Goed.

Klantvriendelijk en vakkundig.

Top Garage

Komen altijd hún afspraken na

geweldige service

snelle afhandeling van reparatie

Goede behandeling van auto én eigenaar

Ik heb alleen maar goede ervaringen. De auto wordt goed behandeld en iedereen is vriendelijk tegen mij. Er wordt na een reparatie of keuring duidelijke uitleg gegeven. Ook worden de kosten van tevoren doorgegeven.

Afspraak snel gemaakt, vriendelijk en kundig geholpen

Makkelijke auto aflevering voor service met leenfiets als vervangend vervoer. Servicebeurt werd keurig afgemeld met toelichting op de reparaties.

alles is keurig afgehandeld volgens afspraak geen verassingen

Heel snel geholpen bij accuproblematiek.

Dank jullie wel

Goed en snel geholpen.

Professioneel en klantgericht bedrijf

Professioneel en klantgerichte aanpak in het traject van aankoop. Dylan weet waar hij over praat, is een prettig persoon, denkt mee in oplossingen en is zeer klantgericht. Komt de afspraken na en wij zijn nu de trotse bezitters van een mooie Nissan Qashqai

Een absolute aanrader vinden wij Van Sambeek

Gebruikte auto gekocht. Helemaal blij mee. Integer en zeer klantgericht hebben wij ervaren.

Professioneel en klantvriendelijk

Mooie Volvo C30 gevonden bij auto bedrijf van Sambeek. Professionele en klantgerichte aanpak van het traject van aankoop. Zou ik zeker aanraden bij anderen.

Erg fijn bedrijf. Vriendelijke mensen. Goed geholpen. Proefrit gemaakt en autootje gekocht. Erg blij mee.

Super mooi en klantvriendelijk bedrijf

Ben zeker tevreden over auto bedrijf van Sambeek, goede service en een heel erg vriendelijk team. Dus in 1 woord GEWELDIG!!

Top bedrijf

Top bedrijf super goed geholpen door dylan,op de afgesproken dag stond de auto keurig netjes gepoetst van binnen en buiten klaar ook kregen we een flesje wijn kado dat we met smaak hebben opgedronken

Zoals het hoort!

Een professioneel bedrijf met een dorpsgarage mentaliteit. Open en eerlijk, makkelijk in de communicatie en komen de gemaakte afspraken na.

Klantvriendelijk geholpen bij de aankoop van onze auto. Komen gemaakte afspraken na. En super snelle levering.

Op een fijne manier een auto gekocht

Vriendelijk behandeld. Antwoord op alle vragen. Prettig onderhandeld. Het resultaat: een fijne auto voor de deur en een goed gevoel.

Geweldige service

Als je een probleem hebt met de auto proberen ze het altijd zo snel mogelijk te verhelpen.

Super service

Wordt altijd vriendelijk en vakkundig geholpen.

de auto via internet gevonden en een afspraak gemaakt voor een proefrit. Na de proefrit onderhandeld over de inruilprijs van de huidige auto en na overeenstemming de auto gelijk mee genomen. Dit was vooraf besproken zodat we niet nogmaals 175 km moesten rijden om de auto op te gaan halen.

Prima, Meteen aandacht als je een probleem hebt.

Maken tijd voor je vrij. Snelle diagnose. (probleem met accu) Probleem snel en doeltreffend opgelost

Super vriendelijke verkopers!

Vandaag een aankoop gedaan. Alles is heel snel afgewikkeld. Bedankt.

Zaak met een gemoedelijk karakter

Mooie nieuwe zaak met ruim zicht op de werkplaats. Vriendelijk personeel, neemt ruim de tijd voor je

Eerlijk en perfect geholpen met de aankoop door Dylan

Altijd goed

We hebben privé en voor onze zaak 4 auto’s die allemaal naar Sambeek gaan, service is echt super en we hebben zeker het idee dat ze eerlijk en niet te duur zijn.