Zoals altijd meedenkend en snel

Gewoon weer blij, ff een belletje als iets duur is om te overleggen, gewoon echt weer top service

Zoals altijd enorm goede service en altijd gezellig om met John ff te kunnen bijkletsen, je voelt je echt gezien!!!

Een tevreden klant

Prettige dame achter de receptie die keurig alles netjes uitlegd. Krijg altijd een leenfiets mee ( auto zou misschien ook kunnen) En service is goed.

Heel erg tevreden!

Altijd snelle service en oplossing!

Deskundig en zeer vriendelijke medewerkers

Al jaren klant en altijd naar tevredenheid geholpen.

Very Good

I like the details provided while servicing of my car and the work done.

Keurig geholpen

Top lui daar bij Honda Ruiter

Word altijd goed geholpen een plek waar ik zonder zorg mijn auto langsbreng

Ik breng mij Honda sinds ik hier woon altijd bij ze langs, Altijd duidelijke uitleg over wat de bevindingen zijn, welke opties er zijn en een eerlijk advies over wat en wanneer het verstandig is om onderdelen te vervangen.

Snel, servicegericht, vriendelijk

Denken mee met de klant voor een goede prijs

No nonsense bedrijf. Met aardige en vakkundige mensen! Inmiddels 3e nieuwe civic gekocht naar volle tevredenheid. De levertijd kan ik dit bedrijf niet toerekenen... Dat is meer een Honda import/ distributeur probleem? Maar ook hier heeft auto Ruiter hun uiterste best gedaan!

goed geholpen

altijd goed en eerlijk geholpen hier. Kom er al jaren.

Happy met Honda

Ervaar het zelf zou ik zo zeggen...

Medewerkers staan altijd voor je klaar en geven goed advies

No-nonsens bedrijf.

Voelt als thuiskomen!

De ontvangst is zo als altijd net als thuis komen,een warm bad! Grote kennis van zaken,en je laat je “heilige koe” met een gerust hart achter. Goed en deskundig advies. Ga zo door guys! Groeten , Rob de vries Athlon Nederland

fijn geholpen met een nieuwe lamp

fijn geholpen zonder afspraak

Vriendelijk personeel en een snelle service.

Zoals altijd supergoed geholpen.

Zeer klantvriendelijk. Uitstekende service. Ben 100% tevreden.

Top bedrijf met hart voor hun en mijn auto én voor de klant als mens

Het is dat er eigenlijk nooit wat mis is met onze auto, maar wij komen er graag voor de onderhoudsbeurten, de mensen zijn er altijd erg vriendelijk en technisch altijd top.

geweldig, kan niet beter

Ik had gehoord dat een dergelijke verzoek om een nieuwe digitale sleutel wel maanden kon duren bij andere automerken. Voor mij duurde het, bij mijn Honda-dealer, maar een drietal werkdagen. Geweldig goed. Weer een reden temeer om Honda te rijden en bij deze dealer te blijven.

Prima servies

Goede ontvangst, vlotte servies, vriendelijk personeel.

Geweldige service

Nadat mijn display aangaf dat bandenspanning te laag was op naar Auto Ruiter. Daar kwam men er al snel achter dat er in een van mijn achterbanden een schroef zat. Werd direct geholpen en na een halfuurtje, een kop koffie en een krantje kon ik verder met een gerepareerde band een tevreden gevoel. Bedankt Auto Ruiter

Altijd goede service!

Gebeld i.v.m. ‘n kapot lampje en kon meteen terecht, echt heel fijn!

Wederom snel en goed geholpen

Auto volgens afspraak gebracht en deze was keurig op tijd weer gereed. Waren geen bijzonderheden, desondanks werd de rekening toegelicht. Zeer tevreden over de service van Auto Ruiter

Goede service, klaar terwijl je wacht.

Goede service, klaar terwijl je wacht!

netjes geholpen

al sinds 1978 mijn garage en tevreden.

Oosteinde 21 2291AA Wateringen