Eerste indruk kan je niet overdoen top

Super goed geholpen. Gebruikte Mazda 6 gekocht. Werd top afgeleverd. Hele nette showroom en garage.

• Afspraken nakomen

Zijn heel erg goed geholpen

Netjes te woord gestaan en goed meegedacht. En zijn uiteindelijk tot ieders tevredenheid overgegaan tot koop. En de auto is netjes afgeleverd volgens afspraak.

zeer klantvriendelijk

zeer klantvriendelijk

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

dat ik vertrouwen had wat we hebben afgesproken

dat we prettig zaken hebben gedaan

Uitstekende service!

Aandacht voor persoonlijke wensen bij het aankopen van een jonge occasion

Goede service en aandacht voor de klant. Eerlijk advies en een trouwe meedenkende partij waar ik al ruim 10 jaar mijn auto’s aankoop en laat onderhouden. Veel specialisaties onder één dak. Zo laat ik mijn auto’s ieder jaar vakkundig polijsten en poetsen naast de jaarlijkse keuring. Een vertrouwd adres met oog voor de klant!

Aandacht voor persoonlijke wensen bij het aankopen van een jonge occasion

Altijd goed

Correct netjes en weten wat ze doen.

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Uitstekende service van het begin tot het eind.

Bij onze zoekopdracht werd er heel goed geluisterd naar wat voor auto we wilden en wat we daaraan belangrijk vonden. Er werd alle tijd voor ons genomen en er werd regelmatig op een prettige manier tussendoor overlegd. Bij de aflevering was de auto tiptop in orde en konden we alleen maar heel erg blij en trots zijn. Toen we naderhand nog een paar vragen hadden over o.a. de radio werden we gelijk goed geholpen. We hebben nu een wagen die helemaal naar onze zin is en we weten dat we ook in de toekomst op goede service kunnen rekenen.

• Afspraken nakomen

top garage , met zeer goede service !!

ik heb een prachtige auto gekocht , voor een goede prijs ,en mooie inruil , Ben heel goed geholpen door Thom , zeer vriendelijk en alles voor de klant , alles goed uitgelegd van de auto bij afleveren , ik raad iedereen aan om daar een auto te kopen !!, geen praatjes en aandringen , echt een topervaring !!

alles prima.

Klantvrindelijk, hoog kvalitijt van cervices, altijd op tijd.

Super bedrijf

Zorgvuldig,enthousiaste mensen met kennis van auto's ,goede service !

• Afspraken nakomen

Klantvriendelijk, ruim aanbod goede service.

Aanrader

Wij hebben pas een auto gekocht en zijn supergoed en heel vriendelijk geholpen door Thom. Alles wordt supergoed geregeld en uitgelegd en wij zijn heel blij met onze aankoop en gaan ook zeker onze auto bij de Rijk onderhouden.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk Autobedrijf dat vertrouwen uitstraalt.

De deal snel gesloten. Stonden open voor de opmerkingen voortkomend uit de proefrit om deze op te lossen. Doen hun best om je wensen in te willigen. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van zaken, zoals werkzaamheden die nog gedaan moesten worden of bestelling van accessoires. Heb nog een restpuntje maar heb er vertrouwen in dat het naar wens opgelost wordt.

Goed,snel, mega vriendelijk

Maandag auto gekocht diezelfde week nog mee kunnen rijden. Mega vriendelijke service. Goed en snel alles kunnen regelen.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring is zeer goed

Kijken goed naar je wensen en helpen je vriendelijk. Goed en betrouwbaar bedrijf

• Afspraken nakomen

Klantvriendelijk dingen goed uitleggen.

Goede uitleg,en klantgericht en mooie prijs de BMW gekocht ,ben er heel blijf mij.

• Afspraken nakomen

Uitgebreide uitleg met echt tijd voor de klant

We werden goed geholpen en alle vragen werden beantwoord. Eerst een proefrit gemaakt en later zijn we terug gekomen voor de aankoop van de auto. Beide keren was er tijd en aandacht voor ons wat erg prettig was. Met het ophalen werd de auto uitgebreid uitgelegd. Afspraken met betrekking tot APK en onderhoud werden netjes nagekomen.

klantvriendelijk

goed en vriendelijk personeel hele goede service ik ben zeer tevreden over deze garage

Nette sevice

Goede en nette service. Ze behandelen je netjes en nemen de tijd voor je.

Zeer prettig geholpen

Auto stond klaar op afgesproken tijd. Alle afspraken die we gemaakt hadden waren netjes nagekomen. Aanrader.

• Afspraken nakomen

Wij zijn super tevreden met de exceptionele service en de auto. Een mooi bedrijf waar ik vaste klant zal blijven. Vriendelijke eigenaren en een ruime selectie aan goed onderhouden auto’s.

• Afspraken nakomen

Ik ben een zeer tevreden klant

Er wordt altijd een super goede serves verleend in alle opzichten, zowel bij de verkoop als in de garage. Echt een goed en fijn bedrijf.

Occasion gekocht

Afgelopen woensdag zag ik een Dacia Duster bij Automobielbedrijf De Rijk B.V.. Gebeld om de beschikbaarheid te verifiëren en een afspraak te maken. Van Zutphen naar Etten-Leur gereden. De auto was zoals ik het op internet zag en met de verkoper telefonisch besprak. De prijs was marktconform. Ik kreeg (onverplicht) nog een korting op de aankoopprijs omdat de voorbanden aan vervanging toe waren. Ik kwam tijdens de middagpaus aan, maar werd prompt geholpen. Kreeg de gelegenheid om een proefrit met de auto te maken (die ik kort gehouden heb, want er mankeerde niets aan deze auto). Ter plekke werd de auto op mijn naam gezet. Al met al ben ik erg tevreden over deze koop. Daarbij: aardige mensen en een mooi bedrijf (grote showroom en garage).

Vossendaal 41 4877 AA Etten leur

Over Automobielbedrijf De Rijk B.V.

Automobielbedrijf De Rijk is een universeel autobedrijf. Thuis in alle merken en aangesloten bij Bosch Car Service en BOVAG. Kwaliteit en service, daar staan wij voor!