Goeie service, staan altijd voor je klaar.

Bij APK wordt op voorhand gebeld als er naast de reguliere service nog extra aandachtspunten zijn. B.v banden versleten e.d. Ook kun je gewoon binnenrijden als b.v je lamp stuk is, of banden moeten worden opgepompt. Staan direct voor je klaar.

Vriendelijk

Fijne ervaring met deze garage.

Heel goed.

Snel service voor een redelijke prijs

Altijd aandacht voor de klant!

Enthousiaste medewerkers. Staan altijd vd klant klaar erg behulpzaam!

goede meedenkers !

voorstel gedaan , na overleg uitgevoerd !

Snelle service

Ik kon gelukkig heel snel terecht voor de apk, en werd dezelfde dag nog geholpen.

Vriendelijk, betrouwbaar en snel!

Ok voor snelle service tussendoor gewoon ruimte en dat is echt fijn!

Klantvriendelijkheid is hier uitgevonden

Altijd vriendelijk en bereid je te helpen

Erg klantgericht

Meedenken, probleem oplossen, goede monteur.

nette en goede oplossingen voor mijn auto onderhoud

perfect

Erg fijne garage

Ik kon snel terecht voor mijn Apk en kleine beurt Werd vriendelijk geholpen en netjes gebeld toen er iets moest gebeuren om te overleggen of ik er akkoord mee was.

Goede monteur

Baas te zakelijk, banden die ik wil niet leverbaar. Nu elders gekocht/ monteert

Prettig, betrouwbaar en snel

Zoals gebruikelijk weer zeer snel en vriendelijk geholpen. Fijn om zo’n bekwame en servicegerichte buur te hebben!

Prima, ik kon niet starten en had binnen 15 minuten hulp

Mijn accu was leeg, belde de garage, vroegen waar ik stond en waren binnen 15 minuten ter plaatsen en binnen 30 minuten was ik met een reserve-accu weer op pad. Later teruggekomen en de garage had de accu gecheckt en die was nog goed en dus weer teruggeplaatst. Goede service!

Perfecte service

Zonder verplichtingen

de afspraken zijn goed na gekomen

Prima bedrijf !

Vriendelijke ontvangst , altijd aandacht voor Uw problemen , vakmanschap , kortom een zaak waar je terug komt !!!!

goede service

Goede service, klantvriendelijk

Vriendelijk en betrouwbaar

Ik ben nog nooit hier teleurgesteld vertrokken.

Goede service en vriendelijk

klantvriendelijke benadering, wekt vertrouwen . Heeft storing goed verholpen.

Problemen met koeling welke goed is verholpen. Garagehouder stelt het op prijs (althans zo komt het over) dat je meedenkt. Ervaringen met andere garagehouders waren beduidend minder positief. Beveel de garage graag aan.

Vlotte service en duidelijke communicatie

Mijn auto was al verkocht, maar moest nog voor de APK. In opdracht van mij moest alleen het het hoognodige gedaan / vervangen worden. Dat werd keurig geregeld en de rekening viel me alleszins mee.

Positief, waar voor geld, veel en goede service

Betrouwbaar en zeer behulpzaam en veel service tegen een zeer concurrerend kostenplaatje

Goed, snel en betrouwbaar

Wat is het toch fijn om zo'n garage om de hoek te hebben! Niet alleen zijn ze heel vriendelijk, maar leveren gewoon goed werk! Komen afspraken op tijd na en denken mee. Een verademing!