Vriendelijke verkoper, goede service

Marcel laat in alles zien dat je als klant nummer 1 bent. Je wordt vriendelijk ontvangen. Hij neemt volop de tijd voor je en geeft deskundig advies. Er is natuurlijk ook tijd voor een bakje koffie. Ook de service, die Marcel verleent, is 10 punten waard. Onderhoudsbeurten en/of reparaties worden vakkundig uitgevoerd, ook o.a. door zijn monteur John.

Uitstekende service !!!

Deze eigenaar denkt in oplossingen , en snelle service !! Hier kun je rustig een caravan kopen , zeer betrouwbaar . Top bedrijf !!

Dealer met enorm veel service gevoel.

Bij Marcel een Adria Alpina gekocht via bemiddeling. Perfect advies en stuurde zelfs een nieuwe tv-beugel (gratis) die de vorige eigenaar kwijt was.

Ongeïnteresseerde heer vd Sande

Loopt weg in gesprek, wekt de indruk niet echt over de extra mogelijkheden (opties) te willen vertellen. Maar ja wat wil je “het is gekkenhuis, bijna alles wat er staat is verkocht”. Leuk voor hem, maar hier gaan wij geen 25mille uitgeven. Jammer van de afknapper, we zagen er echt naar uit en zijn serieus geïnteresseerd in deze Adria adore 522.

Een geweldig bedrijf waar Service en Klantvriendelijkheid boven aan staan. Marcel heeft altijd tijd voor de klant. Bij ons is een garantie item met de mover perfect opgelost. Hij heeft er gelijk een hele nieuwe mover onder gemonteerd. Zo nu kan je weer jaren vooruit is dan de uitspraak. De showroom is zeer uitgebreid. Bijna alle Adria modellen staan er opgesteld.

Op en top klantgerichtheid en vakmanschap

Wat een ervaring. Beste Marcel, 3 dagen geleden hebben we onze caravan bij je gekocht, toch voelt het alsof ik je al jaren ken. Het voelt heel vertrouwd en goed. Vanaf het eerste contact. Ik ben onder de indruk van je rust, zeer klantgerichte houding, professionaliteit en Brabantse gezelligheid. Echt top. Ik plaats bijna nooit een review, in jou geval ontkom ik daar niet aan. Zonder dat je daar overigens überhaupt over hebt gesproken. Je hebt er een zeer tevreden en vaste klant bij! Hartelijke groet.

Grandioos

Wij hebben een nieuwe caravan Adria Altea 432px gekocht In 2019 bij caravanbedrijf van der Sande. Uitstekend en fijn geholpen. Ook de service is top.

Heel klant vriendelijk, Daar mag je komen en heeft ook tijd voor je Dus een aanrader voor iedereen

Weer uitstekend geholpen

Bij van der Sande ben ik nog nooit teleurgesteld.

Topbedrijf!! Nergens zon goede service dan hier

Superbedrijf! Nergens vind je zon persoonlijke service als bij vd Sande caravans. Je hoeft ze maar te bellen en ze staan ten alle tijden voor je klaar.Ze geven ook zeer goede inruilprijzen voor je oude caravan en ook een zeer goede prijs voor je nieuwe.We mochten onze oude caravan zelfs bij Marcel op het terrein overladen naar onze nieuwe caravan. Ze hebben echt hart voor de zaak en zo kom je ze maar weinig tegen. En als er toevallig iets niet goed werkt ,lossen ze het meteen op voor zelfs een betere versie zoals onze airco op onze oude caravan zonder extra kosten! Topservice! Nu ook weer onze nieuwe caravan daar gehaald omdat de service daar zo goed is.Ik kan iedereen vd Sande caravans aanraden

Heel prettige sfeer en dito service en begeleiding

Zeer deskundige begeleiding bij het maken van de keuze voor de caravan. Doeltreffend zonder het gevoel van druk.

Ik ben nog nooit zo goede klanten service tegen gekomen als bij van der Sande. Geeft goed advies, hij denk met de klant mee. En vooral heel eerlijk bij reparaties.

Prima service en niet te duur!

Ik kom al jaren bij dit bedrijf en ben altijd uitstekend behandeld. De service is uitstekend.

Wij zijn fantastisch geholpen bij de aankoop van een nieuwe caravan.

Vandaag een nieuwe caravan gekocht bij Marcel van de Sande. We zijn zeer prettig geholpen. Hij verdient zeker een dikke 10. Louis en Franca van der Krabben. Marcel bedankt.

Topservice

Kleine schade tijdens de vakantie, maar alles is snel en vakkundig opgelost.

Eerlijke dealer

Uitstekende en eerlijke Adria dealer geeft goede informatie en goede inruil prijs

Zeer prettige omgang met zijn klanten

Al meerdere caravans bij dit prachtige bedrijf gekocht. Altijd zoals afgesproken. Hier is de klant nog echt koning.

Overweldigend!!!

Wat een man en wat een bedrijf! Alles klopt: uitstraling showroom, ontvangst, keurig parkeerterrein, alles strak en dan de manier waarop je te woord gestaan wordt: je voelt je een vriend van Marcel, hij heeft alle tijd voor je en geeft je de indruk dat alles voor jou geregeld wordt en dat wordt het ook! Niks vragen over garantie, gewoon “ even oplossen” en nota...” wat moet ik je nou rekenen? Laat zitten” Kortom: een rit van 90 km heb ik graag over voor een bezoek aan dit super bedrijf!

Marcel van der Sande, het blijft een bijzondere ervaring!!

Al tien caravans gehad, en nu onze derde Adria bij Marcel gekocht. Elke keer weer een bijzondere ervaring om met deze nuchtere man uit Oirschot zaken te doen. Deze keer een Altea 432PX, opgehaald en de volgende dag even naar Luxemburg. Helaas met de mover (hoe is het mogelijk) de caravan niet goed aangekoppeld en na 50 meter lag de caravan op straat, gehele kabelboom er onderuit getrokken. Toch maar langs Marcel gereden met een grote bundel kabel om 8.30. Een half uur later weer op pad met een gerepareerde caravan! Dat is service optima forma! Mag ik afrekenen Marcel? Voor 20 minuten werk, laat lekker zitten en ga lekker op vakantie! Dat bedoel ik met een bijzondere ervaring.

Ouderwets goed

Marcel van der Sande , heeft over al een oplossing voor zonder problemen. Zeer goede service.

Behandeld zoals wij behandeld willen worden gewoon puur!!

Wij hebben een Caravan gekocht op de beurs van 2019. Het contact was gewoon goed en oprecht. De inruil van onze 11 jaar oude Adria was goed de prijs van de nieuwe is top als je prijs en kwaliteit bekijkt. Alles werd duidelijk door gesproken en afgesproken. Fijn contact en een leuke deal. Wij zijn super blij met onze Adria 542PH.

SERVICE niet met 1 hoofdletter maar 7

Dit jaar een Adria gekocht bij van der Sande caravans, de service en klant vriendelijkheid staat heel hoog in het vaandel bij Marcel. Het is weliswaar een uurtje rijden vanuit mijn woonplaats maar dat heb ik er graag voor over. Top dealer.

Beter dan alle voorgaande caravanbedrijven

Eigenaar Marcel vd Sande hebben we ervaren als niet opdringerig en meedenkend bij de aanschaf van een Adria Adora. We zijn tot een passend type 542 UL gekomen en hadden over de condities vd aanschaf en de geboden service een goed gevoel. We gebruiken nu de caravan een half jaar en dat gevoel is er nog steeds. Een paar kleine zaken werden snel en naar tevredenheid opgelost. Bij onze vorige ervaringen bij andere bedrijven werden we vaak teleurgesteld. Ik kan dit bedrijf erg aanraden en ook het merk Adria bevalt ons erg goed.

eerlijk advies

onze ervaring met Marcel zijn zo positief dat wij onze eerste caravan bij Marcel hebben gekocht! Marcel komt zeer rustig en eerlijk over. afspraken worden 100% nagekomen, communicatie is direct en snel. groetjes Maarten&Astrid

Staat altijd klaar en denkt mee

Onze ervaring met van der Sande Caravans is heel positief. Marcel staat altijd klaar en denkt mee als er vragen zijn of een probleem opduikt. Kopen bij van der Sande is vertrouwen schenken en terugkrijgen. Wij ruilen om de vijf jaar onze Adria's in en krijgen steeds een goede prijs terug en we zien vaak als we de nieuwe caravan ophalen de oude al weer verkocht is. Dat kan alleen maar als je goed en scherp zaken doet en het vertrouwen kan behouden van je klanten. Marcel en ook zijn vader koppelen Brabantse gezelligheid aan vakmanschap, eerlijkheid en goede kwaliteit.