ze zijn ook eerlijk. Vanuit Halsteren komen we graag naar het garagebedrijf.

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de service. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

zeer goede service

Bijzonder tevreden over kwaliteit en service en het goed nakomen van de afspraken

Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent. We zien u graag de volgende keer weer terug. met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Ik ben zo tevreden over autobedrijfsander, goede klantenservice en werk naukeurig.

Elke jaar ik kom daar mijn auto keuren, mensen werken goed en hebben daar goede kwalitijd. Klanservice heel goed en nauwkurig werk. Ik radden aan iedereen zoals garage Autobedrijf Sanders.

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent en dat u de service goed vind. Dit vinden we leuk om te horen. Bedankt voor de review en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Goede service en snel geholpen

Prettige ervaring en wordt deskundig advies gegeven

Bedankt voor de feedback. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent. We zien u graag de volgende keer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

bedankt voor de review! met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Prettige sevice vlot geholpen

Wat fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Altijd vriendelijk Goede service

Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Vertrouwbaar eerlijkheid

Nvt

Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Kom er al meerdere jaren en altijd tevreden weer vertrokken , super vriendelijke bediening.

Wat leuk om te lezen dat u hier al meerdere jaren komt en dat u zo tevreden bent. We hopen u de volgende keer weer te zien. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Dankuwel voor de review. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester

Top!!!

Trouwe klant

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Snel geholpen

Snel geholpen, goede communicatie . Prims onderhoud.

Wat fijn dat u tevreden bent over de service en het onderhoud. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Vriendelijk en goede sevice

de opgegeven reparaties wordengoed uitgevoerd

wat fijn dat u tevreden bent over onze service en bedankt voor de feedback. met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

fijn en vakkundig personeel en een echtpaar dat je ziet staan als klant

fijne medewerkers met kennis van zaken . gewoon een keurige en nette garage

Dankuwel voor uw reactie. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

altijd prima service

Al 23 jaar klant op dit adres. En altijd super geholpen en prima service ontvangen.

Wat leuk om deze review te lezen. We vinden het erg belangrijk dat de service goed is. met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Netjes en conform afspraak

Ze maken een prijsafspraak en als dan blijkt dat zaken niet hoeven voeren ze het niet uit rekening ook flink aangepast erg vertrouwd

Wat fijn dat u tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat de service naar wens is. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Vakwerk

Onlangs onze motorolie laten verversen bij Autovakmeester Sanders. Niet wetende dat onze (toch al) oude wagen zo fantastisch soepel kon lopen dan hiervoor. Nog nooit zo lekker gereden met een veel stillere auto en trekt nu veel soepeler en zonder schokken op. TOP WERK!

Wat geweldig dat u zo tevreden bent! Dit horen we graag natuurlijk. We hopen u de volgende keer weer te zien. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Vakbekwaam en behulpzaam

Goede prijs kwaliteit verhouding. Er wordt meegedacht om betaalbaar en veilig mobiel te blijven.

Dankuwel voor de feedback. We lezen de reviews altijd met plezier. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Geweldige service

Kan nergens beter, klasse

Leuk om te lezen! dankuwel voor de review Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Word altijd prima geholpen

Mijn ervaring bij Sanders is heel goed. Komen er al bijna 30 jaar of meer. Super tevreden

Dankuwel voor de review. We hopen dat u nog vele jaren klant blijft bij onze garage. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Erg behulpzaam

Ik had 2 banden weggezet, 1 was stuk de ander moest vervangen worden, dat was de volgende dag al voor elkaar

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Wat fijn dan u zo tevreden bent. We willen altijd alle klanten zo goed mogelijk helpen. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Fijne garage

Gezonde goede ervaring zoals het hoort te zijn

bedankt voor de feedback. met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Buitendreef 8