Eerlijk en perfect geholpen met de aankoop door Dylan

Altijd goed

We hebben privé en voor onze zaak 4 auto’s die allemaal naar Sambeek gaan, service is echt super en we hebben zeker het idee dat ze eerlijk en niet te duur zijn.

geweldig

prettig geholpen, geen opdringerige verkoper, gewoon zoals we op de dorpen kennen

Gewoon goed.

Altijd betrouwbaar.

Inmiddels vandaag, een tweede autodeal afgesloten bij Autobedrijf van Sambeek Wederom weer naar zeer tevredenheid Met name met Dylan Meurs Een professionele verkoper met en een prettige persoonlijkheid zowel communicatief als kennis van zaken, Chapeau !!

Prima garage

Fijn geholpen, meedenken en goede service.

Prima ontvangst, to the point informatie!!

Van eerste belangstelling t.m. proefrit en later komen tot de koop van de auto; een fijne en correcte behandeling. Trotse bezitters van een mooie occasion!

Goede communicatie met prettig personeel.

Wij zijn al 35 jaar klant, altijd prima geholpen en vertrouwen in deskundigheid. Als klant worden we ook serieus genomen.

Een prachtig autobedrijf en goede service.

Vorig jaar heb ik bij van Sambeek een auto Gekocht.deze verkoop verliep uitstekend Met vakbekwaamheid.de onderhoud beurten,verliepen heel goed in hun garagel,met bekwaam personeel. Mijn auto werd s-morgens opgehaal en Einde middag had ik.hem weer terug. We wensen u allen,komende jaren veel Succes met dit mooie bedrijf.

Prettig

Goede uitleg van Mark via de telefoon en snelle service dus ga zo door team Sambeek

Goede service en eerlijke prijzen.

Prettige verkoopbenadering

Ik moet zeggen dat we op een prettige manier geholpen zijn met de keuze van een nieuwe auto. We kregen goed uitleg en meerdere mogelijkheden om de auto uit te testen. Kortom ga door met deze klantenbenadering

Het voelt goed en veilig om bij van Sambeek eeb occasion te kopen

Ik als leek heb ervaren dat de verkopers ..in ons geval Dylan erg duidelijk zijn in dat ze willen dat iedereen gelukkig is met de aankoop . We hebben een Opel Astra sport gekocht en men heeft echt alles gedaan om de auto er prima uit te laten zien . Verder ben ik er van overtuigd dat we voorlopig zonder zorg kunnen rijden inde ze mooie auto. Dank Van Sambeek!

Goed, vriendelijk en meedenkend

...

Hele prettige ervaring

Het is een fantastische autobedrijf waar je altijd terecht kunt om een auto te kopen daarnaast de medewerker zijn zeer prettig en vriendelijk ook denken zij met je mee. Ik heb me nog nooit zo prettig gevoelt bij zo een grote uitgave.

Vooraf heldere communicatie en advies over de kosten

Conform afspraak onderhoud en APK uitgevoerd

Goed alles in overleg.

Alles gaat in overleg. Dat vinden wij heel prettig. Ook niet te duur.

Weer goed geholpen.

Direct goed gevoel bij deze garage

Prima garage. Eerlijke prijs mbt koop en inruil waarde oude auto. Kom hier dan ook terug voor de onderhoudsbeurten

Service is Top

Eerst dag na aankoop Opel Mokka X startprobleem terwijl we in Utrecht staan. Na overleg met Dylan ( verkoop) een monteur naar Utrecht gestuurd. Probleem snel opgelost!! Toppie!

Zoals gewoonlijk zeer goed!

Nette en deskundige afhandeling door Mark en zijn team! Vriendelijke groet Gerrit A. Troost/Huissen

Prettig geholpen

Fijn bedrijf met vriendelijke werknemers

Zeer positief erg Vriendelijke mensen geen opdringerige benadering. Zou het iedereen aanbevelen om er zeker een keer te gaan kijken.

Snel en vriendelijk geholpen! Super service!!

Klantvriendelijk, betrouwbaar en goede service!

Klantvriendelijk personeel....vakkundig met degelijke kennis. Hier is de klant nog koning. Een goede service en...een toppertje bij de receptiebalie.

Dorpstraat 19 6691 AX Gendt