Ik ben erg goed geholpen, en zal hier faker teug komen. Erg tevreden!

De koppeling van mijn focus hebben ze gerepareerd. Dat was snel gebeurt en de auto rijdt weer zo als het moet. Echter toen ik de auto terug kreeg bleek er een trilling te op het stuur te komen rond de 110km/h. Dit was voorheen niet zo. Ook dit is keurig verholpen zonder kosten. Ik ben erg tevreden en zal hier 100% terug komen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze garage. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

top service en vriendelijke mensen

zeer goed

Bedankt voor de review! Wat fijn dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Jasmijn van Aart

Geweldige service, nooit meer een andere garage!

Al vele jaren eem zeer betrouwbaar adres met vriendelijke en persoonlijke service. Hier voel je je altijd welkom en is er altijd aandacht voor de klant. Niets is onmogelijk. Voor mij nooit meer een andere garage!

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de garage! We vinden het erg belangrijk dat de service goed is. Bedankt voor de reactie. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Zeer goed !

Gezien er een behoorlijk probleem was aan de auto, werd er direct actie ondernomen om te bekijken wat het probleem was. Na het probleem gevonden te hebben, is de reparatie op een keurige wijze uitgevoerd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! We vinden het erg belangrijk dat de mensen goed geholpen worden. Bedankt voor het vertrouwen en we zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Goede service en vriendelijke mensen.

Goede service en vriendelijke mensen.

Bedankt voor de review en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Probleem vakkundig opgespoord en verholpen

Ondanks dat motorsysteem geen storing aangaf, was toch sprake van een storing. Deze is vervolgens vakkundig verholpen. Verbeterpuntje: de werkplaats zou beter opgeruimd kunnen worden. De andere dag bleek mijn rechter voorband namelijk lek. Er zat een schroef in die vooral in garagebedrijven wordt gebruikt.

Bedankt voor de goede Feedback! hier gaan wij mee aan de slag. Met vriendelijke groet Autovakmeester Sanders

Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Super tefree

Super goed geholpen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wat fijn dat u tevreden bent! We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

vriendelijk

prettige sfeer

Uitstekende vakmannen

Goede service, zeer goed geholpen

altijd prettig

er wordt goed geluisterd en snel gereageerd; laatste keer verzuimd om te bellen dat auto klaar stond

Bedankt voor de reactie. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Goede service, klantvriendelijk en vaklui.

Gewoon zeer prettig.

Bedankt voor de review! We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Superbedrijf!

Ik kom hier al 38 jaar, het team staat altijd met raad en daad voor je klaar, ongeacht merk auto is de kennis aanwezig om probleemoplossend aan te pakken. Zeer vriendelijke receptie en komen afspraken altijd keurig na. Familiebedrijf zoals je niet veel meer tegenkomt!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de garage, service en de medewerkers! We vinden het heel erg belangrijk dat iedereen goed geholpen word. Bedankt voor de review en we zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Vriendelijk top service

Vriendelijk top service

Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Snelle, correcte en professionele service

Zie bovenstaande omschrijving

uitstekend op alle gestelde vragen en oplossingen

zie vorenstaande mededeling

Klantvriendelijk

• Deskundigheid N.v.t.

Bedankt voor de review. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Prima bedrijf met goede service, erg klantvriendelijk.

Ging voor een APK, bleek dat mijn airco systeem kapot was en mijn schokbreker. Kreeg duidelijke uitleg over mijn schokbreker van de monteur. Hadden pas over 3 weken tijd voor reparatie. Maar hebben voor mijn airco een nood oplossing bedacht zodat ik die tijdelijk weer kon gebruiken, het was erg warm in die periode. Prima oplossing.

Bedankt voor de review. We vinden het erg belangrijk dat de klanten zo goed mogelijk geholpen worden. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Gewoon goede service

Bij thuiskomst van de apk keuring, zag ik Iers aan mijn uitlaat hangen. Meteen gebeld, kon terug komen en ze hebben het opgelost. Ook hebben ze toen een probleem opgelost dat niet met de keuring kon ivm tijd

Bedankt voor de review! we zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Garage Sanders is een echte aanrader!!!!!!!.

Goede eigenaar, gekwalificeerd en vriendelijk personeel, altijd correct en nemen de tijd voor de klant.

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de garage en de service! Bedankt voor de review, we zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Prima garage en vriendelijk vakkundige medewerkers

Ze doen wat ze moeten doen in een prettige sfeer

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor de feedback. Wij vinden het erg leuk dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Gewoon goede ouderwetse service

Zelf ondervinden dan ga je nooit meer weg al meer dan 10 jaar een trouwe klant

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de service! Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Prima en vriendelijk geholpen

Ik heb onlangs een tweedehands auto gekocht. Ik heb erg tevreden over jullie. Ik voel mij als klant goed geholpen. Dus alleen maar lof..

Wat leuk dat u bij ons een auto heeft gekocht! we zien u graag de volgende keer terug en wensen u veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Zeer betrouwbaar adres

Kom hier al meer dan 35 jaar. Nooit geen problemen altijd correct.

Bedankt voor het vertrouwen in onze garage. We zien u graag de volgende keer weer terug. met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Fijn gezellig lokaal bedrijf met goede service en nog tijd voor de klant

Prettig geholpen, flexibel en deskundig

Wat leuk dat u bij ons blijft komen. dit is leuk om te horen. We zien u graag de volgende keer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Buitendreef 8 4631 SV Hoogerheide

Over Autovakmeester