Filters

10

Het kopen van een auto bij BCCB is een feestje!

Met een goed gevoel en een big smile op je gezicht wegrijden in een bij BCCB gekochte Mini Cooper Mayfair. Dat is wat je ervaart wanneer je je droomauto koopt bij het bedrijf van Onno Stevens en zijn team. Een betrouwbare zaak met een fantastische service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. N.v.t.
  • Reden bezoek Aankoop auto.
9

Eerlijk, duidelijk en klantvriendelijk

Voor een second opinion ingeschakeld. Goed en volledig bijgepraat en verholpen. Gelukkig zijn er ook eerlijke garages!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. N.v.t.
  • Reden bezoek kapotte radiateur en turbo range rover sport zouden defect zijn volgens Van Mossel Zwolle... bleek achteraf een fabeltje te zijn
10

Top!

Prettige garage

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.
10

Vriendelijke en enthousiaste service

Recent een aankoop gedaan van een Land Rover Defender bij British Car Centre. Leuk om te zien dat de mensen die er werken echt enthousiast zijn over de auto's en merken die ze verkopen. Toen er na de verkoop van de auto een klein probleem was, hebben ze dit direct op een correcte manier opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.
10

Keurig bedrijf

Eigenaar denkt met je mee in de mogelijkheden van de aankoop, is eerlijk en neemt de tijd. Goede sfeer in het bedrijf en last but not least had voor mij een prachtige auto staan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. N.v.t.
  • Reden bezoek Inruil auto
10

Deskundig, aardig en topauto's

Waanzinnig mooie F-type gekocht bij BCCB en geen moment spijt gehad. Wat kleine puntjes keurig opgelost als garantiewerk. BCCB tart alle stereotypen als je aan tweedehands auto's denkt; goede communicatie, down-to-earth aanpak, prima prijsstelling en -erg belangrijk- uitstekende after-sales

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. N.v.t.
  • Reden bezoek aankoop
10

This kind of intelligent knowledgable service is so rare.

We have had a tried and true classic Range Rover in the past. That vehicle was so strong it pulled our horse trailer with ease. British Car Centre kept that one going well and we were happy. BUT I recently turned up after years of no contact with a problem with my horse truck, I was stuck. As a group they sorted out the problem with 'all hands on deck' to get me back on the road to get a horse to the way to the clinic. They towed me to the shop immediately with a rope on a classic Range Rover to have all the right equipment handy. As an American I am so appreciative of good service but find most businesses lacking in this area. British Car Centre has a good heart to help and the brains and experience to back it up. Well done!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. N.v.t.
  • Reden bezoek engine problem
10

Betrokkenheid, kennis en service staan bij iedereen in het bedrijf merkbaar centraal.

Ik heb zowel een auto gekocht als een tweede bij BCCB in onderhoud. Je merkt bij iedereen de betrokkenheid. Duidelijke communicatie en de technische kennis zijn voor mij de fijne ervaringen. En kijk maar eens hoe netjes werkplaats en showroom zijn, dat zegt ook wat over hoe ze bij BCCB met jouw auto omgaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. N.v.t.
  • Reden bezoek Aankoop en onderhoud
9

Goede service.

Grote kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. N.v.t.
  • Reden bezoek Startprobleem
10

Buitengewoon fijne Jagreis'

Sinds kort een Jaguar X-Type Executive 2.2 Diesel van de laatste serie van eind 2008. De eerste Brit ever. En absoluut niet de laatste. Gezien het feit dat ik meer KMS voor werk moet afleggen is 'dieselen' het meest voordelig. De Jag' (ook al is deze voor - ik meen- 20% van Ford onderdelen voorzien moet natuurlijk wel onderhoud hebben. En dat het liefst bij een specialist in Katsoortigen'.. In het boekje stond een sticker van British Car Centre. Baarn. Dat is bij mij om de hoek dus snel een afspraak gemaakt. In eerste instantie voor een APK en een flush voor de automaat. Verliep uiterst soepel. Dag van tevoren neergezet - want dan kon ik thuis blijven werken- en de exercities perfect uitgevoerd. De automaat is van clodded, iets overdreven.., naar een smooth cream schakelende machine getransformeerd. Arno en de zijnen hadden ook een missing reflector op de rechter bumper opgemerkt. Ook in orde gemaakt. De X heeft slechts 162k op de teller dus we hopen nog lang van deze luxe Brit te mogen genieten. De kennismaking met de club liefhebbers én specialisten in Baarn geeft mij een safe gevoel dat de bolide er in dé juiste handen is. Leuk detail: de Jag komt in eerste instantie bij BCC vandaan! Dus het was direct ook een hereniging met zijn oude huis. Kortom, zeer tevreden en de eerstvolgende beurt gaat uiteraard in Baarn plaatsgrijpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. N.v.t.
  • Reden bezoek Automaat flush + APK
9

Meer dan een zomaar een garage voor Engelse auto's

Mooi autobedrijf met het hart op de juiste plaats voor Engelse auto's. Vakkundige service voor reparaties en leveren onderdelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie + onderdelen
9

nette afwikkeling garantie

BCCB heeft de dichtgeslibde afvoer van de airco van mijn Jaguar XK 2007 vakkundig opgelost. Was even een paar uur werk voor 2 monteurs maar zonder problemen of gezeur geregeld, klasse!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. ophaalservice
  • Reden bezoek garantiewerkzaamheden
10

Eerste klas!

Kwaliteit en aandacht. Super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. Zou echt niet weten
  • Reden bezoek Auto helemaal gerestaureerd en aankoop advies en keuring
10

Top vooral de plaatsvervangend directeur.

Grandioos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. Chocomel zou iets warmer kunnen
  • Reden bezoek Volledige renovatie motorblok defender
10

Uitstekende service

goed en vriendelijk geholpen, Kom hier zeker terug

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. N.v.t.
  • Reden bezoek apk
9

Top!

Gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. Geen
  • Reden bezoek Onderhoud
9

Bij het BCCB koop ik mijn youngtimers zonder zelfs maar een proefrit te maken.

Al enkele jaren betrek ik mijn Jaguar youngtimers bij het British Car Centre en dat is natuurlijk niet zomaar. Onno is een echte liefhebber van fraaie Engelse automobielen en weet er écht wat van, evenals zijn monteurs. In de showroom staan altijd verse exemplaren, waarvan u er op aan kunt dat die tiptop in orde zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. Ik zou niet zo gauw iets weten.
  • Reden bezoek Aanschaf en onderhoud
9

Zoals het hoort te zijn

Klantgericht en altijd op zoek naar een passende oplossing. Niet klakkeloos onderdelen vervangen, maar nog gewoon "ouderwets" repareren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. Locatie ( had graag gezien dat ze in Rotterdam waren gevestigd
  • Reden bezoek Diverse
8

Prima service en klantgerichtheid

Fijne garage en goede service. Zou vooraf nog wat beter kunnen aangeven wat de kosten van een onderhoudsbeurt zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. Zie boven
  • Reden bezoek Al jaren klant
10

Correcte samenwerking.

Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. Meer aanbod van landrovers.🙋‍♂️
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

heb je ook wel eens zo\'n dag dat alles mis gaat? En als toegift ook nog eens een stuk bumper en achterlicht los rijden???? Mij lukt dat dus…. Was goed over mijn toeren. Dokter Onno gebeld. Kon meteen langskomen en heeft het weer prima opgelost. Doet hij trouwens al 20 jaar voor ons. Samengevat; Onno dank! Ik beveel je aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Correcte en attente behandeling bij de aanschaf van een 2e hands MG TF

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Kwam daar nu voor de 5e keer voor een simpele APK keuring, dat gaat er zo netjes en vakkundig ! Even een uurtje wachten en er was weinig mis (de 19e APK keuring) en daarna goedgekeurd. Goed gewerkt en uitstekende service weer !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

prima bedrijf, vriendelijke en deskundige mensen! Via Onno heb ik een Freelander 2 aangeschaft, die ik bij BCC in onderhoud heb gehad gedurende de 4 jaar dat ik er met veel plezier in gereden heb. Ik ben altijd direct en goed geholpen, met allerlei kleine en grotere reparaties. Het kost wat, maar dat weet je van tevoren als je een Landrover koopt :) Mijn eerste Landrover had ik elders gekocht en was een miskoop, maar mijn laatste was mijn fijnste wagen in 40 jaar tijd! Mocht ik nog eens een Landrover willen aanschaffen, dan ga ik dit beslist via Onno doen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Over British Car Centre Baarn B.V.

British Car Centre Baarn is in 1993 opgericht door de huidige eigenaar Onno Stevens door zijn liefde voor Engelse automobielen. Eerst nog in het centrum van Baarn en in 1998 wegens ruimte gebrek verhuisd naar de huidige locatie aan de Baarnschedijk 7 op bedrijvenpark de Drie Eiken. Gelegen langs de snelweg A1 waardoor we nog beter bereikbaar zijn geworden.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd