Waardeloos

Voor veel geld in goed vetrouwen een zogenaamde onverslijtbare Daihatsu Trevis gekocht er werd wel verteld dat het autootje achter wat schade had gehad WAT NIET VERTELD DAT DE AUTO OOK EEN FLINKE KLAP HAD GEHAD AAN DE VOORKANT EN HET BIJ ELKAAR WORD GEHOUDEN MET TIRE RIBS OOK ZOUDEN DE ASHOEZEN IN EERST INSTANTIE WORDEN VERVANGEN DAARNA WER HET AFKITTEN WAS NET ZO GOED NU NOG GEEN WEEK LATER DRUIPT HET VET ER AL WEER UIT DE REMBLOKKEN ZIJN VERVANGEN MAAR WEL ZO DAT BIJ IEDERE KUIL OF PUTDEKSEL DE BLOKKEN KLAPPEREN!! MENSEN KIJK UIT ALS JE JE GELD UITGEEFT BIJ DEZE ZOGENAAMDE AUTO LIEFHEBBER DIT GEDRAG HOORT THUIS BIJ ZEER LOUCHE AUTO HANDELAREN

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. Dat mensen vreselijk goed oppassen voordat je bij deze .mensen ietskoopt
  • Reden bezoek N.v.t.

Bijzonder klantvriendelijk én vakbekwaam: topgarage!

Zeer goede service en fijne sfeer. Ook bij onverwachte auto problemen zorgt Mark Engel voor een bekwame en klantvriendelijke oplossing. Complimenten!

• Reden bezoek Onderhoud en reparaties

Het kopen van een auto bij BCCB is een feestje!

Met een goed gevoel en een big smile op je gezicht wegrijden in een bij BCCB gekochte Mini Cooper Mayfair. Dat is wat je ervaart wanneer je je droomauto koopt bij het bedrijf van Onno Stevens en zijn team. Een betrouwbare zaak met een fantastische service!

• Wat zou voor u een verbeter punt zijn. N.v.t.
  • Reden bezoek Aankoop auto.

Eerlijk, duidelijk en klantvriendelijk

Voor een second opinion ingeschakeld. Goed en volledig bijgepraat en verholpen. Gelukkig zijn er ook eerlijke garages!

• Wat zou voor u een verbeter punt zijn. N.v.t.
  • Reden bezoek kapotte radiateur en turbo range rover sport zouden defect zijn volgens Van Mossel Zwolle... bleek achteraf een fabeltje te zijn

Prettige garage

Vriendelijke en enthousiaste service

Recent een aankoop gedaan van een Land Rover Defender bij British Car Centre. Leuk om te zien dat de mensen die er werken echt enthousiast zijn over de auto's en merken die ze verkopen. Toen er na de verkoop van de auto een klein probleem was, hebben ze dit direct op een correcte manier opgelost.

Keurig bedrijf

Eigenaar denkt met je mee in de mogelijkheden van de aankoop, is eerlijk en neemt de tijd. Goede sfeer in het bedrijf en last but not least had voor mij een prachtige auto staan!

• Reden bezoek Inruil auto

Deskundig, aardig en topauto's

Waanzinnig mooie F-type gekocht bij BCCB en geen moment spijt gehad. Wat kleine puntjes keurig opgelost als garantiewerk. BCCB tart alle stereotypen als je aan tweedehands auto's denkt; goede communicatie, down-to-earth aanpak, prima prijsstelling en -erg belangrijk- uitstekende after-sales

• Reden bezoek aankoop

This kind of intelligent knowledgable service is so rare.

We have had a tried and true classic Range Rover in the past. That vehicle was so strong it pulled our horse trailer with ease. British Car Centre kept that one going well and we were happy. BUT I recently turned up after years of no contact with a problem with my horse truck, I was stuck. As a group they sorted out the problem with 'all hands on deck' to get me back on the road to get a horse to the way to the clinic. They towed me to the shop immediately with a rope on a classic Range Rover to have all the right equipment handy. As an American I am so appreciative of good service but find most businesses lacking in this area. British Car Centre has a good heart to help and the brains and experience to back it up. Well done!

• Reden bezoek engine problem

Betrokkenheid, kennis en service staan bij iedereen in het bedrijf merkbaar centraal.

Ik heb zowel een auto gekocht als een tweede bij BCCB in onderhoud. Je merkt bij iedereen de betrokkenheid. Duidelijke communicatie en de technische kennis zijn voor mij de fijne ervaringen. En kijk maar eens hoe netjes werkplaats en showroom zijn, dat zegt ook wat over hoe ze bij BCCB met jouw auto omgaan.

• Reden bezoek Aankoop en onderhoud

Goede service.

Grote kennis van zaken.

• Reden bezoek Startprobleem

Buitengewoon fijne Jagreis'

Sinds kort een Jaguar X-Type Executive 2.2 Diesel van de laatste serie van eind 2008. De eerste Brit ever. En absoluut niet de laatste. Gezien het feit dat ik meer KMS voor werk moet afleggen is 'dieselen' het meest voordelig. De Jag' (ook al is deze voor - ik meen- 20% van Ford onderdelen voorzien moet natuurlijk wel onderhoud hebben. En dat het liefst bij een specialist in Katsoortigen'.. In het boekje stond een sticker van British Car Centre. Baarn. Dat is bij mij om de hoek dus snel een afspraak gemaakt. In eerste instantie voor een APK en een flush voor de automaat. Verliep uiterst soepel. Dag van tevoren neergezet - want dan kon ik thuis blijven werken- en de exercities perfect uitgevoerd. De automaat is van clodded, iets overdreven.., naar een smooth cream schakelende machine getransformeerd. Arno en de zijnen hadden ook een missing reflector op de rechter bumper opgemerkt. Ook in orde gemaakt. De X heeft slechts 162k op de teller dus we hopen nog lang van deze luxe Brit te mogen genieten. De kennismaking met de club liefhebbers én specialisten in Baarn geeft mij een safe gevoel dat de bolide er in dé juiste handen is. Leuk detail: de Jag komt in eerste instantie bij BCC vandaan! Dus het was direct ook een hereniging met zijn oude huis. Kortom, zeer tevreden en de eerstvolgende beurt gaat uiteraard in Baarn plaatsgrijpen.

• Reden bezoek Automaat flush + APK

Meer dan een zomaar een garage voor Engelse auto's

Mooi autobedrijf met het hart op de juiste plaats voor Engelse auto's. Vakkundige service voor reparaties en leveren onderdelen.

• Reden bezoek Reparatie + onderdelen

nette afwikkeling garantie

BCCB heeft de dichtgeslibde afvoer van de airco van mijn Jaguar XK 2007 vakkundig opgelost. Was even een paar uur werk voor 2 monteurs maar zonder problemen of gezeur geregeld, klasse!

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. ophaalservice
  • Reden bezoek garantiewerkzaamheden

Eerste klas!

Kwaliteit en aandacht. Super!

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. Zou echt niet weten
  • Reden bezoek Auto helemaal gerestaureerd en aankoop advies en keuring

Top vooral de plaatsvervangend directeur.

Grandioos.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. Chocomel zou iets warmer kunnen
  • Reden bezoek Volledige renovatie motorblok defender

goed en vriendelijk geholpen, Kom hier zeker terug

• Reden bezoek apk

Gewoon goed.

• Wat zou voor u een verbeter punt zijn. Geen
  • Reden bezoek Onderhoud

Bij het BCCB koop ik mijn youngtimers zonder zelfs maar een proefrit te maken.

Al enkele jaren betrek ik mijn Jaguar youngtimers bij het British Car Centre en dat is natuurlijk niet zomaar. Onno is een echte liefhebber van fraaie Engelse automobielen en weet er écht wat van, evenals zijn monteurs. In de showroom staan altijd verse exemplaren, waarvan u er op aan kunt dat die tiptop in orde zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. Ik zou niet zo gauw iets weten.
  • Reden bezoek Aanschaf en onderhoud

Zoals het hoort te zijn

Klantgericht en altijd op zoek naar een passende oplossing. Niet klakkeloos onderdelen vervangen, maar nog gewoon "ouderwets" repareren.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. Locatie ( had graag gezien dat ze in Rotterdam waren gevestigd
  • Reden bezoek Diverse

Prima service en klantgerichtheid

Fijne garage en goede service. Zou vooraf nog wat beter kunnen aangeven wat de kosten van een onderhoudsbeurt zijn

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Wat zou voor u een verbeter punt zijn. Zie boven
  • Reden bezoek Al jaren klant

Correcte samenwerking.

Top.

• Wat zou voor u een verbeter punt zijn. Meer aanbod van landrovers.🙋‍♂️

heb je ook wel eens zo\'n dag dat alles mis gaat? En als toegift ook nog eens een stuk bumper en achterlicht los rijden???? Mij lukt dat dus…. Was goed over mijn toeren. Dokter Onno gebeld. Kon meteen langskomen en heeft het weer prima opgelost. Doet hij trouwens al 20 jaar voor ons. Samengevat; Onno dank! Ik beveel je aan.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Correcte en attente behandeling bij de aanschaf van een 2e hands MG TF