Netjes geholpen, op tijd en snel weer klaar

Toppie

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wat fijn dat u zo tevreden bent. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

zeer prettig kontact met een vakmeester (op en top)

Zeer tevreden met de Sanders Team! Een dynamo laten monteren eind vorig jaar, eind okt. is deze gaan weigeren, Sanders heb het zeer goed aangepakt! chapeau!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wat fijn dat u zo tevreden bent! We vinden het erg leuk om dit te horen. Bedankt voor uw bezoek. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Correcte snelle diagnostiek

Correcte snelle diagnostiek en accuraat verholpen

Keurig netjes geholpen

Zeer kundige monteurs, netjes geholpen.

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw bezoek en we zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Helemaal goed!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Prima opgelost.

Ondanks een volle agenda in de garage hebben ze tóch mijn auto snel kunnen repareren, chapeau !!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor de review. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over het bedrijf. We zien u graag de volgende keer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Geweldige service!

Er werd echt heel goed meegedacht. Een eerlijke en vakkundige mening. Uiterst betrouwbaar!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over onze garage en de service. We zien u graag de volgende keer weer terug. met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Je word ontvangen door een vriendelijk dame aan de balie en bij nood meteen geholpen door ervaren monteurs. Mijn autootje 14 jaar oud rijd nog als een trein dank zij het onderhoud van Garage Sanders. Ik kan deze garage iedereen aan raden!

• Reden bezoek Andere reden

Wat fijn dat u zo tevreden bent. We vinden de service heel erg belangrijk. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Netjes geholpen

Ondanks dat het druk was toch snel geholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor de review. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Zeer goede service!

Zeer goede service en deskundigheid. Komen afspraken na en denken mee en hiermee dus erg klantgericht. Prijs/kwaliteit erg goed. Kom er al jaren en al die tijd zeer goed geholpen.

Bedankt voor de review. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

geweldige service en klantvriendelijkheid en professionele afwerking

Wanneer wij onze bedrijfswagen in het verleden lieten keuren bij de merkgarage, dan was er elk jaar een hele waslijst van onderdelen die vervangen moesten worden, zodat de rekening enorm was. Het voelde niet helemaal oprecht. Bij Sanders is dit anders, ze doen hun werk uitstekend, zullen altijd naar de beste oplossing zoeken en smeren geen onnodige reparaties of vervanging van onderdelen aan. Zoals ze zelf aangeven: "Open, eerlijk en transparant". Ik kan dit beamen!!!

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze garage en de service. Dit vinden we erg belangrijk. Bedankt voor uw bezoek en we zien u graag de volgende keer weer terug. met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Snelle service en goed betaalbaar!

goed bedrijf

vakbekwame monteurs

Goed geholpen, goede afspraak gemaakt en netjes gerepareerd.

Goed, geen commentaar.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wat fijn dat u tevreden bent. We zien u graag de volgende keer terug. met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Goede afhandeling

Alleen lange wachttijden reparatie, of apk

Wat fijn dat u tevreden bent. Het is op dit moment inderdaad erg druk in de garage. met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Gewoon een heel goede garage. Als ik bel om hulp wordt dat direct geboden Ook de herstellingen zijn goed uitgevoerd en het personeel is supervriendelijk. Met Claudia is het fijn om tijdens het wachten nog een klein gesprekje te hebben. Doe zo voort Vriendelijke groeten Sonja

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Snel en vriendelijk geholpen!

Vriendelijk en snel geholpen!

Geweldige service

Vriendelijk personeel goede service en kennis van zaken

Garage met kundige mensen

Fijne garage waar je goed wordt geholpen.

Bij wegrijden was er serieus probleem maar dit werd toch direct volgende dag (zaterdag ) hersteld.

Wat fijn dat u tevreden bent over de service. We zien u graag de volgende keer weer terug. met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Alles conform afspraak met een glimlach

Snelle vakkundige service

Ik heb enkel goede ervaringen met jullie, zowel wat betreft service, vakkundigheid en zeker vriendelijkheid

Prima garage

Worden netjes ontvangen en alle reparaties zijn vakkundig uitgevoerd.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! bedankt voor de review en we zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Deskundige goed service, klantvriendelijk en oplossing gericht.

Deskundige goed service, klantvriendelijk en oplossing gericht.

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

goede service

vriendelijk goede garage

Bedankt voor de review en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Over Autovakmeester