Meer dan tevreden over de aankoop van onze nieuwe caravan, TOP!!!

Wij zijn zeer tevreden over de klantbenadering van de heer Marcel van de Sande en zijn team. Allemaal echte professionals met verstand van zaken die niet alleen willen verkopen maar ook deskundig adviseren van showroom tot werkplaats. Uiteraard zijn alle overeengekomen afspraken ( inruil, bijkomende opties en leverdatum ) nagekomen en was de aflevering van de nieuwe caravan meer dan correct. Kortom service met de hoofdletter S. Tijdens ons 1e weekend op de camping verraste de heer van de Sande ons nog met een telefoontje en de vraag of alles naar tevredenheid was en of er nog er eventuele vragen waren, top toch!!!

Ervaren en betrouwbaar bedrijf

Marcel heeft ons geweldig geholpen met een fikse schade aan onze caravan. Middels zijn bemiddeling heeft hij onder fabrieksgarantie de complete achterwand vervangen. Tevens nog enkele kleine reparaties uitgevoerd. Wij komen al zo'n 20 jaar bij dit bedrijf en hebben inmiddels onze derde caravan hier gekocht. Zéér tevreden.

Super service

Caravan gekocht in 2014 nu een lekkage gehad rondom een raam. Zonder discussie alle schade kosteloos hersteld. De service van dit bedrijf kom je maar zelden tegen.

vriendelijk en goed

Marcel is een gedreven man , die van ervaring overloopt. kom zijn afspraken na.

Top service!

Wij hebben in 2019 onze nieuwe caravan hier gekocht en zijn super tevreden. Afspraken worden netjes nagekomen en zelfs op afstand kan Marcel je altijd helpen. Marcel en team bedankt en ga vooral zo door! Groetjes van Cindy en Eric.

Al een paar keer een caravan gekocht!! Top

Bedrijf met zeer goede service, alleen de laatse keer had je appelflappen beloofd bij de aflevering !!!!!! komen die nog? Bedank voor alle goede zorgen

Deskundig en betrouwbaar

Gemakkelijk toegankelijk, komen afspraken na en leveren kwalitatief goed werk. Denken met je mee voor de beste oplossingen.

Een zeer betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf

Dit bedrijf raadt ik iedereen aan

Prima service!

Altijd goede adviezen, altijd goede service. Gemoedelijke bediening. Kom graag terug.

Mooi bedrijf, top service!

Mooie occasion gekocht. Hele fijne service!

100 % service en deskundigheid en niet opdringerig

Top bedrijf

Alle waar voor je geld echte Brabantse gemoedelijkheid

Goed en betrokken en eerlijk!

Goede betrouwbare dealer. Hele goede ervaring.

Een super bedrijf

Al vele jaren onze dealer zeer tevreden geeft goede service en goede communicatie naar de klant toe. TOP!!

Topbedrijf

Nieuwe caravan gekocht bij Marcel van de Sande. Super goede service. Zelfs op afstand geholpen. Echt topper. Gewoon op een normale manier communiceren.

Gemoedelijk bedrijf

Luisteren goed weten wat er gevraagd wordt bijna alles is mogelijk

Geweldig goed betrouwbaar behulpzaam goedkoop bedrijf hier is de klant nog echt koning top. Ik beveel dan ook iedereen aan om hier een caravan te kopen

Topbedrijf

Marcel en zijn medewerkers zijn kundig, denken mee en zijn bijzonder klantgericht. Diverse caravans gekocht bij dit bedrijf. Altijd vriendelijk en goed behandeld. Mijn volgende caravan komt weer van Caravanbedrijf VLD Sande! Gewoon een goeie dealer!

Ik kan het me niet beter voorstellen

Adria gekocht, service na mijn stommiteit, nieuwe voortent geleverd. Afspraken komen ze gewoon na. Ik weet niets negatiefs. Toppers.

vertrouwd gevoel

perfecte schade afhandeling 100% opgelost zeer deskundig. kan ik iedereen aanbevelen.

Dankzij Marcel kwam mijn droom uit ❤

Ik zat al 10 jaar bij een dealer en wilde mijn Adria Adiva van 13 jaar inruilen op een nieuwe Adora maar kwam er in de verste verte niet met ze uit . Via Facebook in contact gekomen met Marcel v/d Sande en mijn droom werd snel waarheid . Ben nu super blij en trots op onze nieuwe Adria Adora 462UP en dat hij bij Marcel vandaan komt. Nogmaals bedankt Marcel . Gr Andre

We hebben een nieuwe caravan aangeschaft bij Marcel nadat de vorige, die hier ook vandaan komt, total-loss was verklaard. Ik kan niet anders zeggen dat vriendelijkheid, behulpzaamheid en service (en prijs) helemaal op orde is. Heel veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen...

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

We hebben onlangs onze nieuwe Adria Adora bij Marcel gekocht. Onze andere caravan hadden we ook bij hem gekocht en we kregen er nu, na 8 jaar een hele goede inruilprijs voor. We hebben voor Adria gekozen om zijn kwaliteit en uitstraling en last but not least, de hagelbestendigheid. Marcel is een vriendelijke gast, heeft kennis van zaken en is heel erg service gericht.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kan ik heel kort over zijn: super gemoedelijk, klantvriendelijk bedrijf!👍
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper