Kwam daar nu voor de 5e keer voor een simpele APK keuring, dat gaat er zo netjes en vakkundig ! Even een uurtje wachten en er was weinig mis (de 19e APK keuring) en daarna goedgekeurd. Goed gewerkt en uitstekende service weer !!

prima bedrijf, vriendelijke en deskundige mensen! Via Onno heb ik een Freelander 2 aangeschaft, die ik bij BCC in onderhoud heb gehad gedurende de 4 jaar dat ik er met veel plezier in gereden heb. Ik ben altijd direct en goed geholpen, met allerlei kleine en grotere reparaties. Het kost wat, maar dat weet je van tevoren als je een Landrover koopt :) Mijn eerste Landrover had ik elders gekocht en was een miskoop, maar mijn laatste was mijn fijnste wagen in 40 jaar tijd! Mocht ik nog eens een Landrover willen aanschaffen, dan ga ik dit beslist via Onno doen!

Sinds een half jaar in bezit prachtig exemplaar Rover 75 Tourer Sterling 2,5 liter V6. Een zeldzaam model en uitvoering in Nederland. Als een kind zo blij en trots (heel irrationeel maar zoals het bij auto\'s nog wel eens gaat). tot ik door eigen onachtzaamheid aanzienlijke schade reed aan de re. zijkant en dat met een WA-verzekering. Schrok me rot zeker toen ik bij schadereparatiebedrijven bedragen van rond de 2 mille te horen kreeg. Vreselijk balen temeer ik het geld niet beschikbaar heb. Dus naar BCC Baarn getogen waar ik door Onno heel prettig en realistisch werd ontvangen. Eerst relativerend met \"het is maar blik\" maar vervolgens met inlevingsvermogen en begrijpend hoe het autofreaks vergaat in zulke omstandigheden. Hij nam zich voor mij weer een blij man te maken en vroeg me de volgende dag terug te komen. Hij zou achter een te beschadigde achterdeur aangaan. En ja hoor de volgende dag een gebruikte onbeschadigde achterdeur in de juiste kleur. Fantastisch. Sprak een monteur aan en verving ook zelf even sleutelend binnen no time de hele deur. Even naar kantoor en afrekenen en het grootste leed was geleden tegen een zeer aanzienlijk lager bedrag dan elders werd genoemd. Hartstikke fijne ervaring. Al eerder gehad met prettige en adequaat opererende monteurs. Zo\'n zaak met zoveel expertise en bereidheid met te denken kan ik van harte aanbevelen. Je zou bijna voor je plezier schde rijden maar dat is ook weer wat overdreven. Ronald Veenendaal

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Alleen maar fijne ervaringen met British Car Centre Baarn! Mijn auto nu al een paar keer voor reparatie daar gebracht en dat word netjes en zorgvuldig uitgevoerd. Het personeel is super klantvriendelijk en staat je netjes te woord. Tijdens het wachten word dr altijd een kopje koffie aangeboden. Ik beveel dit bedrijf veel aan bij mensen.

Zeer positief! Vriendelijk, denken mee en hebben verstand van Land Rover.

Perfect geholpen na een miskoop te hebben gedaan bij een autobedrijf in Giessen. Door de kennis en het vele sleutelwerk door de jongens en meisje van British Car Center, heb ik nu de auto die ik me had voorgesteld. Rib uit m\'n lijf maar met een big smile achter het stuur. Thnx BCCB.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Reden bezoek aan bedrijf: APK en aankoop auto APK: Ik kon de volgende dag gelijkt terecht voor de APK keuring van mijn Daimler Eight uit 1998. Dat was erg snel. Er werken vriendelijke en deskundige monteurs die ook de nodige ervaring hebben en dat merk je. Na de keuring hebben ze alles ook laten zien wat er moest gebeuren. Helaas moest er te veel aan gebeuren waardoor ik een andere auto heb gekocht en afscheid moest nemen van mijn Daimler Eight. Aankoop nieuwe auto: Er stond nog een nieuwere versie Jaguar XJ 3.0 V6 uit 2003 te koop die ik ondanks de wat hogere km stand wel gekocht heb. Door de betrouwbare indruk die zij bij de APK keuring hebben achter gelaten durfde ik het aan. Hij rijd als nieuw en ziet er ook voor de leeftijd er bijzonder goed uit en is daar ook altijd in onderhoud geweest. Vanwege 2 afspraken die dag had ik geen tijd voor een proefrit. Dat was geen probleem en mocht er wat zijn dan kon ik terug komen. De (kleine) dingetjes die er nog aan moesten gebeuren (nieuwe CD wisselaar, airco bijvullen, en nog wat kleine dingen) is zonder problemen opgelost. Voor mij een nieuwe garage voor onderhoud / APK en als ik weer eens een auto moet kopen (hoop dat dat nog even duurt) dan zal ik dat gelijk daar weer doen. Aanbeveling: Omdat ik zo bijzonder goed ben geholpen, vriendelijk, deskundig, de tijd nemen en geen gezeur achteraf en dit bij veel garages toch echt anders is heeft dit niet alleen aan mijn (kritische)verwachtingen voldaan maar zelfs overtroffen. Ouderwetse service en gezelligheid! TOP! Vandaar mijn wat uitgebreidere recensie en kan British Car Center Baarn dan ook bij iedereen aanbevelen! Groot compliment voor de monteurs en Onno!Ga zo door! Vandaar een dikke welverdiende 10! Hartelijke groet, David Schipper

British Car Centre is een betrouwbare onderneming die naar haar klanten luistert en alle moeite neemt om de wensen van haar klanten in te vullen, in plaats van gewoon een auto te verkopen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik zou erheen gaan voor een grote beurt met een opgegeven offerte wat de prijs zou worden. Echter na afloop kwam er zo n 500 euro bovenop zonder bepaalde dingen te overleggen

Geachte heer Bouman, uw reactie verbaasd mij daar u van het begin tot het einde van de onderhoudsbeurt aanwezig was, wij hebben u tijdens de reparatie verteld dat er extra werkzaamheden nodig waren en u bent hiermee akkoord gegaan. En natuurlijk word het bedrag dan hoger dan in de offerte. Wij hebben zelfs twee monteurs aan uw auto gezet zodat uw wachttijd bij ons korter was. Met vriendelijke groet, Onno Stevens

Door toeval ooit bij BCCB terechtgekomen, en het is nu al weer enige jaren de reden om niet meer van merk te veranderen en elke paar jaar een \'verse\' occasion te halen bij Onno. Een geweldige service, enorme kennis en ervaring en een prettige sfeer kenmerken dit vriendelijke bedrijf.

Zeer vakkundig en vriendelijke mensen die met een no nonsens mentaliteit het beste met jou en je auto voorhebben.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Als ondernemer heb ik zelf service hoog in het vaandel staan. British Car Centre verrast mij keer op keer. Chapeau Onno en team!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goed,vriendelijk en kundig.Service gericht en gunstig geprijst. Zowel voor het onderhoud aan mijn Discovery series 2 als de Mini Cabrio.

Turbo range rover sport bleek kapot te zijn en moest worden vervangen volgens 2 verschillende garages, zeer kostbare reparatie. BCCB trok de enige juiste conclusie dat het een corroderende kabel was die vervangen moest worden. Besparing €5000, keurig en eerlijk bedrijf BBCB.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al meer dan 20 jaar hebben wij het voorrecht om bij deze garage met veel voldoening klant te zijn. Vooral ook over het deskundige advies en het uitvoeren van een zoekopdracht naar een andere auto en alle service zijn we erg tevreden. Zo hebben wij onlangs een Mini Countryman verkregen van een paar jaar oud, die in zeer korte tijd uit Duitsland tot onze beschikking kwam. Klasse en dus een garage om aan iedereen aan te bevelen.

vriendelijke meneer. ;)

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede service, wordt er prettig geholpen

Ik ervaar BCCB als een professionele en ervaren bedrijf waar ik een goed gevoel heb als het gaat om vertrouwen. Service is van hoog niveau. Oprecht en eerlijk advies en dito handelen en nakomen van afspraken. TOP bedrijf!!

Afstandsbediening was kapot van onze Freelender 2. Lag op voorraad en kon direct langskomen voor vervanging. Na test bleek deze idd kapot. Afstandsbediening is direct ingeleerd, na half uur weer op pad. Prima service. Die dingen zijn wel duur maar daar kan BCCB niets aan doen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Prettige mensen die hum vak verstaan.

Via Britisch Car Centre Baarn aan mijn nieuwe mini gekomen. Onwijs goede aankoop en super dienstverlening. Voor vragen onderhoud kon ik direct terecht en de auto in een mum van tijd weer ophalen. Dik tevreden!

Net mijn jaguar weer opgehaald. Wat rijdt hij weer lekker na de beurt en ook nog schoongemaakt en gepoetst waar maak je dat nog mee

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al jaren kom ik bij British Car Centre Baarn en altijd weer wordt ik goed en snel geholpen.

Al sinds 2000 klant bij dit bedrijf en altijd naar volle tevredenheid!! Ook nu weer goede uitleg over het onderhoud van mijn auto. Kundig, vriendelijk en zeer betrouwbaar (zelf helemaal geen verstand van auto\'s). Onno en zijn crew staan altijd voor me klaar. Kan het bedrijf zeker aanbevelen!